DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #901380  autor: Dorotea
 23 gru 2016, 15:06
Tuldor88 pisze:Hm, toście mnie zaskoczyli z Doroteą bo też mi się zdarza czy to posty czy tematy tam zakładać i nigdy nie musiałem czekać na żadne zatwierdzenie posta/tematu przez moderatora, widać to tylko dla wybranych.
To świeża sprawa, bo z ostatnich dni. Tak się zastanawiam czym mogłam podpaść, głównie byłam aktywna w tematach o ograniczeniu w roamingu do 3 Mb/s, odblokowania zasięgu 4 sieci oraz reklamacji telefonu. Pisałam sobie spokojnie i to chyba nie są jakieś strasznie kontrowersyjne wątki więc tym bardziej nie rozumiem.

Może coś się wyjaśni, bo widzę, że powstał temat na kanwie ostatnich wydarzeń: :arrow: Zablokowanie uczestnictwa w forum - są jakieś zasady ?
 #901411  autor: userTOR
 23 gru 2016, 19:22
Tak miałem : Obrazek
===================================

A tak mam teraz: Obrazek
===================================

@Dorotea, też zachodzę w głowę, dlaczego Tobie zablokowali możliwość pisania postów (??)
Jeśli tak delikatnej i grzecznie odpowiadającej osobie, zablokowali możliwość pisania postów, to mnie w taki razie powinni (po stalinowsku) wysłać co najmniej na Syberię.

===================================
Dorotea pisze:[(...)
Może coś się wyjaśni, bo widzę, że powstał temat na kanwie ostatnich wydarzeń: :arrow: Zablokowanie uczestnictwa w forum - są jakieś zasady ?
Zanim cokolwiek napiszą (w takim temacie), to muszą to wpierw uzgodnić ze swoim "guru" - tak więc, szybkiej i jednocześnie sensownej odpowiedzi nie przewiduję.

Pozbawili nas także awatarów :mrgreen:
Popatrzcie, co to znaczy mieć władzę ?!?!

Przestrzegam przed foulPlay.
 #901441  autor: Dorotea
 24 gru 2016, 00:37
Chyba z okazji Świąt, Play w postaci admina forum przemówił do mnie ludzkim głosem i poinformował zdawkowo i enigmatycznie, że nie widzi problemu na moim koncie co jak zauważyłam oznacza zdjęcie blokad. Co było przyczyną ich założenia pozostaje zagadką.

userTOR, a może u Ciebie jest PW od admina o podobnej treści?
 #901767  autor: userTOR
 27 gru 2016, 09:16
Nie wiem jak Wam, ale mi poczynania Obsługi forum foulPlay, przypominają działania eSBecji z czasów PRL.
Operator, zamiast koncentrować się na 'zwalczaniu' przyczyn ciągłego (od lat) uskarżania się klientów, swoje siły skupia na pacyfikowaniu tych, którzy przy każdej sposobnościi, wytykają operatorowi, notoryczną nieudolność, krętactwa, czy wręcz oszustwa.

I już tak tytułem żartu ... tak wyglądają życzenia świąteczne od foulPlay - https://youtu.be/W4cryF4xhJg?t=776
Ostatnio zmieniony 27 gru 2016, 14:43 przez userTOR, łącznie zmieniany 3 razy.

Przestrzegam przed foulPlay.
 #901770  autor: SACZI
 27 gru 2016, 09:46
Zastanawiam się, po co kopać się z koniem ... ?
Skoro jest tak źle, to dlaczego nie zmienicie sieci?
Ja ze swoim prywatnym numerem w Play wytrzymałem 1,5 m-ca i nawet niższe ceny mnie nie zatrzymały w sieci.
Teraz mam prepaida w tej sieci, ale ja go nie używam. Gdybym ja miał być użytkownikiem, pierwsza rzecz, jaką robię to przeniesienie do innego operatora.

