DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 110 z 179
  • 1
  • 108
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 179
 #1073827  autor: spotify
 11 cze 2019, 16:18
Remington pisze:
11 cze 2019, 14:56
Mijają 4 lata odkąd odszedłem od nich z głownym numerem i jak widać cały czas dzieje się ta sama historia.
To się niestety zdarza nadal. Nie ma sieci bez wad.
Jak pisałem wyżej - każdy z nas caly czas musi iść na kompromis.
Najlepsza jeszcze sieć - Tmobile ale jak wiadomo - ich system to pomyłka, oferty słabe (z reguły jedne z droższych sieci), brak porządnej submarki, only L800 nie wszędzie ale zapchane
Trochę gorsza sieć - Orange - gorsza jakość połączeń, więcej czerwonego długopisu itd
Play - ułomności od lat, chory RK bo brak pokrycia itd
Plus - wiadomo bo już nie chce mi się wymieniać
Oczywiście skupiłem się na wadach i to z grubsza ale chodzi o to, że chciałem zwrócić uwagę, że zawsze musimy wybierać tak zwane mniejsze zło.

Faktem jest, że N! nadal rządzi w skali kraju ale zaraz Play ich może przegonić bo będzie połączenie zalet O i TM i będzie miał najmniej wad.
 #1073829  autor: fwitkowski17
 11 cze 2019, 16:27
matek451 pisze:
11 cze 2019, 06:39
Oczywiście nieprawdą jest jakoby startery T-Mobile za 5 zł z 7GB na start z napisem 111GB na obwolucie( bo w rzeczywistości to przepakowany poprzedni starter z 1 GB) nie posiadały limitu DL. Sprawdzone kilkakrotnie, operator blokuje DL na poziomie 20Mb/s.
To ja ci powiem że dostałem odpowiedni starter i nie mam limitów prędkości. Najwięcej miałem 124 Mbps, a speedtest sprzed chwili: Obrazek[/img]
 #1073842  autor: spotify
 11 cze 2019, 17:18
WellDone pisze:
09 cze 2019, 17:52
T-Mobile ma obecnie beznadziejną i ograniczoną ofertę. Co z tego, że za full wypas zapłacę tylko 40zł jak muszę podpisać umowę na 2 lata i jak w tym czasie będę potrzebował więcej niż te 20GB to nie ma takiej opcji i muszę kisnąć do końca okresu rozliczeniowego z 1mb/s. To jest głupota, że chcę dokupić więcej transferu, a nie mogę.
Sprawdziłem w innych sieciach.
Dla przykładu kliknąlem w oferty Play i też nie widzę, aby można było dokupić dodatkowy pakiet danych :shock:
https://www.play.pl/dokumenty/2019/1069 ... -06-05.pdf

Podobnie w Orange (gdzie w najtańszych po wykorzystaniu danych spada Ci aż do 16Kb/s)

Czy może ktos to wyjaśnić? Czy to wygląda na to, że obecnie operatorzy dają niby no limit a potem lejek a dokupić dodatkowego pakietu nie można?
 #1073845  autor: iphoneski
 11 cze 2019, 17:37
@spotify W Play możesz dokupić 10 giga za 15 zł do abo a w najnowszej ofercie Home box masz 100 giga za 20 zł na karcie Data. Kiedyś te 10 giga było za 10 zł no ale tanio w play to już było :)
 #1073851  autor: spotify
 11 cze 2019, 18:17
@iphoneski
Gdzie to jest napisane w regulaminie w tych nowych ofertach od 2-3 tygodni, gdzie Play je zaprezentował?
Ja tego nie widzę.
Podobnie nie widzę tego w Orange.

