Strona 1 z 1
Pracownik Orange
Post:11 paź 2017, 09:21
autor: data17
Czy jest tutaj jakiś pracownik Orange na forum??
Ostatnio z pół roku temu chciałem przenieść numer w salonie do Orange bodajże z Play lub Vikings Mobile nie pamiętam i pracownica miała problem wyskakiwał jej jakiś błąd nie wiem. No i dałem sobie spokój, ale może mógłby mi ktoś teraz sprawdzić co tam jest w bazie na temat mojego numer? Oczywiście podam go tylko na pw.
Re: Pracownik Orange
Post:11 paź 2017, 09:24
autor: Morvius
Oczywiście świadomy, że nikt nie weźmie odpowiedzialności udzielenia informacji z racji ochrony danych osobowych, zdajesz sobie sprawę, żę musisz udać się do placówki lub zadzwonić na BOK?
Re: Pracownik Orange
Post:11 paź 2017, 10:07
autor: data17
A co mi da wizyta, skoro nie umieją przenieść? W salonach pracują ignoranci, a jak mniemam tutaj się udzielają bardziej kompetentne osoby.
Re: Pracownik Orange
Post:11 paź 2017, 10:13
autor: Morvius
No tak, ale jest ochrona danych osobowych a jak bez wylegitymowania ktoś kto pracuje u operatora ma ci podać dane dotyczące konta klienta? Przez telefon rozmowy sa rejestrowane. W salonie człowiek cie widzi. A tutaj?
Re: Pracownik Orange
Post:11 paź 2017, 10:36
autor: bobiwr
Pracownika Orange raczej bym szukał na orange.pl -> kontakt...
Ktoś kiedyś pomyślał i wymyślił BOK-i...
Odnośnie kompetencji pracowników salonów - zgoda są różni ale są ich kierownicy, którzy już mogą więcej zdziałać w systemie niż szeregowa pancia...
Jest też podstępna procedura przeniesienia numeru do Orange bez wychodzenia z domu... -->>
http://www.orange.pl/kid,4002009309,id, ... ticle.html
klikasz, wypełniasz, akceptujesz i już pracownik Orange robi resztę....
Powodzenia
Re: Pracownik Orange
Post:11 paź 2017, 12:02
autor: data17
o dzięki za stronke nawet nie wiedziałem ze sa teraz takie ułatwienia w orange.
A co do kompetencji to jak byłem w plusie przenosić numer do nich z Viking Mobile to się śmiali tylko pod nosem bo taka sieć nie istnieje -.-
Re: Pracownik Orange
Post:11 paź 2017, 12:09
autor: Morvius
Jaka sieć taka wyszkolona karda

Re: Pracownik Orange
Post:11 paź 2017, 14:49
autor: xander21
U mnie się jeszcze nie zdażyło, by jakies przeniesienie nie poskutkowało. A co chwilę skacze z Playa do Orange lub do jakiegoś wirtuala itd. Pracownicy są bardzo wyrozumiali i słuchają sugestii klienta, jeśli czegoś nie wiedzą. Nikt się nigdy nie śmiał z żadnej sieci

Nie wiem gdzie tym tam chodzisz, ale to napewno nie żadna placówka Orange, tylko jakiś pośrednik.
Re: Pracownik Orange
Post:11 paź 2017, 15:59
autor: Gregrin
Orange ma problemy ze starymi kontami w bazie przy przenoszeniu... W salonie rozwiązują to tak ze robią zgłoszenie (czeka się dzień albo dwa na uporzadkowanie) i po takim zgłoszeniu da się normalnie przenieść. Przenoszenie online również rozwiązało ten problem.
Re: Pracownik Orange
Post:11 paź 2017, 17:45
autor: fatooom
Gregrin pisze:Orange ma problemy ze starymi kontami w bazie przy przenoszeniu... W salonie rozwiązują to tak ze robią zgłoszenie (czeka się dzień albo dwa na uporzadkowanie) i po takim zgłoszeniu da się normalnie przenieść. Przenoszenie online również rozwiązało ten problem.
Wystarczy że przy przeniesieniu prepaida pracownik w salonie uzupełni pole "nr konta" o nr konta z którego klient kiedyś korzystał. We własnym salonie powinni sami znaleźć, a u agenta mogą zadzwonić na wsparcie i też uzyskają taką informację.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Re: Pracownik Orange
Post:11 paź 2017, 19:55
autor: allyouneedislove
Kwestia wprawy wszystko jest do nadrobienia, moderator ma racje, nie możemy Ci pomóc od tak. Musimy wiedzieć, że rozmawiamy z Tobą i to Ty jesteś włodarzem swoich kontraktów

Re: Pracownik Orange
Post:11 paź 2017, 20:33
autor: Gregrin
fatooom pisze:Wystarczy że przy przeniesieniu prepaida pracownik w salonie uzupełni pole "nr konta" o nr konta z którego klient kiedyś korzystał
Ale tego numeru we franczyzie chyba nie widza. Maja tylko info ze taki klient już jest i tyle...
Re: Pracownik Orange
Post:11 paź 2017, 20:36
autor: fatooom
Gregrin pisze:fatooom pisze:Wystarczy że przy przeniesieniu prepaida pracownik w salonie uzupełni pole "nr konta" o nr konta z którego klient kiedyś korzystał
Ale tego numeru we franczyzie chyba nie widza. Maja tylko info ze taki klient już jest i tyle...
Tak jak napisałem. U agenta mogą zadzwonić na wsparcie i uzyskają informację o numerze konta.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka