Strona 5 z 5

Re: Trochę o tym, jak traktuje sie klienta na forum Play

Post:20 kwie 2017, 23:32
autor: goral2099
Ale po co Ty jakieś zgłoszenia robisz niby? Reklamacje złóż. Przekroczą termin - reklamacja uznana. Jak się nie dostosują - sąd i po sprawie. I wtedy jest o czym pisać na forum.

Re: Trochę o tym, jak traktuje sie klienta na forum Play

Post:21 kwie 2017, 17:56
autor: Nozaki
Zgadzam się z Tobą. To samo chciałem temu użytkownikowi poradzić. Ale za takie rady dostałem banana XD
Zobacz ostatniego screena, z próbą wysłania wiadomości do niego.
Nozaki pisze:...
W przypadku poważnego problemu z pFlej, zakładanie wątku na tamtym patologicznym forum to strata czasu. Zgłoszenie z prawnego punktu widzenia jest niewiążące. Należy zgłosić reklamację i udać się do organizacji konsumenckich. Jest więcej niż pewne, że odpowiedź pFlej będzie niekompetentna i zawsze na niekorzyść klienta. Po 30 dniach, lub wcześniej po zamknięciu reklamacji przez niekompetentnego pracownika pFlej można oficjalnie kontaktować się przez organizacje konsumenckie - rzecznik konsumenta, uokik, UKE.
...
Mniej więcej taką informację umieszczałem w każdy tego typu wątku, jak ten udokumentowany tu u góry.

No ale to się nie podobało... Za to "załóż zgłoszenie, a przekażę je..." w ciemną du.ę chyba. To ich slogan firmowy na forum. XD

Re: Trochę o tym, jak traktuje sie klienta na forum Play

Post:22 kwie 2017, 09:17
autor: Gregrin
Nozaki pisze:No ale to się nie podobało... Za to "załóż zgłoszenie, a przekażę je..." w ciemną du.ę chyba. To ich slogan firmowy na forum. XD
No i dziwisz się ze cie zbanowali ?? W każdym wątku wskakujesz "forum jest bez sensu" i masz pretensje ze uznają to za spam albo jakąś nagonkę konkurencji ??
Pomijam fakt ze mi napisanie posta na forum play rozwiązało problem szybciej niż zabrali się za to w reklamacji to posty kończone w stylu "play to najgorsza siec" "era była najlepsza" pokazują ze autor jest jakimś wichrzycielem albo stracił panowanie nad sobą (delikatnie mówiąc odszedł od tematu) i nie ma sensu z kimś takim rozmawiać czasami nawet w przypadku gdy pierwsza cześć postu była rzeczowa (co raczej nigdy się nie zdarza)...
Rozumiem ze maja tam swoje za uszami ale jeśli mamy problem to trzeba go merytorycznie przytoczyć a nie pisać swoje żale, ogólniki czy lamenty...
Nie będę się tutaj odnosił do konkretnych wątków/problemów bo każda sytuacja jest inna ale napisze wam tylko ze posty nie są na poziomie wiec nie dziwi mnie taka reakcja moderatorów.

Re: Trochę o tym, jak traktuje sie klienta na forum Play

Post:23 kwie 2017, 09:46
autor: Dorotea
Gregrin pisze:Rozumiem ze maja tam swoje za uszami ale jeśli mamy problem to trzeba go merytorycznie przytoczyć a nie pisać swoje żale, ogólniki czy lamenty...
Problem w tym, że niektóre takie merytoryczne tematy, czy posty też tam bywają blokowane. Pamiętam dyskusję o bonusach, szła normalnie, ale nie po myśli Play więc zamknięto wątek i zakazano poruszania tego tematu w innych po pretekstem OT. Takich przykładów jest więcej.

Re: Trochę o tym, jak traktuje sie klienta na forum Play

Post:23 kwie 2017, 10:26
autor: Gregrin
Tez coś kojarzę i mimo paru merytorycznych postów było tam bardzo emocjonalnie. Do tego play przedstawi swoje stanowisko (bonus ważny 30dni i koniec) i zaczęła się burza oburzenia i zali i w tym ciezko bylo szukac merytoryki a tym bardziej sensu w dyskusji. Nie bronie play ale widzę ze nie ma tam miejsca na zbiorowe protesty nawet jesli problem jest ogólny.
To tak jak by w salonie przyszła jedna osoba a przechodzący obok słysząc narzekania tez by się dołączali albo krzyczeli z daleka "oszuści, złodzieje" itp. Prawda jest taka ze w każdym takim wątku znajdują się posty "awanturników" które dają pretekst do zamknięcia wątku.

Re: Trochę o tym, jak traktuje sie klienta na forum Play

Post:23 kwie 2017, 11:05
autor: Dorotea
Nikt im nie broni moderować wpisy niemerytoryczne i o to nie ma pretensji. To jest oczywiste i potrzebne dla zachowania porządku.

