Strona 1 z 1

Transmisja danych w roamingu - karta przeniesiona do Virgin

Post:04 maja 2017, 11:15
autor: Adamx44
Witam
Mam problem z kartą SIM przeniesioną z Heyah do Virgin. Tj. nie działa transmisja danych w roamingu krajowym. Chciałem upewnić się czy to powszechniejsza usterka.

U mnie:
Karta SIM Virgin (numer przeniesiony z Heyah) - działa transmisja danych jedynie w sieci macierzystej (play), nie działa w roamingu krajowym (Tmobile, orange, play).

W tym samym telefonie, karta SIM Virgin ( numer od nowości w Virgin) - działa transmisja danych w w sieci macierzystej i roamingu krajowym.


Zgłaszałem do CMOK, podawałem godziny logowań do sieci, SIM już był wymieniany na nowy. Problem nadawal występuje.

Znajomy, który również przeniósł numer do Virgin (z Tmobile), ma ten sam problem.

Czy ktoś jeszcze spotkał się z takim problemem? Ew przenosił numer do Virgin i może to zweryfikować.

Re: Transmisja danych w roamingu - karta przeniesiona do Vir

Post:04 maja 2017, 12:07
autor: userTOR
Opcja "Transmisja danych w roamingu" włączona ?

Re: Transmisja danych w roamingu - karta przeniesiona do Vir

Post:04 maja 2017, 12:57
autor: Adamx44
Tak włączona. Konfiguracja też dobra, bo na drugiej karcie działa bez problemu.
Na innym telefonie też sprawdzane. Sprawdzane również przy manualnym wymuszeniu 2G, 3G.

Re: Transmisja danych w roamingu - karta przeniesiona do Vir

Post:07 maja 2017, 09:50
autor: iPlus
konsultant robił zgłoszenie?

Re: Transmisja danych w roamingu - karta przeniesiona do Vir

Post:10 maja 2017, 23:04
autor: muchakk
Z jakiego telefonu korzystasz Ty i Twój znajomy?

Ja mam dokładnie taki sam problem, ale wynika on z problemow z oprogramowaniem wydanym przez Lenovo do P2. Po aktualizacji do Android'a 7 nie działa mi transmisja danych w roamingu krajowym - w sieci macierzystej wszystko działa bez problemu.

Re: Transmisja danych w roamingu - karta przeniesiona do Vir

Post:15 maja 2017, 13:27
autor: Adamx44
Rozwiązaniem był jednak błędny APN.
zamiast:internet
jak podane jest tutaj:
https://virginmobile.pl/pomoc/pierwsze- ... oj-telefon
należało wpisać
apn: virgin-internet
jak podane tutaj:
https://virginmobile.pl/pomoc/abonament ... oj-telefon


Teraz działa.