DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #985174  autor: matkon
 23 mar 2018, 11:59
Dzisiaj logując się przez www do Mój Orange zostałem przeprowadzony (za moją zgodą) przez proces przeniesienia do nowego Mój Orange.

Niestety nie potrafię się tam odnaleźć (czat przez www też nie działa) a poszukuję zakładki "Dodatkowe Zamówienia" w której to mogę sprawdzić podobno status aktywowanej usługi.

Podobnie nie potrafię odnaleźć miejsca gdzie były udzielane zgody marketingowe - miałem wszystko wyłączone w poprzedniej wersji ale czuję, że mogli tutaj przywrócić wartości domyślne. Ktoś może pomóc w obu wątkach?

Różnica pokazana tutaj:
https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-M ... ta-p/60197

Jednak nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytania.
 #985945  autor: jurak
 27 mar 2018, 23:52
Również szukam zakładki "Dodatkowe Zamówienia", bo podobno tam znajdę ostatnio aktywowaną usługę Spotify Premium.
Przekopałem całą stronę 'orange.pl/mojorange', bo nawet takową wskazali w SMSie po aktywacji usługi, gdzie mam tego szukać. Jak na złość nie umiem znaleźć... nawet z ctrl + F.
Domniemam, że to strona widmo i Orange jej nie wprowadziło...

EDIT: ten pie* Nowy Mój Orange jest niedopracowany. Wątek o spotify i sugestia vdsl2 wskazuje, że zakładki nie ma.
nasz.orange.pl/t5/Abonament/Spotify-Premium-na-3-miesi%C4%85ce/m-p/14076#M1856
 #986069  autor: Gregrin
 28 mar 2018, 19:05
Długo jeszcze będą doprowadzać "to" do stanu używalności. W prepaid nie ma nawet tak podstawowej funkcji jak wykaz połączeń... Na tej podstawie można wnioskować ze coś takiego jak dodatkowe zamówienia to pieśń odległej przyszłości...
 #986600  autor: Blank
 31 mar 2018, 19:03
Nie ma obecnie takiej funkcji. Wykaz połączeń może być dodany już niedługo albo i nie (niby dla abo jest, ale nie zawsze wszystko dobrze prezentuje).

Co do pytania autora - zgody marketingowe są ustawiane na numerze, nie na koncie Mój Orange. Migracja nie zmieni ich statusu, mogą za jakiś czas dodać nowe zgody, które domyślnie będą musiały być zaznaczone na NIE.
I tu Orange ma problem, bo musi zmienić swoje systemy, by brak statusu zgody traktowały jako brak zgody.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #986603  autor: bazooka
 31 mar 2018, 19:11
Czy naprawdę nie ma szans by wrócić do Starego Mój Orange, jeśli ktoś popełnił ten błąd i przeszedł na Nowy :?:
 #986605  autor: TomLee
 31 mar 2018, 19:16
Czyli jak zwykle. Jak już ktoś zrobi nowszą wersję to zawsze jest gorsza od starszej. A oczywiście nie ma możliwości powrotu do wersji starszej.

Wysłane z mojego MotoE2(4G-LTE) przy użyciu Tapatalka
 #987081  autor: orson_dzi
 04 kwie 2018, 15:42
Nie ma opcji. Migracja będzie sukcesywnie postępować i nie będzie wyboru - nowa wersja albo wcale. Działa to jak widać, z poprawą na lepsze bywa różnie ;)
Ogólnie jest to naprawdę temat rzeka.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)
 #989078  autor: tomus261
 15 kwie 2018, 22:30
orson_dzi pisze:Nie ma opcji. Migracja będzie sukcesywnie postępować i nie będzie wyboru - nowa wersja albo wcale. Działa to jak widać, z poprawą na lepsze bywa różnie ;)
Ogólnie jest to naprawdę temat rzeka.

Witam wysłałem PW - gdybyś miał chwilkę :D

B
 #989087  autor: podlas
 16 kwie 2018, 05:52
Przypuszczam że orange chce aby wszyscy zainstalowali ich aplikację (choć i tak nie wiem czy brakujące usługi tam są) i zrezygnowali z menadżera na stronie www bo teraz np.jak chcę wejść na multibox to dwa albo trzy razy muszę wpisywać to hasło to login to numer usługi a i tak nie chce zalogować, muli totalnie - teraz kompletna porażka a przydało by się gremialne zaprzestanie korzystania z sieci przez jakiś czas, to to by odczuli a tak to mają to gdzieś.
 #989146  autor: marcin19883
 16 kwie 2018, 13:10
Dowiedziałem się, że aplikacja mobilna, korzysta z starego systemu a na stronce jest nowe mój orange. Jaki w tym sens? Na stronce widzisz wszystkie numery a w aplikacji musisz każdy rejestrować ręcznie. Hahaha
 #989163  autor: Remington
 16 kwie 2018, 15:29
Tak było też dawniej.

A da się jakoś zmienić opis numeru, który się podpięło do konta? Kiedyś była taka możliwość i jeden nr mam nazwany, ale reszty nie i już ich nazwać nie mogę :(.
 #990073  autor: reboot
 22 kwie 2018, 11:17
U mnie natomiast jest popup nakłaniający do migracji, ale próba migracji kończy się błędem MG12 (jest o tym kilka wątków na ich forum).
Niestety trzeba pogmerać w przeglądarce internetowej i zablokować wyświetlanie warstw div, które blokują możliwość korzystania ze starej wersji.

WKS
 #990083  autor: marcin19883
 22 kwie 2018, 12:09
reboot pisze:U mnie natomiast jest popup nakłaniający do migracji, ale próba migracji kończy się błędem MG12 (jest o tym kilka wątków na ich forum).
Niestety trzeba pogmerać w przeglądarce internetowej i zablokować wyświetlanie warstw div, które blokują możliwość korzystania ze starej wersji.
Może adblock blokuje?