Co do karty data i podpięcia go w pod swój numer pakietem danych to już wiele lat temu było w Orange. Wiem że też to było w TM. Teraz nie wiem.
 #1073890  autor: JFK2016
 12 cze 2019, 00:26
matek451 pisze:
09 cze 2019, 23:21
Na moim łódzkim "zadupiu" , BTS-y wszystkich cirka 400m. Networks z kompletem 4 pasm LTE i ich agregacją. Właśnie kolega, sąsiad wziął Domowy z T-Mobile i już żałuje, oferta do 60Mb/s z B525, agregacja B7+B3 wieczorami DL 10-20Mb/s ale dochodzą ogromne problemy z ping do serwerów w grach.
Ma też stary B593 s-22i pre-paid w Play i tu na LTE2600 sztywne ponad 100Mb/s a w grach żadnych problemów.
Przecież to standardowe zachowanie sieci, gdy zależy nam na najwyższej jakości połączenia, niskich i powtarzalnych opóźnień to tylko w opcji bez LTE-A, ale do tego sieć operatora nie może być dojechana (w Play po wyrzuceniu "szkodników" sieć działa świetnie).
matek451 pisze:
09 cze 2019, 23:21
Na koniec Plus abonament, agregacja LTE1800+900 na E5186, prędkości 10-40Mb/s w zależności od pory dnia. ale to już jego ostatnie dni, juz mi się znudził taki internet ostatniego wyboru 200GB za 30 zł.
Pytanie , który operator jest numerem jeden w Łodzi i jak widać T-Mobile skutecznie nie daje rady nawet z BTS-a z 4 CC CA, jego partner z tego BTS-a działa kilka razy szybciej. Reasumując po co mi domowy z T-Mobile?.
To są bzdury wyssane z palca-wszyscy sąsiedzi siedzą w Plusie i w T-Mobile. Może się zdarzy 1/100 przypadek gdzie T-Mobile przy komplecie pasm ma problem z przeciążeniem sieci (to musi być "pustynia internetowa" lub brak zasięgu pozostałych opów). Poza tym w tej chwili "sieć Januszy" to Orange, odbije im się to "czkawką" jak wcześniej Play. Orange też sprzedaje praktycznie internet bez limitu od 3 lat w ofercie dla firm (999GB/m-c) i nie słyszę płaczu.
iphoneski pisze:
10 cze 2019, 21:49
W Orange widać to rozdawnictwo gigabajtów, często przy obecności wszystkich pasm prędkości są takie sobie średnie a w play idzie o wiele szybciej.
Oczywiście że widać, w tej chwili u mnie w Łodzi działa niewiele lepiej od Plusa. Play po wyrzuceniu Januszy działa najlepiej (nie wiem jak działa T-Mobile, ale w otoczeniu sieciowym widzę najwięcej po Play uruchomionych nadajników z LTE2600), w P4 rok temu było 2Mbps bez lejka i gigantycznym zamulaniem internetu (LTE2600, przy poziomie sygnału -55-60dB), także działał gorzej od darmowego BDI, teraz w godzinach szczytu jest minimum 30Mbps.
spotify pisze:
11 cze 2019, 16:18
Faktem jest, że N! nadal rządzi w skali kraju ale zaraz Play ich może przegonić bo będzie połączenie zalet O i TM i będzie miał najmniej wad.
Twoim faktem, oderwanym od realu.
 #1073893  autor: matek451
 12 cze 2019, 04:58
A gdzie ja napisałem że T_Mobile jest u mnie przeciążone a BTS zajechany ? Działa nie za szybko i tyle, wieczorami klienci T-Mobile robią swoje, Na stałe 60Mb/s sąsiad nie ma co liczyć a przyzwyczajony jest do innych prędkości w Play, DIL na RBM przez 5 lat wywarł na nim niezapomniane wrażenie. .
Oferta zresztą z limitami więc trudno spodziewać się szału. Działa tak jak powinna, w szczycie DL do 20Mb/s, w pozostałych porach szybciej. Opcja do 20Mb/s za pół litra wódki na dodatek bez limitu więc i T_Mobile to sieć Januszy wg. twoich kryteriów i rozdawnictwo TB za pół darmo. Orange za 1TB dla firm kasuje przynajmniej około 62 zł brutto od Firm. W tej chwili to partnerzy z NetWorks licytują się kto da więcej za mniej, w abonamencie T-Mobile jest pierwszy a w pre-paid Orange jest pod tym względem numerem 1. Więc korzystam z pomarańczy póki jest okazja , jest dość szybko bo na "mojej wsi "jeszcze o tym nie wiedzą. Nie moją winą jest to że Plus ma 25MHz na BTS-ie i wiernych klientów CP w okolicy. Oferty Zygmunta w nowym SD to lipa ale oni o tym nie wiedzą. Są zadowoleni bo tragedii nie ma ale w porównaniu z konkurentami tylko 4 lokata.
A co do ping w T-Mobile to bądź poważny, chyba nie myślisz że nie sprawdzone po kole przez sąsiada i na pojedyńczych pasmach LTE na B525? Nie masz do czynienia z Januszem,, dodatkowo wszyscy operatorzy przetestowani osobiście, na każdym z pasm LTE, każdej agregacji , zarówno w 2 CC CA, 3 CC CA i 4 CC CA z QAM256 oraz w 2 CC CA MIMOO4x4 z pobliskich BTS-ów na WF860/WF830 przy idealnych parametrach sygnału i wyniki takie a nie inne, Play poza wszelką konkurencją choć boli trochę brak MIMO4x4 na BTS-ie..

