DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 4 z 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10
 #990940  autor: rudymax
 27 kwie 2018, 17:23
Dorotea pisze:Głosową.
Dziękuję za odpowiedź. To dobra wiadomość. Ten jeden numer sobie daruję, bo nie znam hasła abonenckiego, a osoba na którą jest zarejestrowany nie ma możliwości udania się do salonu.
 #990942  autor: Dorotea
 27 kwie 2018, 17:51
Masz całkowitą rację, sprawdziłam i taryfy głowowe przechodzą na SMS, a internetowe wymagają potwierdzenia hasłem abonenckim i PESEL.
 #991016  autor: biala1991
 28 kwie 2018, 16:16
Pesel potrzebny do podłączenia numeru? Czy oni się dobrze czują :) Na Play24 wywieszają nie wiadomo po co nasz numer dowodu i jeszcze im mało, teraz będą szastać Peselem klienta. Co to za metody, żeby włączyć jakiś bzdurny pakiet żądają dodatkowych zabezpieczeń przez kod z smsa ale numer dowodu, który nie wiedzieć po jakiego diabła wyświetla się na koncie, wg Play nie wymaga ochrony (tak jest np w Nju, dostęp do zakładki Moje Dane autoryzuje się smsem, w TM na Miboa nie widać nawet nazwiska a co dopiero mówić o dowodzie :) )

Takie pytanie, co będzie jeśli posiadając tylko jeden nr, usunę go z Play24? Czy stracę dostęp do takiego "pustego" konta? Na Mój TMobile mogę dowolnie dołączać numery albo je odłączać i nawet po odłączeniu wszystkich nie tracę możliwości logowania się. Czy w Play jest podobnie? Chodzi o sytuację, wygaszam aktualny numer a za jakiś czas aktywuje nowy, czy da się go podpiąć do starego konta?
 #991017  autor: surface123
 28 kwie 2018, 16:31
PESEL potrzebny do IDENTYFIKACJI kto dzwoni

Czego w tym można nie rozumieć jeśli brak hasła ???
 #991023  autor: biala1991
 28 kwie 2018, 17:19
O jakim dzwonieniu piszesz? Rozmawiamy o dołączaniu numeru na Play24, nie można tego zrobić samodzielnie przez serwis tylko trzeba dzwonić do BOK??
 #991025  autor: Dorotea
 28 kwie 2018, 17:24
Można samodzielnie dorejestrowywać lub dołączać numery, przez Play24. W przypadku numeru w taryfie głosowej weryfikacja będzie po SMS-ie, a w przypadku taryfy internetowej - po haśle abonenckim oraz PESEL.

Nie wiem jak u innych, ale mnie PESEL nie wyświetla się nigdzie w systemie Play24, pole "Dokument tożsamości" jest puste.
 #991027  autor: biala1991
 28 kwie 2018, 17:41
Rozumiem że to hasło i Pesel również idzie przez sms?

I u mnie Pesel się nie wyświetla ale wystarczająco denerwujący jest widok nru i serii dowodu, nie ma potrzeby żeby takie dane pokazywały się na koncie
 #991028  autor: jarekt
 28 kwie 2018, 17:53
Takie pytanie, co będzie jeśli posiadając tylko jeden nr, usunę go z Play24? Czy stracę dostęp do takiego "pustego" konta? Na Mój TMobile mogę dowolnie dołączać numery albo je odłączać i nawet po odłączeniu wszystkich nie tracę możliwości logowania się. Czy w Play jest podobnie? Chodzi o sytuację, wygaszam aktualny numer a za jakiś czas aktywuje nowy, czy da się go podpiąć do starego konta?
Konto zostaje (logujemy się wtedy mailem) i można potem bez problemu dołączyć "pierwszy" :) numer.
 #991029  autor: Dorotea
 28 kwie 2018, 17:58
biala1991 pisze:Rozumiem że to hasło i Pesel również idzie przez sms?
Nie, przez SMS idzie kod potwierdzający. Dla taryf głosowych wygląda jak na tej stronie: https://konto.play.pl/user-gui/registrationPage

