DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #955402  autor: data17
 11 paź 2017, 09:21
Czy jest tutaj jakiś pracownik Orange na forum??
Ostatnio z pół roku temu chciałem przenieść numer w salonie do Orange bodajże z Play lub Vikings Mobile nie pamiętam i pracownica miała problem wyskakiwał jej jakiś błąd nie wiem. No i dałem sobie spokój, ale może mógłby mi ktoś teraz sprawdzić co tam jest w bazie na temat mojego numer? Oczywiście podam go tylko na pw.
 #955404  autor: Morvius
 11 paź 2017, 09:24
Oczywiście świadomy, że nikt nie weźmie odpowiedzialności udzielenia informacji z racji ochrony danych osobowych, zdajesz sobie sprawę, żę musisz udać się do placówki lub zadzwonić na BOK?

Klasyczny obserwator wątku.
 #955409  autor: data17
 11 paź 2017, 10:07
A co mi da wizyta, skoro nie umieją przenieść? W salonach pracują ignoranci, a jak mniemam tutaj się udzielają bardziej kompetentne osoby.
 #955411  autor: Morvius
 11 paź 2017, 10:13
No tak, ale jest ochrona danych osobowych a jak bez wylegitymowania ktoś kto pracuje u operatora ma ci podać dane dotyczące konta klienta? Przez telefon rozmowy sa rejestrowane. W salonie człowiek cie widzi. A tutaj?

Klasyczny obserwator wątku.
 #955416  autor: bobiwr
 11 paź 2017, 10:36
Pracownika Orange raczej bym szukał na orange.pl -> kontakt...
Ktoś kiedyś pomyślał i wymyślił BOK-i...
Odnośnie kompetencji pracowników salonów - zgoda są różni ale są ich kierownicy, którzy już mogą więcej zdziałać w systemie niż szeregowa pancia...
Jest też podstępna procedura przeniesienia numeru do Orange bez wychodzenia z domu... -->>
http://www.orange.pl/kid,4002009309,id, ... ticle.html
klikasz, wypełniasz, akceptujesz i już pracownik Orange robi resztę....

Powodzenia
 #955427  autor: data17
 11 paź 2017, 12:02
o dzięki za stronke nawet nie wiedziałem ze sa teraz takie ułatwienia w orange.
A co do kompetencji to jak byłem w plusie przenosić numer do nich z Viking Mobile to się śmiali tylko pod nosem bo taka sieć nie istnieje -.-
 #955428  autor: Morvius
 11 paź 2017, 12:09
Jaka sieć taka wyszkolona karda ;)

Klasyczny obserwator wątku.
 #955449  autor: xander21
 11 paź 2017, 14:49
U mnie się jeszcze nie zdażyło, by jakies przeniesienie nie poskutkowało. A co chwilę skacze z Playa do Orange lub do jakiegoś wirtuala itd. Pracownicy są bardzo wyrozumiali i słuchają sugestii klienta, jeśli czegoś nie wiedzą. Nikt się nigdy nie śmiał z żadnej sieci :D Nie wiem gdzie tym tam chodzisz, ale to napewno nie żadna placówka Orange, tylko jakiś pośrednik.
 #955461  autor: Gregrin
 11 paź 2017, 15:59
Orange ma problemy ze starymi kontami w bazie przy przenoszeniu... W salonie rozwiązują to tak ze robią zgłoszenie (czeka się dzień albo dwa na uporzadkowanie) i po takim zgłoszeniu da się normalnie przenieść. Przenoszenie online również rozwiązało ten problem.
 #955484  autor: fatooom
 11 paź 2017, 17:45
Gregrin pisze:Orange ma problemy ze starymi kontami w bazie przy przenoszeniu... W salonie rozwiązują to tak ze robią zgłoszenie (czeka się dzień albo dwa na uporzadkowanie) i po takim zgłoszeniu da się normalnie przenieść. Przenoszenie online również rozwiązało ten problem.
Wystarczy że przy przeniesieniu prepaida pracownik w salonie uzupełni pole "nr konta" o nr konta z którego klient kiedyś korzystał. We własnym salonie powinni sami znaleźć, a u agenta mogą zadzwonić na wsparcie i też uzyskają taką informację.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
 #955532  autor: allyouneedislove
 11 paź 2017, 19:55
Kwestia wprawy wszystko jest do nadrobienia, moderator ma racje, nie możemy Ci pomóc od tak. Musimy wiedzieć, że rozmawiamy z Tobą i to Ty jesteś włodarzem swoich kontraktów :)
 #955544  autor: Gregrin
 11 paź 2017, 20:33
fatooom pisze:Wystarczy że przy przeniesieniu prepaida pracownik w salonie uzupełni pole "nr konta" o nr konta z którego klient kiedyś korzystał
Ale tego numeru we franczyzie chyba nie widza. Maja tylko info ze taki klient już jest i tyle...
 #955546  autor: fatooom
 11 paź 2017, 20:36
Gregrin pisze:
fatooom pisze:Wystarczy że przy przeniesieniu prepaida pracownik w salonie uzupełni pole "nr konta" o nr konta z którego klient kiedyś korzystał
Ale tego numeru we franczyzie chyba nie widza. Maja tylko info ze taki klient już jest i tyle...
Tak jak napisałem. U agenta mogą zadzwonić na wsparcie i uzyskają informację o numerze konta.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka