DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 78 z 179
  • 1
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 179
 #1027957  autor: piotrzet
 22 paź 2018, 15:08
Dokładnie. Tym bardziej, że patrząc na to co potrzebuje większość ta oferta jest słaba i nie wiem czym się podniecać.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1028008  autor: JFK2016
 22 paź 2018, 23:20
matek451 pisze:Moich wszystkich, starszych znajomych którzy wcześniej byli abonentami Plusa przeniosłem do a2mobile, karta za 10 zł/m-c tylko do rozmów bez limitu. Są mega zadowoleni, cena czyni cuda. Nic więcej im do szczęścia nie potrzeba, w życiu nie napisali SMS-a a internet to dla nich magia.
Też polecam nie tylko starszym, bo z tym internetem i telefonami jest różnie (znam młode osoby które miały pakiety w abonamencie a bały się z tego korzystać-z różnych powodów... :) ). O ile z kolegą toczę często spory na różne tematy, to tu nie wiele można dodać
Kod: Zaznacz cały
 95% ludzi to nie ma zielonego pojęcia co to jest HDVoice, VoLTE czy WiFi Calling. Ważne że za 10 zł mogą sobie pogadać z rodziną i koleżankami. Każdemu według potrzeb 
, od siebie mogę dodać że działa to lepiej od Play w RK. Panowie @piotrzet,@iphoneski dobry towar bierzecie, podajcie mi adres dilera :) . Jaki procent urządzeń klientów wspiera HD Voice?! 5-10% Osobiście dla mnie HD Voice ma duże znaczenie w warunkach domowych i nie jest to żaden telefon komórkowy (wątpię czy nawet tak mają dopracowaną transmisję głosu w full-duplex/Polycom), tylko telefony IP, których używam od kilku lat (z telefonu komórkowego wykonuję dziennie co najmniej kilkanaście połączeń, większość służbowych i nawet nie mam czasu się zastanawiać czy to jest HD Voice, tylko czy rozmowa jest prawidłowo zespolona, słyszę rozmówcę bez zająknięć), jednakże takie zastosowanie tj. promil rynku...
 #1028068  autor: SACZI
 23 paź 2018, 10:12
JFK2016 pisze:... Jaki procent urządzeń klientów wspiera HD Voice?! 5-10% ...
5-10% to pewnie nie wspiera HDVoice.
W tym momencie to już jest standard.
Jeżeli mowa o VOLTE I VOWIFI, to owszem, może to być 10-15% (strzelam, nie wiem).
 #1028075  autor: piotrzet
 23 paź 2018, 10:59
Dokładnie HDV ma obecnie większość urządzeń. Inaczej jest z VoLTE i VoWiFi i faktycznie % rozmów przez te technologie jest bardzo mały.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1028124  autor: piotrzet
 23 paź 2018, 18:06
Widzę co pisał. I na ten komentarz odpowiedziałem. Dalej nie zmienia to tego, że oferta jest słaba, a brak HDV to jakaś porażka. Co do starszych osób jak niektórym to pasuje to ok. Dla większości oferta będzie słaba.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1028126  autor: Mar9999
 23 paź 2018, 18:20
Znam kilka osób w wieku tzw. produkcyjnym, które nie zwracają uwagi na HDV i mówią, że to ja zwracam uwagę na pierdoły. Przez wiele lat nie było HDV i jakoś dało się korzystać z telefonu, chociaż osobiście preferuję HDV i wkurza mnie gdy rozmowa nie jest w HDV. Przyzwyczaiłem się do lepszej jakości i słyszę różnicę, a niektórzy znajomi mają chyba inną percepcję i nie specjalnie rozróżniają jakość dźwięku, byle rozmowa była zrozumiała i z moich obserwacji wynika, że takich ludzi wcale nie jest mało.
 #1028128  autor: piotrzet
 23 paź 2018, 18:25
Kiedyś w ogóle nie było telefonów i ludzie żyli. Po co coś usprawniać i polepszać jak można żyć dalej bez telefonów itd. 90% jak nie więcej nie wie co to HDV ale jak już słyszy różnicę w jakości to wtedy nie chciałoby nie mieć HDV.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1028150  autor: iphoneski
 23 paź 2018, 21:17
Rzadko to robię ale dziś zgadzam się z @Piotrzet. Co to za argument, że kiedyś czegoś nie było i ludzie żyli? Kiedyś nie było pociągów, samolotów, telewizji kablowej, respiratorów też nie było i jakoś ludzie żyli. HD voice słychać już w pierwszej sekundzie rozmowy i jak ktoś tego nie zauważa jest chyba głuchy. Gdy ktoś do mnie dzwoni z innej sieci i połączenie nie zestawi się w HD to wolę się rozłączyć i zadzwonić przez komunikator zwłaszcza przy dłuższych rozmowach.
 #1028152  autor: matek451
 23 paź 2018, 21:40
Oczywiście że dla użytkowników tego forum postęp technologiczny ma znaczenie ale to my stanowimy tą grupę 5% użytkowników u każdego operatora. Pozostałe 95% nie zwraca na to zbyt wielkiej uwagi. Smutne ale prawdziwe, wiek nie ma znaczenia. Sam jestem już blisko poprodukcyjnego.
