T-mobile / Nagranie rozmowy / Ustalenia
Post:03 paź 2017, 14:10
Cześć i czołem,
na wstępie muszę się wyżalić na T-mobile, że kolejny raz robią mnie w ... . Kolejny raz się na nich przejechałem. Pomijając już ustalenia co do abonamentu (minuty, GB, sms) zaproponowano mi 12 miesięcy darmowego Netflixa, co było potwierdzone przez Konsultant podczas naszej rozmowy dwa razy (jeszcze się upewniałem pod koniec rozmowy). Dodatkowo informowano mnie, ze rozmowa jest nagrywana i zawsze mogę się do niej odwołać. Jak wynika z poniżej wiadomości to tak nie jest.
Dostałem odpowiedź, że mogę odstąpić od umowy w przypadku oddania sprzętu w nienaruszonym stanie (...). Pomijając to znowu wiąże się to z ustalaniem nowych warunków itd albo przenoszeniem numeru do innej sieci.
Pytanie co mogę tutaj zrobić tak żeby wyegzekwować ustalenia z konsultantem?
"Dziękuję za korespondencję, którą otrzymaliśmy 25.09.2017.
Na wstępie potwierdzam, że Aneks dla numeru xxx zawarliśmy w dniu 14.09.2017 podczas ustaleń poczynionych w trakcie rozmowy telefonicznej z konsultantem Biura Obsługi Abonenta. Aktualnie z przyczyn technicznych nie mam możliwości zapoznania się z treścią przedmiotowej rozmowy w celu weryfikacji przekazanych informacji. Potwierdzam, iż wybrana przez Pana oferta promocyjna nie obejmuje dostępu do serwisu Netflix.
Tym samym mając na uwadze opisaną przez Pana sytuację oraz w trosce o naszą przyszłą współpracę postanowiłem, w drodze jednostkowej decyzji, umożliwić Panu odstąpienie od przedmiotowego Aneksu do Umowy. W tej sytuacji (...)
"
na wstępie muszę się wyżalić na T-mobile, że kolejny raz robią mnie w ... . Kolejny raz się na nich przejechałem. Pomijając już ustalenia co do abonamentu (minuty, GB, sms) zaproponowano mi 12 miesięcy darmowego Netflixa, co było potwierdzone przez Konsultant podczas naszej rozmowy dwa razy (jeszcze się upewniałem pod koniec rozmowy). Dodatkowo informowano mnie, ze rozmowa jest nagrywana i zawsze mogę się do niej odwołać. Jak wynika z poniżej wiadomości to tak nie jest.
Dostałem odpowiedź, że mogę odstąpić od umowy w przypadku oddania sprzętu w nienaruszonym stanie (...). Pomijając to znowu wiąże się to z ustalaniem nowych warunków itd albo przenoszeniem numeru do innej sieci.
Pytanie co mogę tutaj zrobić tak żeby wyegzekwować ustalenia z konsultantem?
"Dziękuję za korespondencję, którą otrzymaliśmy 25.09.2017.
Na wstępie potwierdzam, że Aneks dla numeru xxx zawarliśmy w dniu 14.09.2017 podczas ustaleń poczynionych w trakcie rozmowy telefonicznej z konsultantem Biura Obsługi Abonenta. Aktualnie z przyczyn technicznych nie mam możliwości zapoznania się z treścią przedmiotowej rozmowy w celu weryfikacji przekazanych informacji. Potwierdzam, iż wybrana przez Pana oferta promocyjna nie obejmuje dostępu do serwisu Netflix.
Tym samym mając na uwadze opisaną przez Pana sytuację oraz w trosce o naszą przyszłą współpracę postanowiłem, w drodze jednostkowej decyzji, umożliwić Panu odstąpienie od przedmiotowego Aneksu do Umowy. W tej sytuacji (...)
"