Strona 1 z 1

[Play] Metoda wyszukiwania abonenta w systemie

Post:05 wrz 2017, 02:44
autor: jadwiga42
Witam.
Może mi ktoś wyjaśnić jak pod względem technicznym wygląda wyszukanie abonenta w sieci Play przez konsultanta ds. sprzedaży? Pracownik po zweryfikowaniu tożsamości klienta może wyszukać go w systemie po imieniu i nazwisku, czy też musi przepisać cały numer pesel z dowodu osobistego? Według jakich metadanych system pozwoli odnaleźć abonenta? Numer telefonu też może być?
Pytam, bo myślę, że szukając po imieniu i nazwisku może wyskoczyć np. 50 osób o imieniu Jan Nowak z danego miasta (np. z Warszawy), co z kolei może doprowadzić do nadużyć ze strony pracownika z nie do końca uczciwymi intencjami.
Będę wdzięczna za zaspokojenie ciekawości i udzieloną odpowiedź.
Pozdrawiam.

Re: [Play] Metoda wyszukiwania abonenta w systemie

Post:05 wrz 2017, 08:32
autor: Kryniczanin
Najłatwiej po peselu bo wyświetlają się wszystkie konta klienta.

Re: [Play] Metoda wyszukiwania abonenta w systemie

Post:05 wrz 2017, 15:26
autor: jadwiga42
A jest możliwość odszukania abonenta po imieniu i nazwisku?

Re: [Play] Metoda wyszukiwania abonenta w systemie

Post:06 wrz 2017, 13:53
autor: Pierdzioszek
Rozumiem, że liczysz na to, że osoba pracująca w Play ujawni dane stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa? Jakby nie patrzeć, zasady działania ich systemów to know-how, niedostępny dla szarego człeka.

Re: [Play] Metoda wyszukiwania abonenta w systemie

Post:06 wrz 2017, 15:28
autor: VashAnger
Pytam, bo myślę, że szukając po imieniu i nazwisku może wyskoczyć np. 50 osób o imieniu Jan Nowak z danego miasta (np. z Warszawy), co z kolei może doprowadzić do nadużyć ze strony pracownika z nie do końca uczciwymi intencjami.
Będę wdzięczna za zaspokojenie ciekawości i udzieloną odpowiedź.
Na to można odpowiedzieć. Każda z sieci spełnia szereg wymogów bezpieczeństwa pod tym względem, czy to w kwestii wyszukiwania danych klientów, czy to z racji istnienia ogromnych obciążeń finansowych dot. wyżej wspomnianych przez kolegę udostępniania informacji P4. W Twoich określonych objawach bardziej wziąłbym pod lupę banki, a nie sieci telekomunikacyjne ;)

Raczej nie trzeba się tutaj martwić na zapas :)