DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #901157  autor: userTOR
 22 gru 2016, 12:22
Troche o tym, jak (dodatkowo) kopie się klienta na forum operatora foulPlay.

1. Sponiewierany przez BiuroOlewkiKlienta foulPlay, klient, w akcie niemalże desperacji, żali się na forum operatorskim, na niewywiązywanie się z obowiązków przez operatora.
2. Nagle pojawia się P4Y i nagabuje go o numer zgłoszenia
3. W kliencie pojawia się nutka (jeszcze nie wie, że pustej) nadziei - podaje numer, licząc na realną pomoc.
4. Od razu otrzymuje informację, że P4Y zgłoszenie przekazał do realizacji - jakby bez podania numeru, nikt miał się tym nie zająć (?)
5. Po różnym czasie, tj. 1-2 dni ale nawet i 1-2 tygodniach, klient dopytuje się, kiedy w końcu problem zostanie rozwiązany
6. P4Y informuje zniecierpliwionego klienta, że zgłoszenie jest nadal rozpatrywane - hm ... dokładnie tyle samo, można się 'dowiedzieć' z foulPlay24
7. Klient najpewniej cieszy się - o to właśnie chodzi foulPlyowi - że ktoś 'czuwa' nad jego problemem - ale jeszcze nie dociera do niego, że to są złudne nadzieje
8. Po kolejnym np. tygodniu, klient zaczyna się denerwować i bardziej zdecydowanie dopytywać, co się dzieje w jego sprawie
9. I dopiero wówczas, od P4Y dowiaduje się, że niestety i on nie wie, że od niego rozwiązanie sprawy nie zależy, bo nie ma dostępu do konta (sprawy). Po czym zapewnia, że obsługa rozwiązuje jego sprawę i prosi o (słynną już na foulForumPlay) "cierpliwość".
10. Oczywiście w międzyczasie, wielu Forumowiczów próbuje uświadomić gnojonemu klientowi, żeby zbytnio nie liczył na realną pomoc tutaj, gdyż to jedna wielka ściema, że nie ma żądnej różnicy, czy poda ten numer, czy nie poda.

I tak się dzieje za każdym razem

PO CO TEN CYKLICZNY CYRK ??

Nie wiadomo od czego to zależy, ale w takich wątkach zdesperowanych klientów, posty wytykające obłudę (na różnych szczeblach) obsługi foulPlay, są moderowane.
Ta tzw. 'moderacja' polega na wycinaniu tych postów, które wykazują niezbicie, jak to działa.
Ale dochodzi nawet do tego, że 'moderatorzy' zmieniają treść postów, nie pozostawiając po takim fakcie śladu, fałszując w ten sposób intencje autora - przynajmniej dwom osobom, udało to się wyłapać. SKANDAL !!!
Zastanawiająca jest skala tego procederu (przecież nie śledzi się na okrągło, czy posty uległy zmianie (??)

Obecnie, od kilku dni, wolność pisania na forum została ograniczona.
Wygląda to tak, że posty, zanim mają się teoretycznie ukazać, wpierw są cenzurowane - oczywiście nie trudno się domyśleć, że te, które wytykają zakłamania, krętactwa, czy manipulacje BiuraOlewkiKlienta, czy obsługi forum, foulPlay, nigdy się nie ukażą.

Na początek (z mojej strony) wystarczy. Zapraszam do dyskusji :)

Przestrzegam przed foulPlay.
 #901159  autor: Dorotea
 22 gru 2016, 12:31
Edit:
Play był kiedyś całkiem dobrą firmą, ale teraz to jakiś upadek na wielu frontach.

Obserwuję tamto forum od sierpnia, czyli niedługo i już zauważyłam patologię, a nie jestem tytanem spostrzegawczości. Poziom odpowiedzi moderatorów bywa żenujący, najczęściej proszą o nr zgłoszeń i cierpliwość, bo regulamin jasno mówi, że nie mają możliwości na nic wpłynąć i dostępu do niczego. Kasują niewygodne posty (czasami nawet ukrywają te ze skargami klientów), blokują komunikację PW miedzy użytkownikami, zakładają blokady na pisanie postów, czyli ban na raty dla zbyt aktywnie piszących o niedostatkach Play. Jak ktoś nie łamie regulaminu to zastrzegają sobie i tak prawo do wybierania treści, które powinny się ukazać.

Jak już nie mogą użyć argumentu, że ktoś łamie regulamin to wyciągają takie coś jak poniżej na poparcie swoich dyskusyjnych moralnie działań. Moje posty na forum Play do tego stopnia nie łamały regulaminu, że moderator tak mi uzasadnił ich blokowanie:

W sprawach nieuregulowanych treścią niniejszego Regulaminu a dotyczącego Zasad Forum (postów/wątków) ostateczną decyzje o umieszczeniu postu/wątku należy do Moderatorów i/lub Administratora.
https://forumplay.pl/showthread.php/389 ... post391264

Także jak ktoś chce się tam rejestrować, żeby uzyskać pomoc niech wie co tam się wyprawia. Obiektywnie muszę przyznać, że na ich forum udało mi się uzyskać rzeczową pomoc i poradę, ale nie ze strony pracowników Play tam skierowanych, a zwykłych użytkowników, którzy co ciekawe bywają bardziej kompetentni niż osoby przebywające tam zawodowo.

Zaznaczam, że Play sam odsyła swoich klientów na to forum, bo w panelu obsługi konta daje link przy zgłoszeniach więc nic dziwnego, że szukają tam pomocy:
Obrazek

Takie rzeczy jak trolling, hejt itp. powinny być usuwane i nikt nie powinien mieć pretensji, ale ja piszę o postach mających charakter informacyjny oraz o merytorycznej krytyce z uzasadnieniem opartej o własne doświadczenia, to też tam znika. Usuwane jest przez anonimową moderację nie podpisującą się imieniem i nazwiskiem pod swoimi postami i decyzjami, a tożsamość forumowiczów jest najczęściej do ustalenia, bo nagabują o zakładanie i podawanie na forum nr zgłoszeń.

Robiłam w Play zgłoszenia, jedno zaginęło i nie odnalazło się mimo interwencji. Pozostałe (z nielicznymi wyjątkami) to odpowiedzi kopiuj-wklej, gdzie mylą pana z panią albo plotą od rzeczy. W Play jestem tyle lat, że nawet dostałam bonus 500 zł za staż na dwóch numerach i wszystko było OK, dopóki nie trzeba było w ostatnich miesiącach zetknąć się z obsługą klienta, obiło się nawet o UKE, tak rażąco niski poziom zaprezentowali.
Ostatnio zmieniony 22 gru 2016, 18:26 przez Dorotea, łącznie zmieniany 7 razy.
 #901163  autor: userTOR
 22 gru 2016, 12:39
Ostatnio, wypowiedzi Forumowiczów, wytykające ich (foulPlaya) krętactwa, obłudę, czy manipulacje, są od razu zaszeregowywane jak 'off top' i z marszu usuwane. :D

Przestrzegam przed foulPlay.
 #901164  autor: Gregrin
 22 gru 2016, 12:44
W temacie ale oftopowo ;) polecam wtyczkę lazarus która automatycznie zapisuje treść pisanych postów gdyby ktoś chciał mieć kopie (chyba na 30dni). Przydaje się tez gdy z powodu jakiegoś błędu nie udaje się wysłać posta.
https://addons.mozilla.org/pl/firefox/a ... -recovery/
https://chrome.google.com/webstore/deta ... dkppkifgno
 #901165  autor: userTOR
 22 gru 2016, 12:51
Wcale nie jesteś 'oftopowo' - ta wskazówka, jak najbardziej służy tematowi.

Skuteczność 'pomocy P4Y na forum foulPlay, znakomicie oddał inny Forumowicz, giaur
giaur;347270 pisze:Xaviero, na takiej samej zasadzie mogę ci zaproponować pomoc w wygranej w Lotto. Podaj mi tylko numer kuponu. Jeśli wygrasz, to moja pomoc jest namacalna - przecież podałeś mi numer kuponu i wygrałeś. Jeśli nie wygrasz, cóż powiem ci że próbowalem. Nawet przecież wziąłem od ciebie numer kuponu i powiedziałem, że sprawa jest w toku, poczekaj proszę do losowania.

Zupełnie tak samo wygląda pomoc Play4You, tyle że zamiast numeru kuponu mamy numer zgłoszenia, a zamiast czekania na losowanie mamy czekanie na rozwiązanie zgłoszenia. Tak samo jak ja bym nie znał liczb, które skreśliłeś ani nie miał wpływu na wynik i przebieg losowania, Play4You nie zna treści zgłoszenia ani nie ma wpływu na przebieg ani wynik jego rozpatrywania.

Jeśli w którymś monencie się mylę, to proszę o sprostowanie.
I - jak można było się spodziewać - nastała ciiisza ...
(aż dziwne, że 'moderatorzy' foulPlay, nie usunęli tego posta, jako 'offtop')

Przestrzegam przed foulPlay.
 #901166  autor: goral2099
 22 gru 2016, 12:56
Oj tam - nic nowego. Taka sytuacja i taki schemat zachowania ma miejsce od początku. Nie ma tam realnej pomocy. Jest pozorowanie działań, robienie wrażenia. Moderatorzy, czy P4U udzielają często odpowiedzi nie na temat, często "mijają się z prawdą". Oni tak naprawdę nic nie mogą.
 #901168  autor: Dorotea
 22 gru 2016, 12:57
Przydatna wtyczka :)

Wracając do tematu, bywam na forach operatorskich i jakaś cenzura jest na każdym, bo wiadomo, że korpo dba o PR jak może więc jestem już przyzwyczajona, ale co się wyprawia na forum Play woła o pomstę do nieba.
 #901184  autor: userTOR
 22 gru 2016, 13:38
Jeszcze przed południem, miałem możliwość napisania posta (do moderacji, oczywiście) i napisałem dwa z czego nic nie ujrzało światła dziennego.
Obecnie, nie mam już możliwości pisania postów - wynika to z braku uprawnień Obrazek

