DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 224 z 235
  • 1
  • 222
  • 223
  • 224
  • 225
  • 226
  • 235
 #1104887  autor: matek451
 16 paź 2020, 14:37
@JFK2016 mi nic nie puszcza, zrobiłem testy 5G Plusa bo dysponuję juz telefonem z n41 i tyle. Sprawdziłem stację doskonale znaną także tobie czyli tą na Żeromskiego, test w okolicach szpitalu Pirogowa wypadł OK, prędkości na samym 5G fajne, przemieściłem się na parking przy Kościuszki róg Radwańskiej i ponowiłem test na zewnątrz, telefon zszedł na LTE1800 wiec nie rozumiem tych twoich głupawych wycieczek, brak tam zasiegu PLUSA na 2600MHz więc nie łaczy na N41 ani na B7 i to nie moja wina, podobnie jak wynik na LTE1800 na poziomie kilku Mb/s z tej stacji bazowej Plusa, agregacja LTE 1800 z LTE900 ale wiadomo jak działa pojemnościowe pasmo LTE Plusa. Dla porównania wykonany test dla Orange i Play, pokazały DL 80-100Mb/s w agregacji pasm pojemnościowych LTE z BTS-a Networks na UBP Wólczańska 178 i Play Wólczańska 180. Sygnał z tych pobliskich stacji optymalny. I tyle, 5G Plusa jest nieobciążone, działa ale w pobliżu stacji bazowych, zasieg jest wyspowy i póki co stanowi ciekawostkę marketingową a nie pełnoprawną sieć i tylko taki fan Plusa jak ty moze pisać ze Plus jest najszybsza siecią w Łodzi. Na miano sieci nie zasługuje i dużo wody w Łódce zanim powstanie, tak samo jak prawdziwe LTE2600. Plus w ŁODZI nie dorównuje pozostałej trójce na LTE , rzeczywistości nie da się oszukać, dramatyczny brak pojemności LTE na stacjach bazowych skutkuje nędzą jakich mało. 5G konkurencji nie testowałem bo nie zamierzam brać ofert Orange czy T-mobile dla wydmuszki DSS 5g2100 a Play póki co w Łodzi nie oferuje tego wynalazku. Na podstawie testów wykonanych w centrum miasta twierdzę ze 5G Plusa niewiele zmienia w ocenie operatorów, dostęp jest mocno ograniczony, zasięg szczątkowy a pasmo jest praktycznie niewykorzystywane przez użytkowników operatora, technologia LTE od Zygmunta leży na łopatkach, brak B7 na stacjach robi swoje. Konkurencja radzi sobie dużo lepiej ale ona nie spała tylko zrobiła w moim mieście porzadną sieć LTE w agregacji pasm pojemnościowych i zbiera teraz tego owoce. Reklamy puszczane w Zygmuntowych kanałach TV jeszcze nikomu sieci nie przyspieszyły, na mojej peryferyjnej stacji Plusa jest coraz gorzej LTE1800 powoli sięga dna.
 #1104894  autor: JFK2016
 16 paź 2020, 17:42
Sięgnęła dna to Twoja wiarygodność w pisaniu o sieci Plusa. Źle trafiłeś bo testowałeś sieć w mojej bardzo bliskiej okolicy, test z telefonu w mieszkaniu h-17.26 czasu polskiego (zapewne nie odpowiednia, bo na sieci Plusa ludzie siedzą o godzinie 20-tej) https://www.speedtest.net/my-result/a/6618639580 . Cóż czas się zatrzymał dla ciebie, oprócz tego że w Plusie jest 5G w mojej okolicy (na temat jego obciążenia akurat podobną mam opinię), przybyło L2600 i L2100 i ta sieć ma w tej chwili znacznie wyższe transfery niż jeszcze rok, dwa lata temu. Jeżeli komuś zależy na jakości połączenia, stać go na to, to sieć Plusa spełni jego oczekiwania, T-Mobile, Orange podobnie (w przypadku tych 2 opów jest o wiele łatwiej, bo gęsta siatka stacji w mieście ułatwia dostęp). Play-jeżeli nie zmieni swojego podejścia biznesowego "z rozsypywaniem cebuli", nie osiągnie tej jakości nigdy.
 #1104903  autor: matek451
 16 paź 2020, 19:08
Jakie 5G, kilkanaście stacji na cale miasto, skupione w 90% na centrum zasiegiem głównie out door to jeszcze nie żadna sieć, jakie LTE2600/2100, na nich około 30 stacji bazowych w stosunku to konkurencji to ułamek, nie zaklinaj rzeczywistości, odtrąbiłeś sukces i tyle. Do tego żeby Plus dorównał pozostałym daleka droga, dwa lata i taki ogrom inwestycji Plusa wręcz powala, z czego większość to ostatnie miesiące. Innego wyjścia zresztą nie było , trzeba było ratować tą padlinę. Speedtest pokazuje łódzką potęgę Plusa w całej okazałości ale u siebie chciałbym osiągnąć choć takie rezultaty bo póki co to daleko mi do nich https://www.speedtest.pl/wynik/259011851 ale twój test jest lepszy niż mój, czekam na LTE2600 to może wtedy zobaczę dwucyfrowy wynik na DL Plusa po godzinie 20, to dla użytkowników Plusa często marzenie trudne do spełnienia.
 #1104912  autor: JFK2016
 16 paź 2020, 22:01
matek451 pisze:
16 paź 2020, 19:08
jakie LTE2600/2100, na nich około 30 stacji bazowych w stosunku to konkurencji to ułamek, nie zaklinaj rzeczywistości, odtrąbiłeś sukces i tyle.
Ja tu nie ogłaszam żadnego sukcesu, lecz walczę z tym hejtem który tutaj próbujesz narzucić (choć tutaj to i tak szybko zostajesz "wyprostowany" przez kolegów, ale co się dzieje na elektrodzie i bez-kabli, to się nie chce wręcz tego komentować...). Plus w miastach jeszcze ma sporo do zrobienia (zwłaszcza dla użytkowników voice siatka stacji bazowych, lecz do użytkowania usług na telefonach sieć obsługuje ruch na lite-skrajne przypadki +...- wyrzucam ze statystyki). https://www.speedtest.net/my-result/a/6619363874- gdybym chciał ścigać się na speedteście to na modemo-routerze LTE-A z wzmocnionym sygnałem z anteny zewnętrznej dobije do wyniku 3-cyfowego. Plus to nie tylko reklamy, lecz rozważne inwestycje tam gdzie mają najwięcej klientów-prowincja była pierwsza z usługami łączonymi. Nikt nie ma cyrografu na 10-lat, gdyby było tak jak piszesz to dziś z prawie 2mln klientów data pozostałoby może 0,5mln i jakoś nie krzyczysz głośno jak Play kaleczy budowę stacji bazowych na prowincji?!
matek451 pisze:
16 paź 2020, 19:08
Speedtest pokazuje łódzką potęgę Plusa w całej okazałości ale u siebie chciałbym osiągnąć choć takie rezultaty bo póki co to daleko mi do nich https://www.speedtest.pl/wynik/259011851 ale twój test jest lepszy niż mój,
Nie no widzę duży progres- pierwszy speedtest z L1800, co do określenia że to są wyniki z miasta Łodzi tj. trochę nadużycie... (to że jadąc od strony Strykowa przez kilkanaście km jesteśmy w granicach administracyjnych miasta, ma się średnio do określenia tych terenów jako miejskie...).
 #1104921  autor: matek451
 16 paź 2020, 22:58
Kolego jaki pierwszy test na LTE1800, ja stację bazową BT31255 mam pod nosem a na WF830 w którym siedzi karta PLUSA mam ma stałe wymuszone LTE1800 a sygnał idealny, lokalizacja typowa dla przedmieść, kolejna stacja bazowa 3km dalej , sieć jest zapchana na amen i tak jest nie tylko w tym rejonie , no i jak Plus ma priorytet na prowincję jak twierdzisz to czemu jest tak słabo. No i teraz jak ci odpalili LTE2600 na Pięknej to upajasz się tymi prędkościami i nic dziwnego bo do niedawna miałeś kilka razy wolniej, teraz pewnie w tym rejonie jeszcze przyspieszy bo PŁ przejdzie na zdalne. A na wspomnianych forach to stanowiłeś/ stanowisz koloryt jak na Trzepaku , tam jakoś się z tym wychwalaniem pod niebiosa Plusa nie przebiłeś, brakowało argumentów.
 #1104923  autor: iphoneski
 16 paź 2020, 23:09
JFK2016 pisze:
16 paź 2020, 22:01
i jakoś nie krzyczysz głośno jak Play kaleczy budowę stacji bazowych na prowincji?!
Akurat Play ostatnio na prowincji wiele zrobił zapewniając zasięg w miejscach, gdzie wielkim gigantom przez 26 lat się nie chciało. I tych miejsc jest coraz więcej, gdzie alvo Play albo dzwonić za stodołę.
W lato gadałem z gościem w jednej z wsi i się dowiedziałem, że od dwóch lat dzięki Play ludzie dowiedzieli się jak wygląda dostęp do internetu. Alternatywa to zatkane L800/900 konkurencji, na którym ciężko Facebooka przejrzeć. Sam jechałem 20 km do żabki po starter i 100GB na lato żeby wieczorem jakieś wiadomości zobaczyć bez bufora co 10 sekund.
Mają oczywiście jeszcze dużo do zrobienia, ale dla wielu ludzi Play stał się oknem na świat po wieloletniej bezczynności reszty.
 #1104924  autor: krychu3
 16 paź 2020, 23:26
U mnie Play działa najgorzej ze wszystkich z W4 i szaleje z przeciążenia po wszystkich częstotliwościach...
Nie ma po co generalizować bo wiele zależy od przeciążenia, mocy radiolinii i anten na danej stacji, niż od sieci.
 #1104927  autor: muchakk
 17 paź 2020, 00:13
Ja tam z plusa jestem zadowolony. To najlepiej działający operator w mojej okolicy
https://www.speedtest.net/my-result/a/6581601203

