[PLAY] opłaty za połączenie z BOK Virgin
Post:28 sie 2018, 21:39
Od kilku miesięcy prowadzę jałową dyskusję z BOK Play, odnośnie naliczanych opłat za połączenia z numerem BOK Virgin 799-555-222.
W abonamencie Solo Stan nielimitowany, ten za 25 pln. połączenia z BOK Virgin sa taryfikowane po 29gr/min, czyli chyba podobnie jak z BOK Play?
W innych taryfach np. firma czy biznes a także w ofertach na kartę połączenia te są rozliczane
w ramach usługi Stan Darmowy czyli są bezpłatne. W w/w abo Stan Nielimitowany są płatne i BOK twierdzi, że wszystko jest prawidłowo, bo połączenia z infoliniami w tym abonamencie są płatne.
Sprawdzałem połączenia z innymi infoliniami np. UPC, Viking Mobile i kilka innych i połączenia są wliczone w abonament i tylko BOK Virgin naliczane jest ponad abonament.
Złożyłem 5 reklamacji ale problem nadal nierozwiązany, owszem rekompensatę dostałem ale problem został. Odpowiedzi na reklamacje chyba stażyści na wakacjach udzielają, bo jest "kopiuj wklej" z poprzedniego rozwiązania, które niczego nie rozwiązało.
Temat poruszałem też na Forum Play ale tam pomoc P4Y ogranicza się do przesłania numeru zgłoszenia.
Sprawdźcie proszę w swoich taryfach, jak u Was jest to liczone. Chce zgłosic sprawę do UKE więc dobrze byłoby gdybym miał przykłady jeszcze z innych taryf.
No to jak, pomożecie ..?![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
W abonamencie Solo Stan nielimitowany, ten za 25 pln. połączenia z BOK Virgin sa taryfikowane po 29gr/min, czyli chyba podobnie jak z BOK Play?
W innych taryfach np. firma czy biznes a także w ofertach na kartę połączenia te są rozliczane
w ramach usługi Stan Darmowy czyli są bezpłatne. W w/w abo Stan Nielimitowany są płatne i BOK twierdzi, że wszystko jest prawidłowo, bo połączenia z infoliniami w tym abonamencie są płatne.
Sprawdzałem połączenia z innymi infoliniami np. UPC, Viking Mobile i kilka innych i połączenia są wliczone w abonament i tylko BOK Virgin naliczane jest ponad abonament.
Złożyłem 5 reklamacji ale problem nadal nierozwiązany, owszem rekompensatę dostałem ale problem został. Odpowiedzi na reklamacje chyba stażyści na wakacjach udzielają, bo jest "kopiuj wklej" z poprzedniego rozwiązania, które niczego nie rozwiązało.
Temat poruszałem też na Forum Play ale tam pomoc P4Y ogranicza się do przesłania numeru zgłoszenia.
Sprawdźcie proszę w swoich taryfach, jak u Was jest to liczone. Chce zgłosic sprawę do UKE więc dobrze byłoby gdybym miał przykłady jeszcze z innych taryf.
No to jak, pomożecie ..?
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)