Przestrzegam przed foulPlay.
 #901187  autor: myk6414
 22 gru 2016, 13:43
Ale tak już jest od dawna... nie wiem, Ameryki nie odkryliście. Kiedyś (ze dwa-trzy lata temu) była akcja że przy przedłużaniu umów dawali kosmicznie dobre warunki, które nie miały pokrycia w rzeczywistości. Oczywiście P4Y i pozostali klakierzy mówili że to wina pojedyńczego konsultanta... dziwnym trafem wątek się rozrósł i dużo ludzi z całej PL się udzielało w nim że też ich tak oszukano - dziwnym trafem wszystkim taką samą ofertę proponowano która później okazywała się fikcyjną... wątek po kilku dniach najpierw okastrowali a potem chyba usunęli.
 #901197  autor: userTOR
 22 gru 2016, 14:04
Przeczytajcie te dwa posty - giaura, oraz odpowiedź Moderatora foulPlayowego, xaviero.
Tylko wpierw usiądźcie pewnie, bo pospadacie z krzesełek - https://forumplay.pl/showthread.php/389 ... post370607

Ogólnie, to mimo cięć 'moderatorów' to i tak ten cały wątek o cenzurze na forum foulPlay, jest bestsellerem. :mrgreen:

Przestrzegam przed foulPlay.
 #901200  autor: -Gosc-
 22 gru 2016, 14:21
No cóż.... Jaka sieć takie forum.
Najsłabsza sieć wydmuszka która nie radzi sobie z obsługą niczego jednocześnie wciskając nieustanny kit naiwnym o "zasięgu 4 sieci", która z braku pieniążków musiała ograniczyć parametry transferu w roamingu krajowym usuwa nieprzychylne komentarze? Muszą jakoś walczyć z klientem :lol:
 #901205  autor: userTOR
 22 gru 2016, 14:30
Tysz nie mogę wejść - szkoda, bo doprawdy rozrywka murowana
Może jednak sobie krzywdy nie zrobię z tego powodu ... :-D

Przestrzegam przed foulPlay.
 #901223  autor: Ryszard Lubicz
 22 gru 2016, 15:47
To jest tragedia co się z tą siecią dzieje.... Chciałem przedłużyć w salonie umowę na abonament komórkowy. Nie dość , ze musiałem w salonie być 4 razy w tej sprawie to i tak nic nie załatwiłem. Na telefon czekałem 5 dni, dzis w końcu dotarł do salonu. Chciałem podpisać tę umowę ale się nie dało. Pan stwierdził " system nie może przemielić tej umowy". Powiedział , żebym sobie zadzwonił na infolinię bo nie dość , że dostanę lepszą ofertę to na pewno to załatwię. Zadzwoniłem na BOK to dali mi gorszą ofertę.
O moich przygodach z przeniesieniem numeru stacjonarnego to nawet nie wspomnę...

Grażynko wybacz...
 #901239  autor: adacomp
 22 gru 2016, 17:32
Ręce opadają jak trzeba walczyć o rzeczy które się należą klientom.
Cały system działa jak ich sieć macierzysta ;)
 #901249  autor: as1as
 22 gru 2016, 18:19
Ja już poddałem się i nie mam siły z nimi walczyć. Od sierpnia 2016 zgłaszam że nie działa mi Play24 na urządzeniu mobilnym mam komunikat TWÓJ NUMER JEST ZAWIESZONY SKONTAKTUJ SIĘ Z BOK. Za każdym razem jak zgłaszam dostaję numer tego zgłoszenia i po ok. 3 tygodniach otrzymuję maila że następna aktualizacja powinna naprawić mój problem i zgłoszenie zostaje zamknięte z adnotacją PROBLEM ROZWIĄZANY. Tak było już trzy razy. Miesiąc temu zgłosiłem to do rzecznika, który wysłał mnie do profilu FB gdyż tak działają cuda. I tak czekam...
 #901278  autor: ja.michal
 22 gru 2016, 19:46
goral2099 pisze: Blog też nie żyje. Pewnie jakieś testy. ;)
Czego się spodziewasz, pewnie w roamingu są i przy uplinku 1 Mbps ciężko udźwignąć forum i blog. ;) Wiem, złośliwe. :P

Coś czuję, że ten manewr z "awarią" to celowa zagrywka. Ciekawy komentarz rzecznika P4.
https://twitter.com/RzecznikPlay
Marcin Gruszka ‏@RzecznikPlay pisze: Nasze serwery (blog i forum) chyba uznały, że już Święta i czas się wyłaczyć
 #901281  autor: userTOR
 22 gru 2016, 19:56
To, co mówi rzecznik P4, to jest jedno a co powie/mówi obsługa forum foulPlay, to drugie.
U nich (na forum) nigdy nie ma globalnych trudności (awarii), jak tylko "przypadki rozpatrywane indywidualnie" - tak właśnie wygląda ichnia 'rzeczywistość' o czym nieraz każdy Forumowicz mógł się przekonać.

Przestrzegam przed foulPlay.