Powtórzę jeszcze raz oferta zgodnie z jej regulaminem była dostępna we wszystkich kanałach sprzedaży i tylko to ma znaczenie, jej początkowy brak na www to wina operatora który odpowiada za własną stronę i jej awarię, ogólnie to i tak bez znaczenia. Zresztą dotyczy to archiwalnej usługi której żywot był dwuletni, ot taki czasowy wybryk operatora który chciał na siłę udowodnić ze jest w stanie świadczyć usługę bez limitu z przyciętym DL na dodatek za jakąś śmiesznie niską kwotę. Po dwóch latach eksperymentu techniczno-finansowego zwinął ją. Teraz przynajmniej po dwóch latach i przejściu oferty na czas nieokreślony całość sumy to opłata za usługę, wcześniej 20 zł to była rata za sprzęt.
Nie wszyscy, głównie tacy akwizytorzy jak @piotrzet, tak jak krytykowałem po roku 2011 P4 że nie rozwija sieci poza miastami, tak samo w 2013 gdy przeszedłem z oferty voice Play do Orange (ze względu na jakość voice w RK), wówczas nie zostawiałem "suchej nitki" na ówczesnej sieci data U900 (która tak Bosko była zachwalana przez wielu na forach, a równała się z EDGE Plusa, do jakości BDI Aero2 było można zapomnieć, dopiero w 2015 roku nastąpiła gruntowna zmiana...).
DIL to był praktycznie za free i dlatego upadł (jak 6 tygodniowy dostęp świąteczny w T-Mobile), tak Play dziś ma problemy ze sprzedażą (obniża ceny poprzez alternatywne kanały sprzedaży na forach), tak T-Mobile spokojnie mógł sprzedawać tą ofertę w miejscach gdzie ma komplet pasm, wdrażając odpowiedni FUP (niech się uczy od swojego partnera biznesowego-Orange ). Sprzedaż się urwie, minie pór roku/rok i do niej wrócą z update FUP (nie musi go być w regulaminie, ważne żeby go umieć używać , brawo Orange ).