A dla internetowych jak na zrzutach z tego tematu: https://forumplay.pl/showthread.php/503 ... post467114
biala1991 pisze:I u mnie Pesel się nie wyświetla ale wystarczająco denerwujący jest widok nru i serii dowodu, nie ma potrzeby żeby takie dane pokazywały się na koncie
Każ usunąć numer i serię dowodu, to są dane nadmiarowe. Wystarczy sam PESEL oraz imię i nazwisko.
 #991031  autor: 24bis24
 28 kwie 2018, 18:25
Dorotea pisze:Każ usunąć numer i serię dowodu, to są dane nadmiarowe.
jak nie będzie tych danych i jak będziesz chciała np. zmienić taryfę przez BOK to nie dokonasz tej zmiany. Na starym systemie się dało natomiast na nowym nie.
Nie pisz tylko po co zmieniać taryfę przez BOK.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #991032  autor: marcin19883
 28 kwie 2018, 18:32
Jak raz dało się pełne dane jakiegoś numeru, to inny numer też dostaje te dane. Widziałem raz w salonie Play kompa pracownika i tam miałem swoje konto z każdym numerem, który rejestrowałem. I oczywiście swoje dane dowodu i adres
 #991035  autor: biala1991
 28 kwie 2018, 19:12
Jarekt dzięki, jesteś jak zwykle niezastąpiony :)

Dorotea, reasumując zarówno dołączanie nr z taryfy głosowej jak i internetowej można przeprowadzić na Play24 samodzielnie, nie jest do tego potrzebny telefoniczny kontakt z BOK a Surface123 pisał o jakimś dzwonieniu w celu identyfikacji, może on dzwoni do internetów :)

W tym roku wymieniałam dowód więc niech sobie te dane wsadzą w buty :) chodzi o sam fakt ich zbędnego wyświetlania

W związku z powyższym dochodzę do wniosku, że lepiej będzie jeśli aktywuje nowy numer zanim stary wygaśnie, wtedy zarejestruje go przez Play24 unikając ujawniania aktualnego dowodu :)
 #991036  autor: surface123
 28 kwie 2018, 19:41
Sorry :)

Pomyliłem temat gdzie gość miał problem ze chcą od niego PESEL do identyfikacji w BOA a nie miał hasła....
 #991040  autor: kpc211
 28 kwie 2018, 20:40
Przede wszystkim chciałbym się przywitać, bo to mój pierwszy post na tym forum (które śledzę od jakiegoś czasu szukając optymalnego dla siebie i dla rodziny rozwiązania jeśli chodzi o taryfy komórkowe).

Chciałbym zapytać: czy Stan Darmowy dla oferty Formuła dotyczy także połączeń/SMS-ów do Red Bull Mobile?

Znalazłem taki regulamin: https://www.play.pl/resources/pdf/2015/ ... 022015.pdf - ale nie wiem, czy jest aktualny. Piszą w nim o połączeniach i SMS-ach na "numery Play", bez zdefiniowania, czy numer w Red Bull Mobile też jest uznawany za numer Play.

Znalazlem też regulamin dla odNowy: https://www.play.pl/resources/pdf/2017/ ... 042017.pdf - i tam jest wprost napisane, że są nim objęte połączenia/SMS-y do sieci P4, a więc także i do RBM.

I jeszcze jedna kwestia. Mam numer w Playu, który był w Playu od zawsze (pierwotnie, wiele lat temu, był to mix z opłatą miesięczną 10 zł, później oferta na rok ważności konta, a ostatnio zmieniłem na gołą Formułę - 50 dni ważności konta mi wystarcza, a w Formule mam Stan Darmowy, co prawda jest jeszcze odNowa, ale z tego co mi się kojarzy, tam jest drożej). Chciałem zmigrować się do Faktu, by spróbować skorzystać z bonusu dla przenoszących numer (teoretycznie działać nie powinien, ale z tego co czytam, komuś udało się go aktywować na karcie po Freshu). Niestety w Play24 nie mam dostępnej tej migracji, kod *163*12# też nie działa (próbowałem kilkanaście razy - wywala albo "Niestety nie możesz skorzystać z tego kodu, sprawdź dlaczego na http://www.play.pl" albo "Przepraszamy. Zarządzanie kontem jest chwilowo niemożliwe. Spróbuj później". Próbowałem też zmigrować się do odNowy, a potem do PNK Lubię To, jednak tam było dokładnie to samo, więc ostatecznie wróciłem do Formuły.