Zaś sam fakt "cenzurowania" forum pozostawiam bez komentarza.
Ja trochę pisałem na forum Plusa i za krytyczne wypowiedzi dostałem upomnienia od moderatorów. Wątki o aneksach umów, to też pozoranctwo pod publiczkę.
To samo z BOA - kopiuj/wklej odpowiedzi, odsyłanie do sądu polubownego lub UKE, oni nigdy winni nie są, tylko użytkownik.
Najbardziej odpowiadało mi BOA Ery/T-Mobile. Odpowiedzi na zgłoszenia załatwiali krótko i bez owijania w bawełnę - "jest tak i tak, nie planujemy inwestycji w tej miejscowości, ma pan takie i takie możliwości poprawy jakości usługi".
 #901806  autor: userTOR
 27 gru 2016, 14:15
Wiesz, nie ma możliwości na "trzy, cztery" wyprowadzenie wszystkich numerów.
Proces oczywiście zacząłem, ale jeszcze muszę się z nimi po użerać.

p.s.: foulPlayowa "eSBecja", ponownie zablokowała mi PW :)

Przestrzegam przed foulPlay.
 #901826  autor: Dorotea
 27 gru 2016, 15:20
SACZI pisze:Skoro jest tak źle, to dlaczego nie zmienicie sieci?
Użytkuję telefonię VoiP i komórkową od innych operatorów więc nie muszę się specjalnie śpieszyć, zwłaszcza, że obecnie w Play mają duże problemy z przenoszeniem numerów, ludzie zamiast czekać 24h czekają kilkanaście dni.

userTOR, w wątku: https://forumplay.pl/showthread.php/422 ... %9B-zasady zapanowała wymowna cisza.
 #901836  autor: userTOR
 27 gru 2016, 16:14
Dorotea pisze:(...)
Play mają duże problemy z przenoszeniem numerów, ludzie zamiast czekać 24h czekają kilkanaście dni.
(...)
...a jak już się (powiedzmy)... 'uda' - czego od lat tego nie naumieli się jeszcze poprawnie zrobić - to są problemy z dodzwonieniem się pod ten 'przeniesiony' numer. :?:

A co te 'biedne żuczki' mają/mogą odpisać (??)
Zakopali się sami, jak 'żuczek w gnoju' i za nic nie wychylą się przecież sami na powietrze.
Może pan rzecznik coś 'na wesoło' skwituje (?)
czesacz;391722 pisze:Rzecznik zaraz to na wesoło wyjaśni na blogu, a całe kółko wzajemnej adoracji będzie mu biło brawo.
@czesacz ma swoje powiedzonka ... :lol:

@Dorotea, zaglądam tam oczywiście i nawet to (kilka postów wyżej) porównanie do eSBecji, także umieściłem i nie mogę pojąć, dlaczego nie przeszło cenzury (??) ;-)

Przestrzegam przed foulPlay.
 #903905  autor: jurak
 06 sty 2017, 20:06
Wrzucę swoje 3 grosze do tematu.
Po 1. P4Y jest totalnie niepotrzebny, bo obowiązkiem play'a jest zająć się sprawą. P4Y pełni rolę "uspokajacza" i jak już zostało napisane przez autora tego tematu - robi klientowi złudną nadzieję.
Po 2. przekraczanie terminów 30 dniowych reklamacji nadaje się do UKE i każdy, kto ma zwłokę chociaż 1 dzień powinien to zgłosić. Dziwie się, że Play jeszcze nie dostał kary za praktyki, jakie stosuje.
Po 3. Skoro Play r*cha klientów, to po co się żalić? Wyr*chaj kliencie Play i odejdź. Play obecnie nie jest w żaden sposób konkurencyjny. Chyba że danemu klientowi żal dupę ściska o jakieś grosze.
 #903908  autor: f0ku5
 06 sty 2017, 20:15
Po 2. przekraczanie terminów 30 dniowych reklamacji nadaje się do UKE i każdy, kto ma zwłokę chociaż 1 dzień powinien to zgłosić. Dziwie się, że Play jeszcze nie dostał kary za praktyki, jakie stosuje.
Reklamacja po tym czasie bez odpowiedzi zostaje uznana ;-)
Po 3. Skoro Play r*cha klientów, to po co się żalić? Wyr*chaj kliencie Play i odejdź. Play obecnie nie jest w żaden sposób konkurencyjny. Chyba że danemu klientowi żal dupę ściska o jakieś grosze.
Otóż to, ale niektórym reklamy w TV mózg wyprały... Play to mistrzowie marketingu i jeszcze długo będą na nim jechać.
 #903930  autor: ja.michal
 07 sty 2017, 00:23
f0ku5isko pisze:Reklamacja po tym czasie bez odpowiedzi zostaje uznana ;-)
Tak, ale Play na to gdzieś. Działa z pozycji silniejszego i tyle. To co napisał @jurak - trzeba się zabrać ze wszystkimi SIM od tak.
 #903934  autor: f0ku5
 07 sty 2017, 00:30
Nigdy bym się nie przejmował tym, że jakaś sieć działa z pozycji silniejszego, czy coś. W swojej reklamacji napisałbym formułkę (wiedząc, że mogą mieć problemy z odpisaniem w terminie), że żądam rozwiązania umowy z winy operatora (czy coś w tym stylu), a po upłynięciu 30 dni po prostu ją rozwiązał. Mogą sobie wtedy przysyłać jakieś kary umowne czy inne badziewia do usranej śmierci ;)
 #903938  autor: ja.michal
 07 sty 2017, 03:13
@f0ku5isko, to jest myśl. :D Dlaczego dobre pomysły pojawiają się najczęściej po fakcie? :wink:

