DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #921745  autor: userTOR
 20 kwie 2017, 10:35
Witaj @Niegraj ! :)

Tak jak kiedyś prześcigali się z nagabywaniem o numery zgłoszeń, tak teraz - na to wychodzi - prześcigają się w blokowaniu, usuwaniu, czy (cichym) moderowaniu wypowiedzi.

Ta cała ekipa, tego (pseudo)forum, ma najwyraźniej złamany kręgosłup moralny (szkoleniami osób im podobnych mentalnie) i są gotowi bez mrugnięcia okiem, zrobić wszystko.

Przestrzegam przed foulPlay.
 #921751  autor: Nozaki
 20 kwie 2017, 11:11
Cześć @dorotea, cześć @usertor. Widzę, że Was też ograniczyli ze względu na "niewygody" ;)
O tyle o ile ograniczenie mnie mogę zrozumieć, bo nie dojdę do ugody z tym pflejowym dziadostwem, to @dorotea nigdy żadnego regulaminu nie złamała.

Ten operator teraz to jedno wielkie dziadowstwo. Jego forum tylko to odzwierciedla.

Ale dzień jest piękny... U innego operatora już :)
Pozdrawiam
 #921764  autor: Dorotea
 20 kwie 2017, 12:37
Cześć @Niegraj!

Domyśliłam się, że zablokowano Cię na forum Play więc wtedy chciałam tam wysłać PW do Ciebie, a tu ciekawostka - okazało się to niemożliwe, bo zablokowano taką możliwość. Podobno nie przyjmowałeś wiadomości i to nie z powodu przepełnionej skrzynki.

Swojego czasu miałam na Forum Play różne ponakładane blokady nie wiadomo czemu, ale po mojej interwencji admin je zdjął, bo to rzekomo była pomyłka. Teraz mogę pisać normalnie, ale robię to sporadycznie, bo nie wiedzę sensu zbytnio udzielać się na forum, gdzie nieładne praktyki zagościły na dobre.
 #921802  autor: Nozaki
 20 kwie 2017, 14:52
Dorotea pisze:Cześć @Niegraj!

Domyśliłam się, że zablokowano Cię na forum Play więc wtedy chciałam tam wysłać PW do Ciebie, a tu ciekawostka - okazało się to niemożliwe, bo zablokowano taką możliwość. Podobno nie przyjmowałeś wiadomości i to nie z powodu przepełnionej skrzynki.

Swojego czasu miałam na Forum Play różne ponakładane blokady nie wiadomo czemu, ale po mojej interwencji admin je zdjął, bo to rzekomo była pomyłka. Teraz mogę pisać normalnie, ale robię to sporadycznie, bo nie wiedzę sensu zbytnio udzielać się na forum, gdzie nieładne praktyki zagościły na dobre.
Nietrudno było zauważyć banana, choć zrobionego w subtelny sposób. Zero komunikatów, zero informacji. Mogłem nawet wysyłać posty, które "przechodziły" jednak nie ukazywały się. Czekając na zatwierdzenie tamtej forumowej patologii. Która nigdy nie następowała, nawet gdy napisałem komuś, żeby spróbował zresetować telefon... Tylko przy wiadomościach miałem komunikat, że nie da rady... A byłem już w trakcie uzgadniania sporu zbiorowego z tą patologią - pflej, przez forumowe pw. Na samo wspomnienie w którymkolwiek wątku, o tym, że użytkownik może spróbować założyć spór zbiorowy wspólnie z innymi użytkownikami znajdującymi się w podobnej sytuacji, pracownicy forum reagowali... Panicznie, nie dopuszczając takich rozwiązań, które jednak przewiduje nasze prawo.
Dorotea pisze: Swojego czasu miałam na Forum Play różne ponakładane blokady nie wiadomo czemu, ale po mojej interwencji admin je zdjął, bo to rzekomo była pomyłka.
Ten operator to jedna wielka pomyłka. XD.
goral2099 pisze:mikkel: i przestałeś rozważać po przeczytaniu tego wątku? :D
@goral2099 do pierwszego poważnego problemu z tym operatorem !! :)

Kolega niedawno dostał z T-Mobile chorendalne rachunki... Nie zapłacił i złożył reklamację. Została rozpatrzona pozytywnie.
W pFlej czytałem sporo wątków, gdzie w takiej sytuacji, użytkownik otrzymywał zniżkę za nadpłacony zawyżony rachunek... Podczas gdy za miesiąc dostawał kolejny zawyżony, mimo, że pracownik usunął naliczanie niesłusznych pakietów... Mimo reklamacji, mimo jej uznania, mimo podobno usunięcia przyczyny... Powtórka z rozrywki co miesiąc :) Comiesięczne reklamowanie usług. Na koniec bezcenny tekst pracownika forum, dzięki kombinacji klawiszy ctrl+v, "jest mi przykro w zaistniałej sytuacji..."