Akurat wątek o bonusach śledziłam od początku i pamiętam, że nie o żadną "emocjonalność" tam poszło. Ekipa Play wycofała się rakiem zamykając wątek, wyszło, że najpierw mówili coś przeciwnego, a potem nie umieli obronić swojego nowego, narzuconego przez górę stanowiska i zaczęli torpedować każde zapytanie o bonusy:
http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 21#p904421
https://forumplay.pl/showthread.php/422 ... post394519
https://forumplay.pl/showthread.php/425 ... racj%C4%99

Re: Trochę o tym, jak traktuje sie klienta na forum Play

Post:29 lip 2017, 21:40
autor: Nozaki
@gregrin - jaki to problem pomogli Tobie rozwiązać na forum play? Jak włączyć pakiet? A może wyłączyć?

Przeczytaj wątek, który wrzuciłem. Czy pracownicy bok albo forum coś pomogli temu klientowi? Nie mów i niech nikt mi nie mówi, że wyłączenie jakiegoś pakietu, który włączył mu jakiś niekompetentny pracownik, to jakaś niemożliwa do wykonania wyższa technologia telekomunikacji. Albo, że rozwiązanie umowy z kilkoma numerami na podstawie jednego zlecenia, jest możliwe dla kilku, a dla jednego nie.
Że jedyne co na temat tylu argumentów i wypowiedzi klienta pracownik operatora może powiedzieć tylko, że jest mu przykro. Klienta nie powinno obchodzić, czy pracownikom jest przykro, czy się cieszą z kłopotów, nerwów i strat, które mu przysporzyli.

Uważasz, że klient ma w sytuacji takiej kompletnej bezczynności operatora, na brak kompetencji jego pracowników, ma bezemocjonalnie relacjonować? Do pewnego momentu to się udaje. Ale jak widzisz, że na żywca złodziej z ciebie szydzi, to nerwy puszczają.
Widziałeś kiedyś na żywo kradzież? Widziałeś w takiej sytuacji brak emocji u osoby okradzionej? Raczej wówczas emocje są nieuniknione. A widziałeś wówczas emocje u złodzieja? Wątpię. Zimne wyrachowanie. Tak jest na forum play. Wnerwieni oszukiwani klienci i bezemocjonalni, bez wstydu, bez chęci pomocy pracownicy operatora...
Gregrin pisze:
Nozaki pisze:No ale to się nie podobało... Za to "załóż zgłoszenie, a przekażę je..." w ciemną du.ę chyba. To ich slogan firmowy na forum. XD
No i dziwisz się ze cie zbanowali ?? W każdym wątku wskakujesz "forum jest bez sensu" i masz pretensje ze uznają to za spam albo jakąś nagonkę konkurencji ??
Pomijam fakt ze mi napisanie posta na forum play rozwiązało problem szybciej niż zabrali się za to w reklamacji to posty kończone w stylu "play to najgorsza siec" "era była najlepsza" pokazują ze autor jest jakimś wichrzycielem albo stracił panowanie nad sobą (delikatnie mówiąc odszedł od tematu) i nie ma sensu z kimś takim rozmawiać czasami nawet w przypadku gdy pierwsza cześć postu była rzeczowa (co raczej nigdy się nie zdarza)...
Rozumiem ze maja tam swoje za uszami ale jeśli mamy problem to trzeba go merytorycznie przytoczyć a nie pisać swoje żale, ogólniki czy lamenty...
Nie będę się tutaj odnosił do konkretnych wątków/problemów bo każda sytuacja jest inna ale napisze wam tylko ze posty nie są na poziomie wiec nie dziwi mnie taka reakcja moderatorów.
https://forumplay.pl/showthread.php/460 ... %B3w-Barei!
Obrazek
Obrazek

Kolejny przykład, okradania klienta na żywca. Bezczelność na max. Uznana reklamacja i bezczelne domaganie się pieniędzy. Przecież po uznanej reklamacji powinien być koniec problemu. W play one dopiero się zaczynają.

Zgłoszenia to strata czasu. Tak jak pisanie na forum. Pisanie na forum ma jedynie zaletę upublicznienia postępowania tego operatora. Rzecznik konsumenta. Uokik. UKE. Pozew zbiorowy.

Re: Trochę o tym, jak traktuje sie klienta na forum Play

Post:14 sty 2023, 01:34
autor: Andrzej311
Witam. Mam takie pytanie czy forumplay.pl zostało zlikwidowane? Nie ma już go i konsultantów Play4you?

Re: Trochę o tym, jak traktuje sie klienta na forum Play

Post:14 sty 2023, 10:40
autor: KC-KARLOS
Andrzej311: Zlikwidowane, ze względu na wyciek danych.