Orange, drastyczny spadek predkosci LTE
Post:20 cze 2017, 14:34
Witam, mam problem z internetem lte orange.
Na początku roku podpisałem umowę z orange rezygnując z Neostrady. Po podłączeniu modemu [b315] lekki szok, łączył się na 1800MHz, prędkości 3mbit dl, 18up [neostrada 8/1] lecz po wymuszeniu 800MHz pojawił się banan na twarzy 30mbit dl, 10up. Ok Ustawiłem modem w innym miejscu no i było już bajecznie, 45mbit dl, i 22mbit up. No i tak działało parę miesięcy, dokładnie do 6 kwietnia, wtedy otwierając stronę przeglądarka zaczęła się zastanawiać, ale wtedy jeszcze nie wiedziałem ze to początek kłopotów. Okazało się ze z 45mbit dl, nagle zrobiło się 6mbit, sygnał z nadajnika wskoczył z dobrego na wyśmienity, ale jakość z -4 nagle zrobiło się -12, a nawet skoki są do -15, zgłosiłem to do orange, myślałem ze to chwilowe i tak walczę od 3 miesięcy. Najpierw zbajerowali mnie ze do 15stego czerwca problemy znikną bo stawiają nowy nadajnik. No właśnie po postawieniu nowego nadajnika nie mam już nawet 1mbit,a, dzwoniłem już 30 razy, nic to nie daje, nie działa YouTube, strony bankowe nie chcą się otwierać, nie mogę zrobić przelewu, a konsultanci orange mówią ze w sierpniu uruchomia dodatkowy nadajnik i wtedy problem zniknie
Jak rozwiązać z nimi umowę bo to już jest kpina, nadajnik stoi max 1,5km ode mnie, widzę go normalnie, jest na kominie. Co z tym zrobić, proszę pomóżcie

pismo jakie dostalem
"Dzień dobry,
otrzymalimy Pana zgoszenie dotyczce utrudnie w korzystaniu z usug na numerze 573369152.
Sprawdzilimy zasig w podanej lokalizacji. Analiza wykazaa, e mog wystpowa utrudnienia w korzystaniu z transmisji danych w technologii LTE. Dymy do tego, aby nasz zasig by dostpny dla jak najszerszego grona odbiorców. Jednak nie gwarantujemy jednakowego i staego poziomu sygnau na terenie caego kraju. W umowie nie ma te postanowienia, e brak zasigu, niewystarczajcy zasig czy te chwilowa zajto sieci w danej lokalizacji bdzie stanowio podstaw do jej rozwizania, czy te przyznania rekompensaty finansowej. Przykro nam, jeeli powysza sytuacja wywoaa Pana niezadowolenie. Jednak nie mamy podstaw do uznania Pana zgoszenia oraz natychmiastowego usunicia utrudnie.
Rozumiemy jednak, e specyfika zasigu moga przyczyni si do utrudnie w korzystaniu z naszych usug. W zwizku z tym przyznalimy jednorazowy rabat 30% na abonament dla numeru 573369152. Oznacza to, e faktura z 16.04.2017 zostanie pomniejszona o 19,80 z + VAT.
Aktualnie w Pana lokalizacji trwa budowa nowego nadajnika. Planowana data zakoczenia prac to 16.06.2017. Ze wzgldu na fakt, i s to skomplikowane prace, planowany termin uruchomienia moe ulec zmianie.
Pozdrawiamy, Orange Pawe Dxxxxxxi, Doradca ds. Klienta"

teraz

wcześniej


800MHz


1800MHz
Na początku roku podpisałem umowę z orange rezygnując z Neostrady. Po podłączeniu modemu [b315] lekki szok, łączył się na 1800MHz, prędkości 3mbit dl, 18up [neostrada 8/1] lecz po wymuszeniu 800MHz pojawił się banan na twarzy 30mbit dl, 10up. Ok Ustawiłem modem w innym miejscu no i było już bajecznie, 45mbit dl, i 22mbit up. No i tak działało parę miesięcy, dokładnie do 6 kwietnia, wtedy otwierając stronę przeglądarka zaczęła się zastanawiać, ale wtedy jeszcze nie wiedziałem ze to początek kłopotów. Okazało się ze z 45mbit dl, nagle zrobiło się 6mbit, sygnał z nadajnika wskoczył z dobrego na wyśmienity, ale jakość z -4 nagle zrobiło się -12, a nawet skoki są do -15, zgłosiłem to do orange, myślałem ze to chwilowe i tak walczę od 3 miesięcy. Najpierw zbajerowali mnie ze do 15stego czerwca problemy znikną bo stawiają nowy nadajnik. No właśnie po postawieniu nowego nadajnika nie mam już nawet 1mbit,a, dzwoniłem już 30 razy, nic to nie daje, nie działa YouTube, strony bankowe nie chcą się otwierać, nie mogę zrobić przelewu, a konsultanci orange mówią ze w sierpniu uruchomia dodatkowy nadajnik i wtedy problem zniknie



pismo jakie dostalem
"Dzień dobry,
otrzymalimy Pana zgoszenie dotyczce utrudnie w korzystaniu z usug na numerze 573369152.
Sprawdzilimy zasig w podanej lokalizacji. Analiza wykazaa, e mog wystpowa utrudnienia w korzystaniu z transmisji danych w technologii LTE. Dymy do tego, aby nasz zasig by dostpny dla jak najszerszego grona odbiorców. Jednak nie gwarantujemy jednakowego i staego poziomu sygnau na terenie caego kraju. W umowie nie ma te postanowienia, e brak zasigu, niewystarczajcy zasig czy te chwilowa zajto sieci w danej lokalizacji bdzie stanowio podstaw do jej rozwizania, czy te przyznania rekompensaty finansowej. Przykro nam, jeeli powysza sytuacja wywoaa Pana niezadowolenie. Jednak nie mamy podstaw do uznania Pana zgoszenia oraz natychmiastowego usunicia utrudnie.
Rozumiemy jednak, e specyfika zasigu moga przyczyni si do utrudnie w korzystaniu z naszych usug. W zwizku z tym przyznalimy jednorazowy rabat 30% na abonament dla numeru 573369152. Oznacza to, e faktura z 16.04.2017 zostanie pomniejszona o 19,80 z + VAT.
Aktualnie w Pana lokalizacji trwa budowa nowego nadajnika. Planowana data zakoczenia prac to 16.06.2017. Ze wzgldu na fakt, i s to skomplikowane prace, planowany termin uruchomienia moe ulec zmianie.
Pozdrawiamy, Orange Pawe Dxxxxxxi, Doradca ds. Klienta"

teraz

wcześniej


800MHz


1800MHz