DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 158 z 179
  • 1
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 179
 #1091776  autor: iphoneski
 16 mar 2020, 16:11
@piotrzet
Przy okazji, wczoraj napisałeś, że przy 10GB ograniczanie prędkości do 15 Mb/s nic nie ogranicza bo to mało danych żeby były potrzebne wyższe przepustowości. Przy 30 GB (3 x więcej) też jest ok? Przypominam, że koszt tego planu to 45 zł czyli tyle ile średnie abonamenty a tam ograniczenia nie ma. Masz jakiś pomysł jak teraz wybronić jedyną słuszną sieć?
 #1091779  autor: piotrzet
 16 mar 2020, 16:21
marcin19883 pisze:
16 mar 2020, 16:03
spotify pisze:
15 mar 2020, 23:15
nie fantazjuj.
A my się znamy? Mieszkasz na pomorzu? To skąd wiesz jak jest u mnie?
Nie wiem od kiedy stwierdzenie "Dlatego mówię, że PLAY zasięgowo wygrywa poza miastami i w małych miastach." bez żadnych dodatkowych informacji odnosi się tylko do wybranego obszaru. Czytając coś takiego jednak wygląda, że chodzi o cały kraj.

iphoneski
Po pierwsze oferta Heyah to nie oferta internetowa, a oferta na kartę do telefonu.
Po drugie w wielu krajach nawet w abonamentach są różne przepustowości zależnie od ceny i nikt nie płacze.
Po trzecie oferta Heyah oprócz pakietu internetu ma pakiet min na Ukranię. Nikt takich dużych jak wiemy nie ma.
Po czwarte jeśli komuś przeszkadza ograniczenie prędkości kupuje inne oferty. Mamy taki wybór opów w Polsce, że naprawdę jest z czego wybrać.
Po piąte czepiasz się tego ograniczenia, a nawet z tych ofert nie korzystasz, więc nie rozumiem co ono tobie przeszkada.
Po szóste wyjdź na ulicę daj nawet osobom regulamin do przeczytania zaznacz, że jest takie ograniczenie i zobacz ilu to będzie interesować. Ktoś kto nie ma pojęcia może spytać np czy będzie można oglądać filmy normalnie na tym albo przeglądać internet.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1091781  autor: iphoneski
 16 mar 2020, 16:29
Szczerze myślałem, że wykażesz się większą inwencją i kreatywnością, zawiodłem się normalnie. Nie żyjemy w innych krajach tylko w Polsce, także średnio interesują mnie inne kraje. Akurat korzystam z oferty T-M jako karty dodatkowej, więc mogę się wypowiadać i krytykować coś, z czego korzystam. Nie rozumiem jaka różnica czy to jest karta internetowa czy telefoniczna - w wielu przypadkach telefon dziś zastępuje komputer to raz a dwa to na komputerze przy 15 mega też działa internet. To może oferty internetowe też ograniczyć, bo przecież Google idzie, maila sprawdzisz to po co więcej?
 #1091783  autor: piotrzet
 16 mar 2020, 16:34
Jeśli ceny znowu za jakiś czas nie zostaną podniesione to spokojnie takie ograniczenia pojawią się wszędzie.
Skoro ograniczenie tak ci przeszkadza to po co korzystasz z tej oferty? Bo nie rozumiem?
Nie wiem czy tylko udajesz czy naprawdę jesteś takim ignorantem. Rozumiem, że jeśli korzystasz z oferty internetowej to korzystasz tylko i wyłącznie z przeglądania stron? Nic nie pobierasz, nic nie aktualizujesz, a pakiet danych który jest to również 10 GB, a nie 10 razy więcej?