Zresztą dużo jeżdżę po PL i nigdy mnie PLUS nie zawiódł. Po tym co tu wyczytuje wychodzi na to, że mam mega szczęście, że w ogóle mogę korzystać z internetu. Ostatnio sprawdzałem T-mobile i porównywałem z Plusem w trakcie podróży. W miejscach w których byłem zdecydowanie lepiej działał PLUS.
 #1104931  autor: piotrzet
 17 paź 2020, 08:56
Skoro twierdzisz, że to najlepiej działający operator w twojej okolicy to zapewne masz i speedtesty innych. W takim razie proszę podziel się nimi z innymi i podaj co to za lokalizacja. Na pewno będzie to mocny argument w tej dyskusji, a każde porównanie operatorów jeszcze tym bardziej w Plusie jest bardzo przydatne.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1104933  autor: matek451
 17 paź 2020, 09:47
Pokazujesz speedtest z godziny 10 rano wykonanego w Plusie na pokazowej stacji Plusa z TDD LTE2600+FDD LTE2600+1800+900 +2100 i twierdzisz ze tak działa sieć Plusa, pokaż w Polsce inne takie stacje, zapewne jest ich od groma. No i chciałbym zobaczyć ta potęgę Plusa z innych stacji bazowych Plusa w Przemyslu gdzie na 2600MHz nie ma nic, czyli LTE1800 i LTE900 bo tylko Plus ma tam zasiegowe pasmo LTE. Próbujesz udowodnić ze operator korzystający z jednej wypasionej stacji LTE i 6 na 25MHz pasma w agregacji LTE1800+900 działa lepiej od konkurenta z 9 stacjami 3CC B7+B3+B1 dysponującymi 45MHz pasma na każdej z nich. Chyba ze w Przemyslu wszyscy korzystaja z Play a na sieci Plusa hula wiatr.
 #1104944  autor: piotrzet
 17 paź 2020, 14:05
Mnie to naprawdę ciekawi jedna rzecz. Skoro są tutaj obrońcy Plusa i twierdzą, że sieć działa tak samo jak innych albo nawet i lepiej to czemu na forum nie wstawiają co jakiś czas wyników speedtestów. Wszyscy którzy mają Play, Orange, T-Mobile tak robią i pokazują jak to mają po 200-300 czy nawet więcej Mb/s, a o Plusie jakoś dziwnie cisza.
Nawet tych rewelacyjnych wyników z 5G nie ma. Ciekawe dlaczego?

