Użytkownik
Dorotea
Moderator: Moderatorzy
Powiedzą, że zapomnieli zaktualizować stronę. Dla UOKiK ważne będzie czy literalnie się zgadza - a się zgadza, bo są 4 sieci dla wszystkich, a 5 dla chętnych.Dorotea pisze:Te 4 sieci definiuje sam Play i są to: T-Mobile, sieć Plus oraz sieć Orange:
http://www.play.pl/pomoc/pomoc-technicz ... g-krajowy/
I co z tego, że jej nie widzisz? Z Aero2 się dogadali, ich zasięg masz i kropka. A że BTS-y Aero2 rozgłaszają się jako Plus, to nie P4 sprawa. Play reklamuje 4 sieci i je daje wszystkim - tak odpowie UOKiK-owi, bo faktycznie tak jest nawet bez Orange, w tym rzecz. I dobrze o tym wiedzieli, że dzięki Aero2 blokując dostęp do Orange nie muszą zmieniać marketingu o 4 sieciach.Dorotea pisze:Ciekawe, bo do publicznej wiadomości w swoim serwisie podawali i podają co innego i żadne Aero2 tam nie figuruje. Mój telefon też nie wykrywa takiej sieci, nawet jak stanę pod nadajnikiem Aero2.
To ograniczenie niczego nie narusza. Nigdzie nie obiecywali, że nie będzie ograniczeń, ani że nie odetną któregoś z operatorów, tak samo jak nie obiecywali dostępu do LTE w roamingu krajowym. Oni od lat piszą w regulaminach o zasięgu "Sieci telekomunikacyjnej P4" - teraz ona oznacza sieć macierzystą+roaming, ale jeśli by nagle zrezygnowali z roamingu do nadal będzie zgodne z regulaminem.Dorotea pisze:Co do reszty, czyli ograniczenia w roamingu krajowym do 3 Mb/s i grzebania przy bonusach, to o ile mi wiadomo UOKiK i UKE już wiedzą.
Coraz częściej, (głównie) przez telefon, ale także nawet i przy biurku w salonie, są przypadki, gdzie po uzgodnieniu warunków umowy, do podpisania są podsuwane już inne - oczywiście niekorzystne dla klienta.Remington pisze:(...) Nieszanowanie nie łamie prawa. Oszustwa trzeba udowodnić. (...)
- Zgubiony numerek to ja trzymam w ręku i proszę, żeby mi pan wydał płaszcz na ten numerek!
- Niech pan nie krzyczy na naszego pracownika. Ja tutaj jestem kierownikiem tej szatni! Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?.
Cham się uprze i mu daj. No skąd ja wezmę, jak nie mam!
Tu pisze! Niech pan se przeczyta.
ZA GARDEROBĘ I RZECZY ZOSTAWIONE W SZATNI SZATNIARZ NIE ODPOWIADA
Będę dostawać kasę jak zadzwonisz na numer w P4.userTOR pisze:A ja już za niedługo, zaprzestanę całkowicie wrzucać swoje drobne do foulPlayowej kieszeni
Forum Play to oficjalny kanał do komunikacji z klientami, nikogo tutaj raczej nie interesuje forma zatrudnienia lub dochody osób moderujących, ale dobre obyczaje już tak.mkkot pisze:Odpowiem jako osoba, która poznała osobiście moderatorów forumplay (jahu, xaviero). Po pierwsze oni moderowali (nie wiem jak teraz) za darmo lub za wynagrodzenie niewspółmierne do pracy na etat. Po drugie nie byli to w czasie jak ich znałem pracownicy Play. Nie wierzę, że akurat oni podejmowaliby się usuwania niewygodnych wątków. Zamykanie to i owszem, ale takich, które robią bajzel na forum. Po czwarte nie interpretujcie czyjejś nieumiejętności, przypadku lub problemów technicznych jako złej woli. Załóżcie wątek na forum z oficjalnym pytaniem dlaczego wątki znikają z przykładami linków. Moderatorzy na pewno wypowiedzą się w tym wątku. Niewykluczone, że robi to jakiś pracownik Play, nie przesądzam, ale możliwe też, że nawet autor wątku coś sobie kliknął i zablokował. Możliwe, że niektóre posty wyparowały w skutek awarii bazy danych. Jeśli jednak odpowiedzi w wątku z oficjalnym pytaniem będą zniechęcające, to wiemy, że mamy do czynienia z celowym działaniem. Niestety, jest to całkiem możliwe, choć kiedyś tak nie było.
Wątpię, jedynie odwrót klientów może coś zdziałać.mkkot pisze:Niestety, jest to całkiem możliwe, choć kiedyś tak nie było. Można by pogadać z Gruszką co on na to (u niego na blogu cenzury nie ma, ale możliwe, że na oficjalnym forum już być musi, bo zaglądają tam zwykli klienci). Trzeba to zrozumieć, ale nagłośnienie tego faktu spowoduje raczej odwrót od takich działań.
Nie wiem jak inni, ale ja od dawna równolegle korzystałam i nadal korzystam z usług kilku innych operatorów, a w Play mam tylko prepaid i to z sentymentu, bo przez ładnych klika lat było dobrze. Od niedawna już tak nie jest. Cięcia w roamingu krajowym, nieładne machinacje z bonusami i dodatkowo traumatyczny kontakt z obsługą klienta obrzydziły mi tę sieć kompletnie.Patryk7588 pisze:Tyle ofert na rynku a wy ciągle znęcacie się nad tym Playem.