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1091787  autor: iphoneski
 16 mar 2020, 16:43
Korzystam, bo kupiłem kartę w grudniu na darmowy net a teraz jest mi potrzebna druga karta, więc używam tego co już mam, nie będę co chwile rejestrował nowych kart.
No właśnie, na telefonie nie korzystam tylko z Google ale pobieram, wysyłam, aktualizuję itd. I właśnie teraz jest 3 razy więcej transferu a ograniczenie takie samo jak było wcześniej.
Ty naprawdę nie widzisz tego co widzą wszyscy tj. tego, że ośmieszasz się tymi wpisami i sam na siebie bat ukręcasz tą argumentacją z d**y? Przy 10GB ograniczenie spoko bo 10GB to i tak za dużo nie pobierzesz a przy 30GB jeszcze lepiej bo to nie jest karta internetowa a pobierać można tylko na internetowej.
 #1091791  autor: piotrzet
 16 mar 2020, 17:09
Ja naprawdę cię nie rozumiem. Piszesz jaki to T-M zły i w ogóle a kupiłeś kartę tylko dlatego, że był za darmo net? Skoro jest taki zły jak opisujesz to ja na twoim miejscu nawet gdyby dawali za rok za darmo to bym nie wziął, a ty nie dość, że dostałeś interenet za darmo to jeszcze źle bo z ograniczeniem, co chwilę dostajesz dodatkowe GB też źle bo z ograniczeniem. Naprawę nie ogarniam cię człowieku. Za 45 zł też można mieć lepsze oferty niż 30 GB i dlaczego tamtych nie wybierzesz tylko ciągle w kółko jedno i to samo T-mobile jest ble bo ma ograniczenie i tak cały czas. Naprawdę żenada.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1091793  autor: iphoneski
 16 mar 2020, 17:25
Gdybyś nie zauważył jest to forun dyskusyjne a nie kółko adoracji. A forun służy do wymiany poglądów. Dodatkowo ten wątek poświęcony jest rozstrzygnięciom która sieć jest lepsza i w nazwie wątku jest dopisek „dyskusja ogólna”. A skoro to wszystko Mamy ustalone to nie widzę powodu dla którego miałbym nie wyrażać tu swojego zdania na temat tego idiotycznego ograniczenia. Tak, idiotycznego i to określenie jest uzasadnione.
1: żadna inna sieć go nie stosuje
2: nie ma najmniejszego uzasadnienia technicznego
3: opłata miesięczna 45 zł to kwota, za którą T-M oferuje abonamenty bez ograniczeń czyli argument cenowy też tu odpada
4: pakiet 30 GB to dość spory pakiet internetu, przy pomocy którego można spokojnie pobierać odcinki seriali w HD, aktualizować aplikacje, wysyłać spore załączniki czy kopie danych do chmury i przy tych wszystkich czynnościach prędkość łącza ma znaczenie.
Dodatkowo nigdzie nie krytykowałem ograniczenia w pakiecie świątecznym czy nawet w pakietach HF. Są to darmowe pakiety, więc mogą być ograniczane i tu niech robią co chcą, ale nie w pakiecie płatnym, który kosztuje prawie 50 zł miesięcznie czyli więcej niż średni miesięczny przychód z klienta publikowany w wynikach finansowych.
 #1091794  autor: piotrzet
 16 mar 2020, 17:35
Żadna też sieć nie ma bonusów co tydzień i czy to ma znaczyć, że T-M też ma to wycofać?
Co do uzasadnienia technicznego nie ma ale jest wprowadzone po to żeby była różnica między abonamentami. Chcesz mieć VoLTE, VoWiFi bez limitu transfer płać więcej. Bardzo prosta zależność.
Czy abonamenty za 45 zł czy za 50 zł nawet oferują 3000 min na Ukrainę? Czy też nie?
Tym bardziej, że jeśli ktoś kupuje 30 GB to są lepsze i tańsze oferty niż to co oferuje Heyah. Tutaj przewagą tej oferty nie jest liczba GB tylko 3000 min na Ukrainę, gdzie żadnej takiej oferty nie ma.
A jeśli ktoś chce 30 GB to kupuje Flexa za 30 zł taniej i bez ograniczeń.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1091798  autor: iphoneski
 16 mar 2020, 18:58
Nawet bez tych minut na Ukrainę oferta nie wygląda źle. Za co mam płacić więcej skoro najtańszy abonament to chyba 39 zł i tam nie ma żadnych ograniczeń? Ta oferta z ograniczeniami jest droższa od takiej bez ograniczeń w abo a w przypadku abo dla przedłużających jest prawie 2 x droższa. To gdzie tu zasada płać więcej za więcej? Tu ewentualnie mogłaby sprawdzić się zasada płać więcej za mniej.
Piątkowych bonusów inne sieci nie oferują, bo mają inne promocje i inne dodatki.
 #1091799  autor: piotrzet
 16 mar 2020, 19:40
Jejku jak już tak porównujesz to porównuj dokładnie gdzie w T-M za 39 zł masz 30 GB? Bo z tego co pamiętam to taka oferta kosztuje 59zł bez telefonu i z umową na 24 miesiące.
Tak jak pisze nie pasuje to zmień sieć i nie płacz, bo nie ma o co.
Jakie inne sieci oferują promocje i dodatki dla abonentów?
Ty to naprawdę zaczynasz mnie już śmieszyć z tymi komentarzami dotyczącymi tego lejka. Widać, że ewidentnie cię coś boli ale nie masz się czego czepić i tak w kołko o tym lejku piszesz i piszesz :lol:

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1091801  autor: iphoneski
 16 mar 2020, 21:14
Nie biorę dyskusji z tobą na poważnie, bo nie ma to ani sensu ani rzeczowych argumentów z twojej strony. Podjąłem temat bo miałem trochę czasu do zmarnowania. Zgodnie z przewidywaniami zmarnowałem tyle ile chciałem i nara. O innych promocjach w innych sieciach napisałem ci już wczoraj i powtarzać się nie będę vo mam życie poza spamowaniem dziesięciu portali. Na przyszłość ustal sobie jedną wersję i się jej trzymaj bo miotasz się jak ryba w sieci - albo kaganiec jest spoko bo mało danych, albo jest spoko bo jest taniej niż abo albo jest spoko bo mimo, że nie jest taniej to nie ma umowy na 2 lata. Chociaż może jak się mocnych argumentów nie ma to trzeba się tak miotać, nigdy nie byłem w takiej sytuacji.
Tyle ode mnie, miłego wieczoru (mimo wszystko)
 #1091815  autor: piotrzet
 17 mar 2020, 07:06
Z twojej strony są natomiast same rzeczowe argumenty :lol:
Tak jak pisze przeszkadza ci lejek zmień ofertę są lepsze i tańsze. Ja zupełnie nie rozumiem po co się męczyć i strzępić klawiaturę na taki problem skoro bez najmniejszych problemów można go rozwiązać w ciągu kilku minut, Wystarczy złożyć wniosek o przeniesienie numeru lub całkowicie zmienić numer.
Miotam się? Och te twoje argumenty. Lejek jest z kilku powodów, a nie jednego więc jak miałbym się trzymać jednej wersji? Bo nie rozumiem. Naprawdę skończ lepiej się kompromitować i jak ci to tak przeszkadza zmień sieć.


https://gsmonline.pl/artykuly/predkosc- ... statystyki
A podobno nasi operatorzy są świetnie przygotowani :lol:
Ciekawe jak średnie prędkości polecą na dól w rankingach.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1092038  autor: iphoneski
 21 mar 2020, 12:44
Jeszcze pozostając przy porównaniu sieciowym Play z N:
Gdy byłem w Play to praktycznie w każdym z bydgoskich marketów miałem szybkie LTE, natomiast w Orange zwykle w takich miejscach jest takie sobie 3G. Trochę słabe w sieci z podobno największym pokryciem.
 #1093486  autor: Remington
 19 kwie 2020, 14:08
Minął miesiąc, więc dajmy szansę. Ale na nieco zmienionych warunkach.

Ewentualne wzajemne obraźliwości to wszak nie wina samego wątku, lecz konkretnych osób, które nie potrafiły zrozumieć prostego zdania, które wyżej zacytowałem. Przedszkole normalnie...

