DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #921900  autor: goral2099
 20 kwie 2017, 23:32
Ale po co Ty jakieś zgłoszenia robisz niby? Reklamacje złóż. Przekroczą termin - reklamacja uznana. Jak się nie dostosują - sąd i po sprawie. I wtedy jest o czym pisać na forum.
 #922014  autor: Nozaki
 21 kwie 2017, 17:56
Zgadzam się z Tobą. To samo chciałem temu użytkownikowi poradzić. Ale za takie rady dostałem banana XD
Zobacz ostatniego screena, z próbą wysłania wiadomości do niego.
Nozaki pisze:...
W przypadku poważnego problemu z pFlej, zakładanie wątku na tamtym patologicznym forum to strata czasu. Zgłoszenie z prawnego punktu widzenia jest niewiążące. Należy zgłosić reklamację i udać się do organizacji konsumenckich. Jest więcej niż pewne, że odpowiedź pFlej będzie niekompetentna i zawsze na niekorzyść klienta. Po 30 dniach, lub wcześniej po zamknięciu reklamacji przez niekompetentnego pracownika pFlej można oficjalnie kontaktować się przez organizacje konsumenckie - rzecznik konsumenta, uokik, UKE.
...
Mniej więcej taką informację umieszczałem w każdy tego typu wątku, jak ten udokumentowany tu u góry.

No ale to się nie podobało... Za to "załóż zgłoszenie, a przekażę je..." w ciemną du.ę chyba. To ich slogan firmowy na forum. XD
 #922062  autor: Gregrin
 22 kwie 2017, 09:17
Nozaki pisze:No ale to się nie podobało... Za to "załóż zgłoszenie, a przekażę je..." w ciemną du.ę chyba. To ich slogan firmowy na forum. XD
No i dziwisz się ze cie zbanowali ?? W każdym wątku wskakujesz "forum jest bez sensu" i masz pretensje ze uznają to za spam albo jakąś nagonkę konkurencji ??
Pomijam fakt ze mi napisanie posta na forum play rozwiązało problem szybciej niż zabrali się za to w reklamacji to posty kończone w stylu "play to najgorsza siec" "era była najlepsza" pokazują ze autor jest jakimś wichrzycielem albo stracił panowanie nad sobą (delikatnie mówiąc odszedł od tematu) i nie ma sensu z kimś takim rozmawiać czasami nawet w przypadku gdy pierwsza cześć postu była rzeczowa (co raczej nigdy się nie zdarza)...
Rozumiem ze maja tam swoje za uszami ale jeśli mamy problem to trzeba go merytorycznie przytoczyć a nie pisać swoje żale, ogólniki czy lamenty...
Nie będę się tutaj odnosił do konkretnych wątków/problemów bo każda sytuacja jest inna ale napisze wam tylko ze posty nie są na poziomie wiec nie dziwi mnie taka reakcja moderatorów.
 #922202  autor: Dorotea
 23 kwie 2017, 09:46
Gregrin pisze:Rozumiem ze maja tam swoje za uszami ale jeśli mamy problem to trzeba go merytorycznie przytoczyć a nie pisać swoje żale, ogólniki czy lamenty...
Problem w tym, że niektóre takie merytoryczne tematy, czy posty też tam bywają blokowane. Pamiętam dyskusję o bonusach, szła normalnie, ale nie po myśli Play więc zamknięto wątek i zakazano poruszania tego tematu w innych po pretekstem OT. Takich przykładów jest więcej.
 #922205  autor: Gregrin
 23 kwie 2017, 10:26
Tez coś kojarzę i mimo paru merytorycznych postów było tam bardzo emocjonalnie. Do tego play przedstawi swoje stanowisko (bonus ważny 30dni i koniec) i zaczęła się burza oburzenia i zali i w tym ciezko bylo szukac merytoryki a tym bardziej sensu w dyskusji. Nie bronie play ale widzę ze nie ma tam miejsca na zbiorowe protesty nawet jesli problem jest ogólny.
To tak jak by w salonie przyszła jedna osoba a przechodzący obok słysząc narzekania tez by się dołączali albo krzyczeli z daleka "oszuści, złodzieje" itp. Prawda jest taka ze w każdym takim wątku znajdują się posty "awanturników" które dają pretekst do zamknięcia wątku.
 #922214  autor: Dorotea
 23 kwie 2017, 11:05
Nikt im nie broni moderować wpisy niemerytoryczne i o to nie ma pretensji. To jest oczywiste i potrzebne dla zachowania porządku.

