LajtMobile - rejestracja karty problem z poprawnością danych
Post:02 lut 2017, 15:34
Chciałbym zapytać czy Postępowanie LajtMobile (Telestrada) jest poprawne.
Zarejestrowałem numer na kartę. W formularzu rejestracyjnym na stronie operatora brak jest wymogu podania drugiego imienia. W tabelce jest wyraźnie napisane podaj imię nie imiona. Rejestracja odbywa się na podstawie przelewu bankowego z danymi osobowymi które przesyła Bank. W przelewie bankowym są pełne dane użytkownika. Dwa imiona nazwisko adres. Brak Numeru PESEL co może dziwić w procesie rejestracji. Problem pojawia się przy próbie zmiany operatora. W moim przypadku sieć ORANGE wysyła wniosek o przeniesienie numeru z pełnymi danymi z dowodu (dwa imiona). Operator LajtMobile odrzuca wniosek mimo poprawnych danych imię nazwisko, adres, pesel. Odrzucenie ze statusem niezgodność danych. Sami błędnie potwierdzili dane z przelewu bankowego nie wpisując drugiego imienia , a teraz jest to przeszkodą nie do przejścia.
Zarejestrowałem numer na kartę. W formularzu rejestracyjnym na stronie operatora brak jest wymogu podania drugiego imienia. W tabelce jest wyraźnie napisane podaj imię nie imiona. Rejestracja odbywa się na podstawie przelewu bankowego z danymi osobowymi które przesyła Bank. W przelewie bankowym są pełne dane użytkownika. Dwa imiona nazwisko adres. Brak Numeru PESEL co może dziwić w procesie rejestracji. Problem pojawia się przy próbie zmiany operatora. W moim przypadku sieć ORANGE wysyła wniosek o przeniesienie numeru z pełnymi danymi z dowodu (dwa imiona). Operator LajtMobile odrzuca wniosek mimo poprawnych danych imię nazwisko, adres, pesel. Odrzucenie ze statusem niezgodność danych. Sami błędnie potwierdzili dane z przelewu bankowego nie wpisując drugiego imienia , a teraz jest to przeszkodą nie do przejścia.