Dlatego niniejszym ogłaszam, że zamiast wątku, odtąd czasowo zawieszane będą osoby obrażające innych uczestników dyskusji.
 #1093488  autor: Remington
 19 kwie 2020, 14:39
Po 2 latach czas na aktualizację mojej relacji.
Remington pisze:
06 kwie 2018, 11:02
Moje doświadczenia z Play:
1. przy automatycznym wyborze operatora - ciągłe przełączanie między sieciami -> drenowanie baterii i non stop naliczanie nowych sesji netu (miałem kilkadziesiąt sesji w ciągu dnia)
2. przy ręcznym wyborze operatora - mimo wyboru, wymuszanie przełączenia na sieć macierzystą, zlecenie wyłączenia odświeżania karty SIM nie pomogło, w niektórych miejscach Warszawy wręcz całkowita utrata zasięgu
3. niezależnie od sposobu wyboru operatora - bardzo często zapchane punkty styku i mimo pełnego zasięgu przychodził SMS, że ktoś próbował się do mnie dodzwonić
4. na zasięgu własnym - bardzo niska jakość połączeń głosowych
5. świetne usługi dodane (Stop Spam, SMS na e-mail, bramka SMS, Play24 w poprzednim wydaniu)
6. obsługa klienta przez portal internetowy na szkolną ocenę 4+

Permanentnie powtarzające się punkty 1-3 zdecydowały o moim odejściu z Play. Uważam tę sieć za dobrą do n-tego numeru, ale nie dla głównego.

Korzystam na numerach dodatkowych, a to do jakichś ogłoszeń, a to do internetu w przenośnym routerze, więc nie wszystko o czym pisałem mogę zweryfikować. W moich okolicach (Warszawa) jak były 4 lokalizacje, tak są nadal i prędkość w najlepszym razie nie przekracza 1,5 Mbps i to przy bardzo pomyślnych wiatrach.

ad. 6. Po przeniesieniu obsługi klienta z desktopowego Play24 do czatu w aplikacji, nastąpił dramat. Niekompetencja jeszcze większa, nie chcą zakładać zgłoszeń tylko zbywają zdaniem w stylu "Nie mogę więcej Ci pomóc". Szkolna ocena spadła więc do 2-.

Dużo korzystam z roamingu zagranicznego i tu bardzo Play się popsuł. Już nie prezentują listy sieci roamingowych, a jedynie obsługiwane kraje - a to dlatego, że w wielu mają już tylko jednego partnera roamingowego, często słabego zasięgowo i jakościowo. Sam zaobserowałem też, że przez dobre pół godziny po przekroczeniu granicy karty Play nie logują się do sieci, skarżyło mi się na to także kilka osób.
Remington pisze:
06 kwie 2018, 11:02
Zmigrowałem do Orange dla firm, gdzie oferta była OK, ale jakość też słaba:
1. dławiący się internet - zamarzające sesje
2. prędkość netu bardzo niska - w pracy ok. 7 Mbps, w domu 1,5 Mbps.
3. na imprezach masowych telefon kompletnie przestawał działać (dużo ludzi, za mała wydajność sieci)
4. wielokrotne błędy w naliczaniu opłat za usługi, co miesiąc musiałem dokładnie śledzić fakturę (wszystkie reklamacje zasadne)
5. w roamingu zagranicznym jakość taka sobie, net średnio stabilny, niezależnie od operatora
6. obsługa klienta przez portal internetowy na szkolną ocenę 4-.

Znaczna poprawa. Zarówno w stabilności sieci, jest mniej awarii (niegdyś bardzo częstych), jak i prędkości internetu i to w wielu znanych mi miejscach. Mój Orange w nowym wydaniu taki sobie, ani zły, ani dobry, nadal robi wrażenie gorsze od Play24. Z obsługą klienta dawno nie musiałem mieć do czynienia, więc trudno mi ocenić.

Także z Orange mam doświadczenia w roamingu. Ograniczyli liczbę operatorów roamingowych, nie tak bardzo jak Play, ale mają ją obecnie mniejszą niż Plus czy T-Mobile. Np. w Niemczech zostały tylko Telefonica i Vodafone, podczas gdy Plus i TM mają nadal dostęp także do posiadającej największy zasięg i najlepszą stabilność sieci Telekom.
Remington pisze:
06 kwie 2018, 11:02
Od roku jestem w Plusie (Plush):
1. przedpotopowe zarządzanie kodami USSD, często coś nie działa lub działa inaczej niż powinno
2. równie archaiczny serwis internetowy ebok.pl
3. po każdej aktualizacji iOS zapomina ustawień MMS-ów
4. ale płacę mniej, a jakość korzystania na poziomie lepszym od obu ww.
5. net zrywa bardzo bardzo rzadko, a prędkość w pracy 140 Mbps, w domu 30 Mbps, poza Polską net też działa bardzo dobrze.
6. bateria schodzi zauważalnie wolniej niż w Play i Orange (co w sumie dziwne, bo Orange to sieć certyfikowana przez Apple, Play też choć tam baterię drenuje roaming krajowy).
7. obsługa klienta telefonicznie woła o pomstę do nieba (szkolna ocena 1=), mailowo lepiej (ocena 3), a przez Plusforum najlepiej (4-).