Akurat wątek o bonusach śledziłam od początku i pamiętam, że nie o żadną "emocjonalność" tam poszło. Ekipa Play wycofała się rakiem zamykając wątek, wyszło, że najpierw mówili coś przeciwnego, a potem nie umieli obronić swojego nowego, narzuconego przez górę stanowiska i zaczęli torpedować każde zapytanie o bonusy:
http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 21#p904421
https://forumplay.pl/showthread.php/422 ... post394519
https://forumplay.pl/showthread.php/425 ... racj%C4%99
 #942105  autor: Nozaki
 29 lip 2017, 21:40
@gregrin - jaki to problem pomogli Tobie rozwiązać na forum play? Jak włączyć pakiet? A może wyłączyć?

Przeczytaj wątek, który wrzuciłem. Czy pracownicy bok albo forum coś pomogli temu klientowi? Nie mów i niech nikt mi nie mówi, że wyłączenie jakiegoś pakietu, który włączył mu jakiś niekompetentny pracownik, to jakaś niemożliwa do wykonania wyższa technologia telekomunikacji. Albo, że rozwiązanie umowy z kilkoma numerami na podstawie jednego zlecenia, jest możliwe dla kilku, a dla jednego nie.
Że jedyne co na temat tylu argumentów i wypowiedzi klienta pracownik operatora może powiedzieć tylko, że jest mu przykro. Klienta nie powinno obchodzić, czy pracownikom jest przykro, czy się cieszą z kłopotów, nerwów i strat, które mu przysporzyli.

Uważasz, że klient ma w sytuacji takiej kompletnej bezczynności operatora, na brak kompetencji jego pracowników, ma bezemocjonalnie relacjonować? Do pewnego momentu to się udaje. Ale jak widzisz, że na żywca złodziej z ciebie szydzi, to nerwy puszczają.
Widziałeś kiedyś na żywo kradzież? Widziałeś w takiej sytuacji brak emocji u osoby okradzionej? Raczej wówczas emocje są nieuniknione. A widziałeś wówczas emocje u złodzieja? Wątpię. Zimne wyrachowanie. Tak jest na forum play. Wnerwieni oszukiwani klienci i bezemocjonalni, bez wstydu, bez chęci pomocy pracownicy operatora...
Gregrin pisze:
Nozaki pisze:No ale to się nie podobało... Za to "załóż zgłoszenie, a przekażę je..." w ciemną du.ę chyba. To ich slogan firmowy na forum. XD
No i dziwisz się ze cie zbanowali ?? W każdym wątku wskakujesz "forum jest bez sensu" i masz pretensje ze uznają to za spam albo jakąś nagonkę konkurencji ??
Pomijam fakt ze mi napisanie posta na forum play rozwiązało problem szybciej niż zabrali się za to w reklamacji to posty kończone w stylu "play to najgorsza siec" "era była najlepsza" pokazują ze autor jest jakimś wichrzycielem albo stracił panowanie nad sobą (delikatnie mówiąc odszedł od tematu) i nie ma sensu z kimś takim rozmawiać czasami nawet w przypadku gdy pierwsza cześć postu była rzeczowa (co raczej nigdy się nie zdarza)...
Rozumiem ze maja tam swoje za uszami ale jeśli mamy problem to trzeba go merytorycznie przytoczyć a nie pisać swoje żale, ogólniki czy lamenty...
Nie będę się tutaj odnosił do konkretnych wątków/problemów bo każda sytuacja jest inna ale napisze wam tylko ze posty nie są na poziomie wiec nie dziwi mnie taka reakcja moderatorów.
https://forumplay.pl/showthread.php/460 ... %B3w-Barei!
Obrazek
Obrazek

Kolejny przykład, okradania klienta na żywca. Bezczelność na max. Uznana reklamacja i bezczelne domaganie się pieniędzy. Przecież po uznanej reklamacji powinien być koniec problemu. W play one dopiero się zaczynają.

Zgłoszenia to strata czasu. Tak jak pisanie na forum. Pisanie na forum ma jedynie zaletę upublicznienia postępowania tego operatora. Rzecznik konsumenta. Uokik. UKE. Pozew zbiorowy.
 #1141632  autor: Karlos20
 14 sty 2023, 10:40
Andrzej311: Zlikwidowane, ze względu na wyciek danych.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