T-Mobile ma problemy z routingiem od słynnego już pożaru i w grach niestety spisuje się kiepsko, temat wałkowany na forach wielokrotnie ale kto powiedział ze mobilny na dodatek bez limitu danych za śmieszną kasę ma do tego służyć?
PS. Teraz rozdawcą i to TB jest T-Mobile i jakoś nie walczysz z tą "patologią" jak z DIL, bądź konsekwentny , 29 zł/m-c nawet z ograniczonym do 20Mb/s DL za TB danych to jest populizm porównywalny z pakietami na pre-paidach Orange. Masz pole do popisu a ja na forach nie widzę twojej masowej krytyki tych operatorów. Ich oferty skutecznie zabijają sieć LTE NW szczególne tą opartą na only LTE800 u każdego.
 #1073902  autor: Remington
 12 cze 2019, 09:21
spotify pisze:
11 cze 2019, 16:18
Plus - wiadomo bo już nie chce mi się wymieniać

@spotify
korzystam od 2 lat z Plusa na iPhonie i nie mam absolutnie żadnych problemów (podobnie w iPadzie i w nawigacji), a działa mi lepiej niż wcześniej w "certyfikowanym" Orange, o również "certyfikowanym" Playu nie wspominając. Trudno mi wymienić jakieś wady codziennego korzystania, a średnio raz na miesiąc podróżuję też po Polsce. Fakt, mają niekompetentny BOK (ale rzadko się korzysta), a promocje czasem głupieją lub się nie aktywują (i wtedy trzeba do BOK napisać, ale to też rzadkość) oraz 2 razy na przestrzeni tych 2 lat miałem problem z netem (raz na obrzeżach Warszawy, drugi na Stadionie Narodowym).
 #1073930  autor: iphoneski
 12 cze 2019, 14:31
@Remington
Bo to nie jest tak, że z Plusa się nie da korzystać i nigdzie nie działa. Po prostu ta sieć nie jest nowoczesna i nie wprowadza żadnych istotnych udogodnień. Nie po to wydałem kilka tysięcy na nowoczesny sprzęt z bajerami żeby teraz tego nie używać. VOLTE i wifi calling to tylko przykłady które można mnożyć - mała ekspansja 2600, rezygnacja z 800, brak certyfikacji iPhone i wiele innych. Ceny W4 są tak zbliżone że wg mnie nie ma sensu siedzieć w sieci, która zatrzymała się kilka lat temu i ruszyć nie chce.
 #1073933  autor: Remington
 12 cze 2019, 15:40
iphoneski pisze:
12 cze 2019, 14:31
Po prostu ta sieć nie jest nowoczesna i nie wprowadza żadnych istotnych udogodnień.

Czyli jakich? Przykładowo mnie, a korzystam ze smartfona niemal non stop, brakuje wyłącznie przekierowań w prepaidzie i lepszej aplikacji. Posłużę się więc tylko przykładami, które podałeś.
iphoneski pisze:
12 cze 2019, 14:31
Nie po to wydałem kilka tysięcy na nowoczesny sprzęt z bajerami żeby teraz tego nie używać.

Ja też wydałem i w ogóle nie odczuwam bym coś tracił za co zapłaciłem. Aplikacja jest dziadowska, to fakt.
iphoneski pisze:
12 cze 2019, 14:31
VOLTE i wifi calling

Dla mnie to niewiele wnoszące nowinki. Obie miałem w Orange. VoLTE faktycznie o kilka sekund przyśpiesza połączenie, natomiast WiFiCalling miało słabą jakość głosu i je wyłączyłem. Ani jednego, ani drugiego w ogóle mi nie brakuje. Co innego, jakbym przebywał na stałe za granicą, wtedy WiFiCalling jako alternatywa dla roamingu byłoby przydatne.
iphoneski pisze:
12 cze 2019, 14:31
mała ekspansja 2600, rezygnacja z 800

