Dzisiaj nagle i bez żadnego działania z mojej strony, na swojego smartfona dostałem wiadomość następującej treści:
"Blokada PRENUMERATY została wyłączona".
Co najdziwniejsze, ta wiadomość przyszła do mnie nie z Virgin Mobile (którego mam SIM-kartę), tylko od operatora PLAY!
Nie bardzo wiem co o tym myśleć; czy to jakiś błąd systemu, czy ktoś coś kombinuje przy moim koncie?
W aplikacji mobilnej pozycja ""Blokada SMS Premium przychodzących (Prenumerata)" wyświetla mi się jako wyłączona (jest na szaro), a próby jej włączenia są bezskuteczne.
Czy ktoś wie co tu się dzieje i o co tu może chodzić?
"Blokada PRENUMERATY została wyłączona".
Co najdziwniejsze, ta wiadomość przyszła do mnie nie z Virgin Mobile (którego mam SIM-kartę), tylko od operatora PLAY!
Nie bardzo wiem co o tym myśleć; czy to jakiś błąd systemu, czy ktoś coś kombinuje przy moim koncie?
W aplikacji mobilnej pozycja ""Blokada SMS Premium przychodzących (Prenumerata)" wyświetla mi się jako wyłączona (jest na szaro), a próby jej włączenia są bezskuteczne.
Czy ktoś wie co tu się dzieje i o co tu może chodzić?