Strona 1 z 1

Mój Orange - błąd

Post:18 cze 2017, 08:50
autor: serek5555
Witam!

Wczoraj zarejestrowałem kartę Orange online przez ING i po godzinie już byłem w sieci w taryfie OFnK.
Utowrzyłem konto "Mój Orange" na orange.pl ale do dziś ciągle pisze:
Mój Orange nie jest dostępny dla Twojego planu taryfowego.

Czy potrzeba poczekać kilka dni aż się wszystko poustawia czy to jest błąd systemu?

Re: Mój Orange - błąd

Post:18 cze 2017, 10:11
autor: forum_tg
Ja jak rejestrowałem numer w Orange Free to od razu miałem dostęp do serwisu Mój Orange. Nie musiałem czekać na dostęp. Testowane na kilku kartach ;)

Re: Mój Orange - błąd

Post:18 cze 2017, 10:35
autor: maniek357
Weekend jest, może coś majstrują przy systemie. Ja bym poczekał do poniedziałku.

Re: Mój Orange - błąd

Post:18 cze 2017, 10:41
autor: serek5555
Dzięki koledzy.
tomektg ma od razu, ale poczekam jak pisze maniek357do jutra.
Jakby nie było do jutra, to usunę konto i ponownie je utworzę, może zaskoczy lub jesli nie, to reklamacja. :)

Re: Mój Orange - błąd

Post:18 cze 2017, 11:20
autor: kaspeed
Myśle że poczekać aż system wszystko przetworzy do 48h jak coś zawsze możesz zgłosić sprawe na infolinię.