Dorotea pisze:Cześć @Niegraj!
Domyśliłam się, że zablokowano Cię na forum Play więc wtedy chciałam tam wysłać PW do Ciebie, a tu ciekawostka - okazało się to niemożliwe, bo zablokowano taką możliwość. Podobno nie przyjmowałeś wiadomości i to nie z powodu przepełnionej skrzynki.
Swojego czasu miałam na Forum Play różne ponakładane blokady nie wiadomo czemu, ale po mojej interwencji admin je zdjął, bo to rzekomo była pomyłka. Teraz mogę pisać normalnie, ale robię to sporadycznie, bo nie wiedzę sensu zbytnio udzielać się na forum, gdzie nieładne praktyki zagościły na dobre.
Nietrudno było zauważyć banana, choć zrobionego w subtelny sposób. Zero komunikatów, zero informacji. Mogłem nawet wysyłać posty, które "przechodziły" jednak nie ukazywały się. Czekając na zatwierdzenie tamtej forumowej patologii. Która nigdy nie następowała, nawet gdy napisałem komuś, żeby spróbował zresetować telefon... Tylko przy wiadomościach miałem komunikat, że nie da rady... A byłem już w trakcie uzgadniania sporu zbiorowego z tą patologią - pflej, przez forumowe pw. Na samo wspomnienie w którymkolwiek wątku, o tym, że użytkownik może spróbować założyć spór zbiorowy wspólnie z innymi użytkownikami znajdującymi się w podobnej sytuacji, pracownicy forum reagowali... Panicznie, nie dopuszczając takich rozwiązań, które jednak przewiduje nasze prawo.
Dorotea pisze:
Swojego czasu miałam na Forum Play różne ponakładane blokady nie wiadomo czemu, ale po mojej interwencji admin je zdjął, bo to rzekomo była pomyłka.
Ten operator to jedna wielka pomyłka. XD.
goral2099 pisze:mikkel: i przestałeś rozważać po przeczytaniu tego wątku?
@goral2099 do pierwszego poważnego problemu z tym operatorem !!
Kolega niedawno dostał z T-Mobile chorendalne rachunki... Nie zapłacił i złożył reklamację. Została rozpatrzona pozytywnie.
W pFlej czytałem sporo wątków, gdzie w takiej sytuacji, użytkownik otrzymywał zniżkę za nadpłacony zawyżony rachunek... Podczas gdy za miesiąc dostawał kolejny zawyżony, mimo, że pracownik usunął naliczanie niesłusznych pakietów... Mimo reklamacji, mimo jej uznania, mimo podobno usunięcia przyczyny... Powtórka z rozrywki co miesiąc
Comiesięczne reklamowanie usług. Na koniec bezcenny tekst pracownika forum, dzięki kombinacji klawiszy ctrl+v, "jest mi przykro w zaistniałej sytuacji..."
Błędy, usterki, pomyłki się zdarzają. Podejście tego operatora w swój okrutny sposób jest imponujące.