 #1028154  autor: Mar9999
 23 paź 2018, 22:07
Czasem pytam kogoś, czy miał połączenie w HDV, a jak nie rozumie, to staram się wytłumaczyć, że chodzi o wyraźniejszy dźwięk jak w radiu na UKF, czy jak w starym telefonie stacjonarnym z tarczą, ale słyszę odpowiedź, że nie zwrócili na to uwagi. Tu chodzi o percepcję, bo musieli usłyszeć różnicę, ale widać im to wisi. Ja zwracam na takie rzeczy uwagę i podobnie jest z obrazem HD i dziwi mnie, że ludziom nie przeszkadza obraz 360p na ekranie 4K, skupiają się na treści i przestają zauważać kiepską jakość obrazu lub dźwięku.
 #1028168  autor: Pabloeq
 23 paź 2018, 23:49
Normalny człowiek z niewybrakowanym słuchem od razu wychwytuje dźwięk w HD Voice, reszcie której wszystko jedno za 9,99zł miesięcznie w jakichś MVNO mogę współczuć xxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxx
też mówią że VoLTE niepotrzebne, że mały procent, że VoWiFi niepotrzebne.... A co mają innego powiedzieć?
Mogli zostać w GSM, przecież LTE też w sumie im niepotrzebne :lol:
Ostatnio zmieniony 24 paź 2018, 16:33 przez SACZI, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: Nieodpowiednie słownictwo.
 #1028171  autor: JFK2016
 24 paź 2018, 00:07
SACZI pisze: 5-10% to pewnie nie wspiera HDVoice.
iPhone rzeczywiście, reszta odwrotnie.
piotrzet pisze:Widzę co pisał. I na ten komentarz odpowiedziałem. Dalej nie zmienia to tego, że oferta jest słaba, a brak HDV to jakaś porażka. Co do starszych osób jak niektórym to pasuje to ok. Dla większości oferta będzie słaba.
Wiekszość nawet na to nie zwraca uwagi, xxxxxx.
piotrzet pisze: HDV ale jak już słyszy różnicę w jakości to wtedy nie chciałoby nie mieć HDV.
Tia, będzie modlić się przez HDV lub ćwiczyć dykcję... . Oczywistym jest że lepiej mieć tą usługę, ale przy wyborze oferty będzie promil klientów który zauważy to. Tym bardziej że nie działąją ważniejsze usługi (połączenia oczekujące/konferencyje), ale to standard w wielu ofertach prepaid.
Pabloeq pisze:Normalny człowiek z niewybrakowanym słuchem od razu wychwytuje dźwięk w HD Voice, reszcie której wszystko jedno za 9,99zł miesięcznie w jakichś MVNO mogę współczuć xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxx plusa też mówią że VoLTE niepotrzebne, że mały procent, że VoWiFi niepotrzebne.... A co mają innego powiedzieć?
Mogli zostać w GSM, przecież LTE też w sumie im niepotrzebne :lol:
Uuu, zwolnienia w Orangę, sieć się zwija, panika...
Ostatnio zmieniony 24 paź 2018, 16:32 przez SACZI, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: Nieodpowiednie słownictwo.
 #1028172  autor: Pabloeq
 24 paź 2018, 00:20
JFK2016 pisze:Uuu, zwolnienia w Orangę, sieć się zwija, panika...
Boisz się o pracę? Ja mam tylko prepaida od nich i nie narzekam, mam w prepaidzie i HDV i VoLTE i internet działa przyzwoicie:-)
Lepsze Orange niż + sieć która stoi w miejscu (zwija się) technicznie... ale komu to przeszkadza? ;-) :lol:
JFK2016 pisze:iPhone rzeczywiście, reszta odwrotnie.
Większość telefonów wspiera już HDV, chyba że jakieś nołnejmy z biedronki albo xxxxxxxxxxxx
Ostatnio zmieniony 24 paź 2018, 16:30 przez SACZI, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: Nieodpowiednie słownictwo.
 #1028260  autor: piotrzet
 24 paź 2018, 09:13
Jak zwykle XXX Plusa bronią a2, że nie ma HDV. Przecież to samo jest dokładnie z VoLTE i z VoWiFi. Żadna to nowość. Ciekawe czy jakby nie było LTE też tak by bronili.
Ostatnio zmieniony 24 paź 2018, 16:27 przez SACZI, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: Nieodpowiednie słownictwo.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1028270  autor: umcusumc
 24 paź 2018, 10:42
Syty głodnego nie zrozumie. Matek451 ma 100% racji. Widać, że koledzy nigdy nie byli XXX w XXX gdzie liczy się każde 5 zł, bo to oznacza dzienne wyżywienie dla rodziny. Dla każdego są inne usługi.
Ostatnio zmieniony 24 paź 2018, 16:29 przez SACZI, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: Nieodpowiednie słownictwo.
 #1028518  autor: piotrzet
 25 paź 2018, 12:10
Gdy dla każdego liczy się 5 zł nie kupuje wtedy telefonu i żadnej oferty. Taka jest prawda jak już kogoś stać na telefon to dla niego 5 zł w tę czy w tę różnicy nie robi. Prawda jest taka, że u nas też wszyscy w cenie 5zł chcieliby mieć pełny nolimits najlepiej na cały świat plus iPhone XS Max za 1zł, a jeszcze najlepiej gdyby sieć płaciła za to, że ktoś wybrał ich ofertę. Taka jest niestety prawda. Inaczej mówiąc jeśli mnie na coś nie stać to nie biorę tańszego, a gorszego albo nie zadłużam się po uszy.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
  • Strona 78 z 179
  • 1
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 179
  • 1
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 179