Czy to oznacza, że jedyna droga to infolinia Faktu?
 #991045  autor: jarekt
 28 kwie 2018, 21:12
Na sieci P4 działa obecnie około 12 opów/marek (MVNO + 3 marki P4):
1.Play 2.RBM 3.FaktM (marki P4)
4.Virgin 5.Vikings
6.Netia 7.Inea 8.Vectra 9.IZZI 10.TruPhone 11.nc+
12.Folx (nowość)

I przy aktywnym Stanie Darmowym (darmowym lub płatnym) w dowolnej taryfie (w PnK nawet nie trzeba go włączać, bo jest elementem taryfy), rozmowy i SMSy do tych wszystkich "opów" są darmowe.

Jeśli chcesz przejść do Faktu, to tylko kodem lub infolinią (w Play24 i MM nie ma tej taryfy), no i próbuj wklepać kod minimum 10 razy (nie zniechęcaj się tak łatwo :)) w odpowiedniej taryfie (nie z każdej da się przejść).

Ale Bonusu za Przeniesienie (BzP) i tak nie dostaniesz :) (to tylko dla przeniesionych numerów MNP i tylko w ciągu 30 dni od aktywacji startera).
 #991048  autor: kpc211
 28 kwie 2018, 21:26
Dzięki.

Wiem, że na sieci P4 działa wiele marek i operatorów, ale warto wiedzieć, że w praktyce Stan Darmowy obejmuje też połączenia do MVNO działających na sieci Play.

Jeśli piszesz, że bonusu za przeniesienie nie dostanę, to nie będę się w to bawić, chyba że przeniesienie do innej sieci i powrót do Playa/Faktu.

Ale tutaj: http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 51#p986551 ktoś pisze, że przeniósł z Play Fresh (czyli, jak ktoś potem zauważył, ta karta musiała być od dawna w Playu) i jakimś cudem bonus mu zadziałał. Za drugim razem mu nie zadziałał (i otrzymał, słusznie, negatywną odpowiedź na reklamację).

Czy mam rozumieć, że normalnie to jednak nie działa, i akurat tamten user miał takiego farta, że trafił na jakiś bug w systemie, przez który udało mu się z tego bonusa skorzystać?
 #991052  autor: jarekt
 28 kwie 2018, 21:45
Musisz złożyć wniosek w salonie Play aby przenieść numer i otrzymać BzP (zgodnie z regulaminem).
Zmieniając taryfę kodem, nie składasz żadnego wniosku w salonie - nie przenosisz więc numeru tylko migrujesz (zmieniasz taryfę) i system to wie i BzP nie przyzna.
No chyba, że zgłupieje, co się zdarza :). Czasami jest głupi dosyć długo :) i to od nowości :).
 #991053  autor: Johnny
 28 kwie 2018, 21:47
kpc211 pisze:Czy mam rozumieć, że normalnie to jednak nie działa, i akurat tamten user miał takiego farta, że trafił na jakiś bug w systemie, przez który udało mu się z tego bonusa skorzystać?
Tak
 #991079  autor: Burito
 29 kwie 2018, 10:52
Witajcie mam pytanie o ofertę Rodzina (na kartę) czy za każdy numer trzeba płacić 25 zł miesięcznie czy jest możliwość zakupu samego pakietu np. na rozmowy? Tak jak u A2Mobile są trzy pakiety po 9,90 zł i w zależności co chcę to aktywuję.
  • Strona 4 z 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10