Tak czy siak u mnie to prepaidy więc dla sportu przejdę się za jakiś czas przenieść wszystkie numery do innej sieci.
 #904011  autor: Dorotea
 07 sty 2017, 16:37
Play dostał nagrodę Głuchy Telefon 2016 Czytelników TELEPOLIS.PL: http://www.telepolis.pl/wiadomosci/gluc ... 37906.html

Tak bardzo wstydzą się tego na forum Play, że kasują wzmianki o tym. Dwa razy wspomniałam i posty wyparowały w ekspresowym tempie.

Taktyka chowania głowy w piasek i zamiatania pod dywan, tak jakby od cenzury miał poprawiać się ich wizerunek.
 #904449  autor: Niezgodna7
 09 sty 2017, 22:07
Ich kramik, i co im zrobisz... mogą wszystko kasować.... adorować swoich, i kręcić tą karuzelą aż do plajty lub sprzedaży plejozy.

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis
 #904550  autor: ukefake
 10 sty 2017, 17:37
Jeśłi chodzi o kasowanie trudnych i niewygodnych postów to faktycznie jest to mało eleganckie, ale to ich teren i mogą sobie tam robić co chcą. Próby zmiany ich podejścia to, jak życie pokazuje, strata czasu. W sytuacjach awaryjnych typu przycięcie internetu w rumuningu do 3/1, oraz kasowanie przedłużonych bonusów za rejestrację, kasowanie i moderacja będą się tylko nasilać. I znowu, podejmowanie wyzwania to strata czasu i nerwów. A w nerwówce mogą się zdarzać pomyłki jak przy postach Dorothei - a jesli dodatkowo moderator jest uparty i odruchowo wszystko załatwia na "nie" to wygląda to jak teraz. Każda strona może się pocieszać, że ci drudzy zawinili bardziej.
Tylko co to da?

Też się tam udzielam, i też widzę głupie odpowiedzi obsługi, ale warto czasem to ignorować i odpuszczać poprawianie, no chyba że powołując się na dokładny cytat z regulaminu.

Z drugiej strony to forumplay jest jedynym znanym mi miejscem (oprócz telepolis) gdzie jest sporo aktywnych osób i pisanie ma sens.
 #904602  autor: Dorotea
 11 sty 2017, 00:02
ukefake pisze:Jeśłi chodzi o kasowanie trudnych i niewygodnych postów to faktycznie jest to mało eleganckie, ale to ich teren i mogą sobie tam robić co chcą.
Nawet tam mają regulamin i w granicach tego regulaminu powinni postępować. Np. nie życzą sobie dyskusji o ofercie konkurencji. Takie wytyczenie zasad jest akurat zrozumiałe.

Ale kasowanie postów odnośnie swojej aktualnej oferty, blokowanie i przenoszenie do archiwum wątków pod bzdurnym pozorem OT (o bonusie nie można tam już normalnie dyskutować) jest zwykłą cenzurą. Najśmieszniejsze jest to, że bywa, że blokują możliwość wypowiedzi osobom, które z całą pewnością są ich klientami (podają wszak często nr zgłoszeń) jeśli tylko pojawia się jakaś krytyka z uzasadnieniem, a pracownicy Play nie są w stanie stanąć na wysokości zadania i przedstawić sensowne argumenty na obronę postępowania swego pracodawcy.

Co sądzić o operatorze, który na swoim oficjalnym forum rękami swoich pracowników stosuje takie metody? Jest godny zaufania? Bo w moim odczuciu takie nieetyczne zagrania zasługują na napiętnowanie. Trzeba się też mocno zastanowić, czy od takiej firmy brać usługi, zwłaszcza abonamentowe.