Bez większych zmian:
ad. 3. iPhone już nie zapomina ustawień MMS-ów
ad. 4. Coraz mniej promocji, ale nadal są.
ad. 5. Po wyłączeniu częstotliwości Sferii, prędkość w pracy spadła mi ze 140 do 80 Mbps. Stabilność internetu nadal bardzo dobra, pierwszy na przestrzeni 2,5 roku problem z internetem miałem w tegoroczne ferie w górach, wyniki przedstawiłem tutaj.

Reszta bez zmian.
Remington pisze:
06 kwie 2018, 11:02
O T-Mobile się nie wypowiem, bo nigdy nie byłem tam z głównym numerem (zniechęciły mnie ceny). Miałem tam jeszcze niedawno tylko net mobilny (10/10/10) i pamiętam beznadziejny serwis internetowy i mobilny.

Spróbowałem przygody z prepaidem i świetnymi na pozór pakietami internetowymi Strong LTE. Błąd na błędzie i błędem pogania, nie można mieć wrażenia stabilności, bo nie wiadomo co się wydarzy. Opisałem swoje perypetie z nieodnawiającymi się pakietami i wygasającym kontem m.in. tutaj. Na plus jedynie dość sprawna obsługa klienta i przyznawanie bonusowych doładowań w ramach przeprosin. To zbyt mało, by mieć do nich zaufanie

EDIT

Do tego zestawienia chciałbym dodać jeszcze dwóch operatorów.

Lajt Mobile
Miałem u nich internet mobilny w rewelacyjnej czarnopiątkowej ofercie 20GB za 10 zł. Podobnie jako Klucz, funkcjonują jako taryfa w systemie Plusa. Dzięki temu, działanie jak w Plusie. Lubiłem tego operatora, na maile odpisywali szybko, a zgłoszenia telefoniczne załatwiali szybko.
Niestety, były też trzy łyżki dziegciu:
1. co pewien czas numer się samoczynnie dezaktywował, przez co nie można było być pewnym, że gdy będzie trzeba to on zadziała; co z tego, że call center go od razu potrafiło przywrócić skoro jest ono czynne tylko w konkretnych godzinach
2. roaming danych trzeba uruchamiać przed każdym wyjazdem, ponieważ taka aktywacja obowiązuje tylko przez 30 dni
3. mimo deklaracji, nigdzie za granicą nie miałem dostępu do tamtejszych sieci LTE

Podobnie jak w przypadku TM, brak poczucia niezawodności sprawił, że ostatecznie pożegnałem się z Lajtem.

Mobile Vikings
Miałem u nich krótko dwa numery na próbę. Szybko zrezygnowałem ze względu na przypadłości jakie opisałem wcześniej w przypadku Playa. Ale jedno dobre wrażenie pozostało mi w pamięci: mieli najbardziej kompetentny support z jakim kiedykolwiek się spotkałem. Odpowiedź znali na każde pytanie, nawet trudne i skomplikowane, w dodatku obsługiwali zgłoszenia szybko i sprawnie.
 #1093493  autor: iphoneski
 19 kwie 2020, 15:23
Do Orange warto jeszcze dodać, że od jakiegoś czasu nie zamraża internetu. Kiedyś było to nagminne i właściwie powtarzalne na wielu kartach w różnych lokalizacjach. Od roku korzystałem z ich internetu okazjonalnie a od dwóch miesięcy jako główny numer i nie zamroziło ani razu, w dodatku nie zauważyłem przerw w dostępie do usług co kiedyś też lubiło się in przytrafiać. W mojej opinii obecnie to najlepszy operator pod względem cena/jakość chociaż wad nie brakuje choćby brak SMS po WiFi czy spadek z LTE do 3G na trasach znacznie częściej niż np w Play.
  • Strona 158 z 179
  • 1
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 179
  • 1
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 179