Na technikaliach się nie znam, wypowiedzieć się mogę tylko jako użytkownik. Działa bardzo dobrze, prędkości w moich stałych miejscach mam najlepsze z wszystkich operatorów, a podróżując nie miałem żadnych problemów z siecią i netem. Na imprezach masowych Orange nie działało mi wcale, Plus w ciągu 2 lat zawiódł tylko na jednej (nie działał net, ale działały usługi głosowe i SMS, więc było lepiej niż w Orange).
iphoneski pisze:
12 cze 2019, 14:31
brak certyfikacji iPhone

Certyfikacji, której zalet ani w Play, ani w Orange nigdy nie dostrzegłem. Kiedyś APN do MMS-ów kasował się w Plusie po każdej aktualizacji i było to upierdliwe, ale od dawna tak się już nie dzieje. W certyfikowanych Play i Orange net działał mi w Warszawie (w różnych miejscach) znacznie gorzej niż działa w Plusie. Moja znajoma, którą zachęciłem do nju miała identyczne perypetie, ostatecznie również przeszła do Plusha i problemy z netem ustąpiły jak ręką odjął.
iphoneski pisze:
12 cze 2019, 14:31
wg mnie nie ma sensu siedzieć w sieci, która zatrzymała się kilka lat temu i ruszyć nie chce.

Z kolei wg mnie sieć doskonale się sprawdza do tego czego od niej oczekuję, a przez 2 lata owego jej zacofania ani trochę nie stwierdziłem.

Wszystko zależy od profilu użytkowania i indywidualnych oczekiwań danej osoby.
 #1073939  autor: iphoneski
 12 cze 2019, 17:05
@Remington
Akurat prędkość łączenia połączeń w VOLTE to mało znaczący bajer. Bardziej chodzi o to, że podczas rozmowy możesz przeglądać internet. Ja często tego używam gdy muszę komuś coś sprawdzić szybko i nie chce mi się dzwonić jeszcze raz. Dodatkowo jak udostępniasz internet z telefonu do komputera to powodzenia życzę gdy odbierzesz na tym telefonie połączenie. Transfer w komputerze będzie na takim poziomie, że za wiele nie zrobisz. Wifi calling w kraju jest dla mnie mocno przydatne w niektórych budynkach, gdzie operatorzy nie zainstalowali wzmacniaczy. Dodatkowo na części wsi zasięg sieci jest badziewny w budynkach a jak masz wifi bez problemu pogadasz. Teraz czekam na ESIM w Play żeby wymienić Apple Watch na opcję LTE i to już będzie mega opcja że na trening możesz iść z samym zegarkiem i nie martwić się co zrobić z telefonem. No ale w Plusie ta innowacja wątpię żeby była dostępna w najbliższym czasie.
 #1073956  autor: spotify
 12 cze 2019, 20:32
JFK2016 pisze:
12 cze 2019, 00:26
Twoim faktem, oderwanym od realu.
100 razy pisałem już, że nie rozumiesz złożonych zdań polskich i jesteś oderwany od rzeczywistości, więc nie będę tego tłumaczył po raz wtóry.
Ciekawe, że większość tutaj przyznaje rację mi, tylko Ty jak zwykle inaczej i jak zwykle komentujesz zdanie wyrwane z kontekstu a nie rozumiesz akapitu czy wątku

@Remigton
Do Plusa mam najwięcej zastrzeżeń. Jak już wspomniał @iphoneski - braku VOLTE i Wifi Calling. Obecnie nie wyobrażam sobie gadać w jakości połączeń Plusa, który obecnie ma ją najgorszej jakości. Niestety. Nie mam słuchawki z EVS ale zapewne jest jeszcze większa odczuwalna różnica.
Brak nowych lokalizacji. Od lat, tam gdzie miałem problemy z tą siecią z zasięgiem nadal brak jakiejkolwiek zmiany na lepsze. Nowych stacji brak w tych rejonach. Więc pokrycie N! ma zdecydowanie dużo lepsze. Już nie wspomnę aby w Trójmieście Plus miał jeszcze w budynkach braki zasięgu. No ale co się dziwić, skoro nic nie stawiają nowego.
Oczywiście w skali kraju coś tam robią i nie można powiedzieć, że stoją w miejscu. Ale brakuje nowych lokalizacja na większą skalę. Już nie mówię o obecnej skali Play, bo nie muszą (mają sieć ogólnopolską) ale nawet do N! im brakuje.
I dodatkowo politycznie nie mogę zdzierżyć tej sieci. Ta spółka to zaraza naszego rynku. Taki pies ogrodnika. Sam nic większego nie zrobi, to jeszcze innym szkodzi.
Racja - Solorz umie walczyć o swoje. Ale to co on robi odbija się rykoszetem w nas Kowalskich - uzytkowników sieci mobilnych

