Strona 1 z 2

Re: CZy tylko ja mam taki problem z przenoszeniem numeru z P

Post:13 cze 2018, 13:52
autor: Avenged90x
Zaraz złożę wniosek do UKE ze skargą. Numer cały czas jest aktywny, bo mam kartę play w starym telefonie. Wyjaśnię zatem.

Re: CZy tylko ja mam taki problem z przenoszeniem numeru z P

Post:13 cze 2018, 14:39
autor: Remington
UKE to dobry kierunek.

Poza tym, to skoro nie widzisz go na koncie w P24, spróbuj dodać go tam dodać jako nowy numer. Jeśli się nie uda, załóż nowe konto P24 (na inny adres e-mail).

Re: CZy tylko ja mam taki problem z przenoszeniem numeru z P

Post:13 cze 2018, 16:52
autor: Avenged90x
@Remington, skarga we wniosku złożona.

A w Play24 dodałem ten numer, widnieje w oknie "moje numery", ale gdy klikam przycisk "Przejdź" w okienku 'Zarządzaj swoimi usługami w Play" to przechodzi do strony z komunikatem "Brak numeru na koncie, Do Twojego konta nie jest przypięty żaden numer.
Kliknij przycisk OK, aby dodać numer do konta." Kliknięcie 'OK' cofa do poprzedniej strony..

Próbowałem założyć nowe konto na ten numer, ale pojawia się błąd "Numer jest już dołączony" podczas próby rejestracji..

EDIT: Ok, teraz udało się i mam dane wszystkie, ale nie widzę tam ani nipu ani regonu.. Tylko moje dane, osobiste, nie widnieję tam jako firma..

Re: CZy tylko ja mam taki problem z przenoszeniem numeru z P

Post:13 cze 2018, 17:08
autor: Remington
To może... w ich systemie jest na Ciebie?

Re: CZy tylko ja mam taki problem z przenoszeniem numeru z P

Post:13 cze 2018, 17:14
autor: Avenged90x
No tak, ale jak przychodzę osobiście do salonu, to widnieję tam jako firma :) ...
edit: Dzwoniłem do Play, zapytać dlaczego w Play24 widnieję jako osoba prywatna.. konsultant nie umiał za bardzo odpowiedzieć.. powiedział jedynie , że można wysłać notę korygującą, podając dane firmy, i wtedy uaktualnią Pla24 oraz prawdopodobnie faktury już będą na firmę.. tyle, że ja nie chcę kolejnych faktur :) chcę mieć z Play sprawę zamkniętą.

Jeszcze doczytałem co prawda tutaj: https://www.spidersweb.pl/2014/09/przen ... uwage.html, że wszystkie dane muszą się zgadzać, łącznie z adresem korespondencyjnym. A miałem literówkę w owym adresie korespondencyjnym, jedna litera ulicy była niepoprawna.. Czy może to też być powodem odrzucenia wniosku? Z tego co mnie w salonach zapewniali to nie jest to weryfikowane przy wniosku o przeniesienie.. ale no być może Play stosuje tu jakieś dziwne taktyki zatrzymania na siłę klienta i już nie zdziwiły by mnie takie "kwiatki" :)..

Re: CZy tylko ja mam taki problem z przenoszeniem numeru z P

Post:13 cze 2018, 17:44
autor: Remington
Też słyszałem, że adresu nie weryfikują. Ale tu skoro masz faktury na osobę fizyczną, to widocznie nr jest na os. fizyczną, a przenieść chcesz na firmę i stąd niezgodność.

Re: CZy tylko ja mam taki problem z przenoszeniem numeru z P

Post:13 cze 2018, 17:55
autor: Avenged90x
Pewnie tak... tylko w takim razie gdzie to zmienić? Skoro w systemie ich jestem jako firma? Czy mam tutaj powierzyć całkowicie sprawę ZKE, czy jeszcze samemu coś działać?

Re: CZy tylko ja mam taki problem z przenoszeniem numeru z P

Post:13 cze 2018, 18:18
autor: Remington
Próbowałbym jeszcze w salonie Play - przepisać nr z Ciebie na Twoją firmę.

Re: CZy tylko ja mam taki problem z przenoszeniem numeru z P

Post:14 cze 2018, 09:43
autor: Avenged90x
Ale w salonie, jak pytam, to jest numer na firmę już ;) ...

Re: CZy tylko ja mam taki problem z przenoszeniem numeru z P

Post:07 lip 2018, 00:02
autor: CiasteczkowyPotwor
Czy problem jest nadal aktualny ?