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1104948  autor: Kryniczanin
 17 paź 2020, 14:47
piotrzet

W Plusie i Play na prowincji bez problemu idzie osiągnąć trzy cyfrowe wyniki. W N łatwiej wygrać 6 w totka niż coś takiego zobaczyć. Ja u siebie na wsi w Plusie bez problemu na zewnątrz mam 200 mb/s i to tylko na sprzęcie kategorii 6 (2600+1800) w Play pęka setka (1800+2100) a w N trudno o 30mb/s w 800+1800.

W Krynicy na największym osiedlu (Czarny Potok) jest jeszcze ciekawiej bo w Play masz po 200mb/s (Jako jedyny ma stację specjalną dla osiedla), w Plusie jest 40 mb/s (1800+900 z Jaworzyny Krynickiej) a co mamy w N? w gołym 800 z Jaworzyny mamy góra 10mb/s/
 #1104951  autor: muchakk
 17 paź 2020, 15:21
piotrzet pisze:
17 paź 2020, 14:05
Mnie to naprawdę ciekawi jedna rzecz. Skoro są tutaj obrońcy Plusa i twierdzą, że sieć działa tak samo jak innych albo nawet i lepiej to czemu na forum nie wstawiają co jakiś czas wyników speedtestów. Wszyscy którzy mają Play, Orange, T-Mobile tak robią i pokazują jak to mają po 200-300 czy nawet więcej Mb/s, a o Plusie jakoś dziwnie cisza.
Nawet tych rewelacyjnych wyników z 5G nie ma. Ciekawe dlaczego?
Może klienci PLUS'a nie muszą się dowartościowywać na każdym kroku. Chcesz wynik z przedziału 200-300mbps z plusa? Proszę bardzo. Test zrobiony w centrum lublina:
https://www.speedtest.net/result/a/6519552002

Co ciekawe ostatnio widziałem płacz kogoś tutaj, ze centrum lublina ma 0,5mbps. Chyba korzysta z innego plusa niż ja :D

Odnośnie 5G to wrzucę wyniki z speedtestu jak będę miał możliwość zrobienia takiego testu
  • Strona 224 z 235
  • 1
  • 222
  • 223
  • 224
  • 225
  • 226
  • 235
  • 1
  • 222
  • 223
  • 224
  • 225
  • 226
  • 235