Co do BOK się nie wypowiadam czy usług. Każdy ma inne doświadczenia i zależy jak się trafi. Jedno co mogę powiedzieć, że przez wiele lat korzystania z tej sieci jako telefon służbowy chyba tylko dwa razy miałem problem z siecią przez awarię w Plusie.
Ale doświadczenia każdy ma inne. Ja mam najgorsze z obsługą w Play i działaniem w Play. W Orange nie narzekałem, poza problemy z połączeniami (już pisałem o tym) ale obsługa nigdy nie zawiodła. Chociaż jest jeden problem który trwa od pół roku i chyba skończy się to w UOKIK.
Wielce krytykowany TMobile.....Tam też jest super jak na razie. Nie oszukują mnie na fakturach, nie oszukują na danych. Na razie wszystko działa i jak na razie bez awarii ani jednej. Nie patrzę w telefon 24h na dobę i na kazdym km2 po którym się poruszam. Ale nigdy nie widziałem brak zasięgu, nie miałem problemów z wykonaniem połączenia czy odpaleniem neta. Zero też smsów, że ktoś próbował sie do mnie połączyć. Tego o żadnej innej sieci powiedzieć nie mogę. Ale czekam na Play i koniec 2021. Może ktoś znienawidzona niemiecką sieć pobije. Czekam.

Oczywiście dla mnie jest ok w TM ale dla np WellDone nie do końca.
Mnie neta starczy bo mam muzykę i social media bez limitu. Nie jestem w stanie wyklepać pakietu jaki mam tylko na przeglądaniu neta czy od czasu do czasu speedteście. Jakbym potrzebował YT zawsze mogę właczyć usługę Video bez limitu nawet to za 5zł (na telefonie 4K nie potrzebuje)
Ale rozumiem @WellDone, który ma inne potrzeby.
Tak samo jak inni głównie oceniają sieć pod względem neta mobilnego i wtedy mogą mieć inne zdanie i potrzeby. Np @matek451 ocenia sieć tylko i wyłącznie (co wynika z wpisów) na podstawie działania neta mobilnego.
Ja oceniam sieć jako użytkownik słuchawki. Dla mnie liczy się net, zasięg, jakość połączeń itd.

Dlatego napisałem - w kazdej sieci, niezależnie od tego czy ma się Plusa Play Orange czy TMobile trzeba iść na kompromisy.
Wg mojego użytkowania, potrzeb na dzień dzisiejszy to najlepiej wypada TMobile. Tylko drogie i dziwna polityka. Ale wszystkiego mieć nie można.
Kolejne miejsce Orange bo ma więcej wad - np większy problem z połączeniami ale jest tańszy i ma niższe pingi. No i te od czasu do czasu mrożenia sesji neta, które denerwuje.
Play - jak pisałem - słabo w Trójmieście i okolicach a w Polsce jeszcze trzeba mieć RK, które jakością połączenia to jak pod wodą czy net w roamingu. I tutaj też dochodzi zamrażanie sesji i czy zerwane połączenia podczas wpadania w RK. Im jeszcze brakuje.
No i na końcu Plus z przyczyn wymienionych wyżej.
Remington pisze:
12 cze 2019, 15:40
Na imprezach masowych Orange nie działało mi wcale, Plus w ciągu 2 lat zawiódł tylko na jednej (nie działał net, ale działały usługi głosowe i SMS, więc było lepiej niż w Orange).
Już pisałem o tym.
Wiele imprez masowych przeżyłem w swoim życiu i jako użytkownik sieci Plus czy TM nigdy nie miałem problemów. Znajomi w tych sieciach również.
Z reguły pada Orange i Play. Raz pomarańczowi, raz fioletowi a czasami obie na raz.
A czego to wynika? Plus ma najmniej ludzi w miastach. TMobile ma w ogóle najmniej ludzi. A Play i Orange to sieci głównie młodych, którzy jak szkieletory mają wklejone oczy w ekrany swoich telefonów. Ponadto - w miastach tych użytkowników najwięcej jak i w ogóle te sieci mają najwięcej SIM. Suma sumarum obciązenie robi swoje bo nic w przyrodzie nie ginie. Jak się zjedzie taka armia w jedno miejsce to potem nie dziwi, że jest blackout.