Błędy, usterki, pomyłki się zdarzają. Podejście tego operatora w swój okrutny sposób jest imponujące.
 #921808  autor: userTOR
 20 kwie 2017, 15:00
Najpewniej u każdego z W3 nie jest dobrze z obsługą klienta - o fujFley celowo nie wspominam, bo ich stosunek do klientów (na każdym szczeblu) to szczyt patologii
Dlatego też uważam, że (chyba) najrozsądniej jest wybierać mniejszych operatorów, gdzie pojedynczy klient ma jeszcze jakieś znaczenie - a nie, jak w foulPlay, tylko statystyka.

Ale to oczywiście moje spojrzenie :)

Przestrzegam przed foulPlay.
 #921858  autor: mikkel
 20 kwie 2017, 19:35
goral, rozważałem za i przeciw i wachałem się. Umowa na 2 telefony na firmę w TM kończy mi się w grudniu a plej ma dobrą ofertę bez fona dla firm.
Wiem o ograniczeniu netu, o całym tym roamingu ale jak mam ryzykować takie przejścia to już jest bardzo spory argument na minus.
Z TM mam same pozytywne przejścia, nawet jak było coś nie teges to i tak pozytwnie załatwiane. Naprawili mi nawet telefon który upadł na podłogę mojej żonie i był ubity na rogu. Stracił dotyk ale reklamacja była załatwiona pozytywnie dla mnie pomimo że wtedy jeszcze miałem prywatnie.
Dodam że reklamacja była załatwiana przez salon.
 #921862  autor: goral2099
 20 kwie 2017, 20:20
mikkel: ja w Play jestem ponad 10lat i miałem przez ten czas jedną taką sytuację, z którą walczyłem kilka miesięcy. Doliczali mi jakąś opłatę do rachunku której być nie powinno i chyba przez 4, czy 5 mcy dzwoniłem. Przyznawali rabat i obiecywali poprawę. W końcu się udało. Podobne jazdy miałem w T i we wcześniejszej Erze. Były błędy w naliczaniu opłat i były rabaty. Ogólnie zależy na kogo trafisz. Przy załatwianiu jakiejś sprawy w jednym salonie nie dało się i były problemy. Poszedłem do innego i załatwiono to lepiej niż chciałem i od ręki. Wczoraj np miałem problem z WiFi Calling w Play. Krótka rozmowa, zgłoszenie do działu technicznego i dziś już wszystko działa. Także nie jezt tak źle z tym fioletowym glutem, jak to niektórzy malują. :)

A jeżeli chodzi o forum playowe, to szukanie tam pomocy i informacji, po takim czymś czego doświadczyliście zakrawa na masochizm.
 #921882  autor: Nozaki
 20 kwie 2017, 22:19
Takich rodzynków jak poniższy mam udokumentowanych na pęczki. Fake? Jakiś pracownik ma chyba wgląd do otwartych zgłoszeń, więc mógłby ewentualnie zdementować. Powiadacie zgłosić do innego pracownika? Ten klient zgłoszeń i reklamacji zrobił na pęczki. I co? I kibel, operator kibel i patologia. Założył wątek w miejscu publicznym. Operator, pracownicy operatora - zawstydzeni? Próba walki o klienta? Zero wstydu, zero odpowiedzialności. Myślicie, że się doczekał? Uznali go i tak za straconego więc... Jakiekolwiek wypowiedzi poparcia dla użytkownika od innych kończyły się usuwaniem przez patologicznych moderatorów. Czyli taktyka - zostawić petenta w osamotnieniu... Niech se da siana... Ale internet i technologia to potęga. Wszystko można udokumentować. ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
 #921900  autor: goral2099
 20 kwie 2017, 23:32
Ale po co Ty jakieś zgłoszenia robisz niby? Reklamacje złóż. Przekroczą termin - reklamacja uznana. Jak się nie dostosują - sąd i po sprawie. I wtedy jest o czym pisać na forum.
 #922014  autor: Nozaki
 21 kwie 2017, 17:56
Zgadzam się z Tobą. To samo chciałem temu użytkownikowi poradzić. Ale za takie rady dostałem banana XD
Zobacz ostatniego screena, z próbą wysłania wiadomości do niego.
Nozaki pisze:...
W przypadku poważnego problemu z pFlej, zakładanie wątku na tamtym patologicznym forum to strata czasu. Zgłoszenie z prawnego punktu widzenia jest niewiążące. Należy zgłosić reklamację i udać się do organizacji konsumenckich. Jest więcej niż pewne, że odpowiedź pFlej będzie niekompetentna i zawsze na niekorzyść klienta. Po 30 dniach, lub wcześniej po zamknięciu reklamacji przez niekompetentnego pracownika pFlej można oficjalnie kontaktować się przez organizacje konsumenckie - rzecznik konsumenta, uokik, UKE.
...
Mniej więcej taką informację umieszczałem w każdy tego typu wątku, jak ten udokumentowany tu u góry.