Jako ciekawostkę.
Kiedyś Orange podawało statystyki np z Openera. Tam się okazało, że Orange z Play to ponad 60% ludzi na imprezie, co nie dziwiło, że te sieci padały i nadal najczęściej padają na imprezach masowych. Najmniej miał Plus i ciut więcej TMobile.
https://interaktywnie.com/biznes/newsy/ ... ika-255671
Racja, zwiększa się pojemność każdej z sieci, bo coraz więcej pasm na LTE ale też rośnie zużycie danych. I koło sie zamyka
Ostatnio zmieniony 12 cze 2019, 23:00 przez spotify, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1073960  autor: iphoneski
 12 cze 2019, 21:23
@spotify Co do EVS to nie ma jakiejś radykalnej różnicy tak jak to było gdy ze zwykłych połączeń przechodziliśmy na HDV. słychać trochę lepiej ale w codziennym biegu tego nie odczujesz, do tego smartfony włączają redukowanie hałasu otoczenia.
 #1073964  autor: matek451
 12 cze 2019, 21:52
Zachęcony tym ze na starterach z nadrukiem 111GB nie ma ponoć limitu DL udałem się do salonu T-mobile po starter, Wziąłem taki ze statywu a panienka do mnie że to atrapa, to ja do niej że niech mi sprzeda starter za 5 zł z tym 7GB na start. I tu zonk. Ona na to że nie ma a te atrapy( z 50 szt) to wiszą tylko dla reklamy. Myślałem że padnę ze śmiechu, po co ta reklama jak w salonie T-mobile nie mają starterów? A ona na to że to zarządzenie odgórne i ma wciskać te głosowe też za piątkę. Po prostu Bareja. No i jak ja mam wziąć abonament u operatora, który robi ze mnie idiotę i nawet przetestować na pre-paid nie mogę ? Salon w markecie E.Leclerc w Łodzi. Niemieckiej sieci kilka lat temu powiedziałem do widzenia a ta wizyta w ich salonie powoduje ze moja noga u nich już nigdy nie stanie. A starter kupię sobie dla jaj w salonie prasowym i tam tez od ręki zarejestruję. Zobaczę czy brak lejka na nim i ile wart jest ten ponoć najlepszy operator u mnie.
 #1073967  autor: Remington
 12 cze 2019, 22:24
@iphoneski,
szczerze mówiąc w VoLTE gdy je miałem (i cały czas ma moja żona będąca nadal w nju) to tylko szybsze zestawienie połączenia było dla mnie zauważalne. Net w trakcie rozmowy przed chwilą sprawdziłem - prędkość w Plusie taka jak zawsze na 3G w tym miejscu, czyli wystarczająca by korzystać, za mała by ściągać filmy.

Fakt, na wsiach w budynkach bywam rzadko, ostatnio w marcu w okolicach Piątka i było nawet LTE. Oczywiście, że to nie norma i gdzie indziej pewnie tak dobrze nie jest.

@spotify
zaskoczyłeś mnie tą jakością rozmów. Oprócz Plusa, korzystam też z Orange i TM i nie zauważyłem żadnych różnic między nimi. Oczywiście zakładając połączenia HD.

Jednak tak jak stwierdziłeś i co napisałem wcześniej, każdy ma inne preferencje i priorytety i jeszcze się taki operator nie urodził, co każdemu by dogodził :D .
 #1073968  autor: iphoneski
 12 cze 2019, 22:30
@Remington
Wejść na internet możesz, ale spróbuj np na kompie załadować transmisję w dobrej jakości alvo połącz się na FaceTime ewentualnie skype. Jakość na 3G spada w moment.
A w ogóle ostatnio mam problemy z połączeniami pomiędzy Plus i Play. Dzwonię do kogoś z Plusa to albo nie ma sygnału ale połączenie jest realizowane alvo jest sygnał ale po odebraniu nie słychać rozmówcy. Myślałem że to coś z Play ale do innych sieci nie ma tego problemu tylko z Plusem się sypie. A może kombinują coś z połączeniami HD w moim regionie?
 #1073973  autor: spotify
 12 cze 2019, 22:50
@Remington
Dokładnie jak napisałeś. Każdy wybiera sieć pod siebie. Jak już pisałem, gdybym nie miał charakteru pracy jaki mam (podróżowanie po znacznej części Polski) to pewnie bym jak większość Kowalskich głównie zwracał uwagę na cenę. W końcu Play tak zdobyło klientów bez sieci.

Oczywiście "wady" wypisałem z grubsza wszystkich. Bo tych wad każda sieć ma bardzo dużo, jedna więcej, jedna mniej. Wg mnie najmniej ma Tmobile i tak do ideału im WIELE brakuje. Oj wiele.
Jeszcze z dwa lata temu Playa bym ustawił na ostatnim miejscu ale obecnie się mocno budują i przynajmniej zasięgowo jest coraz lepiej. Stąd Plus w moim rankingu spadł na ostatnie miejsce.
Chociaż jak moi znajomi opuszczają obecnie Play masowo na rzecz nju czy Plusha to się czasami zastanawiam czy aby na pewno ten Plus jest taki słaby :mrgreen:

@matek451
Takie życie. Jak awersja to i los przyklaśnie.
Ja również mam zawsze problemy, ale nie z Niemcami a z Play i tylko z nimi współpracę najmniej przyjemnie wspominam.
Mój ojczym miał kilka lat temu w ich sieci numer i ciągle było coś nie tak i ciągle musiałem coś wyjaśniać, prostować, reklamować albo coś nie działało. Dzisiaj na słowo Play dostaje białej gorączki a jak widzi reklamę fioletowych to by TV przez okno wyrzucił :mrgreen:
Moja matka 3 lata również się skusiła na Play bo telefon był w promocji i wychodził najtaniej (nawet lepiej jak w sklepie). A później maniana. Ciągle jej coś nie działało, źle naliczane faktury, wieszał się jej net.
Obecnie są w innych sieciach i nie mam żadnych problemów z nimi. Dzwonią, płacą i mi przysłowiowego tyłka nie zawracają abym coś musiał w ich imieniu wyjaśniać.
A z mojej strony - jak tylko testuje Play to zawsze muszę coś kombinować, ustawiać, szperać w telefonie, dzwonić namiętnie do BOK (a tam to prawdziwy przykład ludzi z łapanki) itd. W innych sieciach jakoś wszystko działa w automacie. Wkładasz SIM i nic Cię już nie interesuje.
I to grzebanie mnie doprowadza do szewskiej pasji. Dlatego niech już skończą tą budowę bo ile można czekać :mrgreen:

Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. Ideału nie ma i każdy ma inne priorytety.
 #1073977  autor: matek451
 12 cze 2019, 23:29
Kolego ale ja awersji do T-mobile nie mam, chciałem tylko uczciwie przetestować ich u siebie bo z pól roku temu by lejek na pre-paid. Mam sprzęt z full wypasem do tego, BTS N! z 4 pasmami pod nosem więc byłoby to wiarygodne. Więc fakt ze w salonie T-mobile nie ma podstawowego startera to jest kpina z użytkownika a ta cała argumentacja panienki to farsa. Ona była szczera i to polecenia z centrali. Obok sa salony Plusa/CP i Play i tam takich problemów nie ma. W tych okolicznych z T-Mobile to jest nędza, oferują tylko B529, wybór sprzętu do internetu żaden. Nawet w Plusie czy Orange jest szerszy bo Play to w stosunku do konkurencji jest kosmos i to co najlepsze w Europie. Ale ty tego nie zauważasz, dla mnie to istotny czynnik w ocenie operatorów i tu T-Mobile jest na samym końcu. Obsługa w salonach T-Mobile słabiutka do bólu nawet na tle konkurencji. Działanie BOK lepiej przemilczeć , nie różni się niczym odpozostałych.Tak samo jak o platformie bilingowej (tragedia)czy ofercie pre-paid u różowego bo jak wiadomo niszowa.
Jak tak ma wyglądać ta jakość od Niemca to ja dziękuję. A usługa internetowa T-Mobile to żaden ideał, ale aby o tym wiedzieć trzeba się udzielać na kilku forach zajmujących się tym tematem , problemy w Play przy nich to pikuś. A w salonach użytkownik nie ma co liczyć na pomoc w tym temacie, podobnie jak w BOK. Te rozmowy z konsultantami to jak z kimś z innej planety. Ogólnie panuje zasada sprzedać, złapać jelenia na 2 letni cyrograf i niech sobie sam radzi.
  • Strona 110 z 179
  • 1
  • 108
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 179
  • 1
  • 108
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 179