No ale to się nie podobało... Za to "załóż zgłoszenie, a przekażę je..." w ciemną du.ę chyba. To ich slogan firmowy na forum. XD
 #922062  autor: Gregrin
 22 kwie 2017, 09:17
Nozaki pisze:No ale to się nie podobało... Za to "załóż zgłoszenie, a przekażę je..." w ciemną du.ę chyba. To ich slogan firmowy na forum. XD
No i dziwisz się ze cie zbanowali ?? W każdym wątku wskakujesz "forum jest bez sensu" i masz pretensje ze uznają to za spam albo jakąś nagonkę konkurencji ??
Pomijam fakt ze mi napisanie posta na forum play rozwiązało problem szybciej niż zabrali się za to w reklamacji to posty kończone w stylu "play to najgorsza siec" "era była najlepsza" pokazują ze autor jest jakimś wichrzycielem albo stracił panowanie nad sobą (delikatnie mówiąc odszedł od tematu) i nie ma sensu z kimś takim rozmawiać czasami nawet w przypadku gdy pierwsza cześć postu była rzeczowa (co raczej nigdy się nie zdarza)...
Rozumiem ze maja tam swoje za uszami ale jeśli mamy problem to trzeba go merytorycznie przytoczyć a nie pisać swoje żale, ogólniki czy lamenty...
Nie będę się tutaj odnosił do konkretnych wątków/problemów bo każda sytuacja jest inna ale napisze wam tylko ze posty nie są na poziomie wiec nie dziwi mnie taka reakcja moderatorów.
 #922202  autor: Dorotea
 23 kwie 2017, 09:46
Gregrin pisze:Rozumiem ze maja tam swoje za uszami ale jeśli mamy problem to trzeba go merytorycznie przytoczyć a nie pisać swoje żale, ogólniki czy lamenty...
Problem w tym, że niektóre takie merytoryczne tematy, czy posty też tam bywają blokowane. Pamiętam dyskusję o bonusach, szła normalnie, ale nie po myśli Play więc zamknięto wątek i zakazano poruszania tego tematu w innych po pretekstem OT. Takich przykładów jest więcej.
 #922205  autor: Gregrin
 23 kwie 2017, 10:26
Tez coś kojarzę i mimo paru merytorycznych postów było tam bardzo emocjonalnie. Do tego play przedstawi swoje stanowisko (bonus ważny 30dni i koniec) i zaczęła się burza oburzenia i zali i w tym ciezko bylo szukac merytoryki a tym bardziej sensu w dyskusji. Nie bronie play ale widzę ze nie ma tam miejsca na zbiorowe protesty nawet jesli problem jest ogólny.
To tak jak by w salonie przyszła jedna osoba a przechodzący obok słysząc narzekania tez by się dołączali albo krzyczeli z daleka "oszuści, złodzieje" itp. Prawda jest taka ze w każdym takim wątku znajdują się posty "awanturników" które dają pretekst do zamknięcia wątku.
 #922214  autor: Dorotea
 23 kwie 2017, 11:05
Nikt im nie broni moderować wpisy niemerytoryczne i o to nie ma pretensji. To jest oczywiste i potrzebne dla zachowania porządku.

Akurat wątek o bonusach śledziłam od początku i pamiętam, że nie o żadną "emocjonalność" tam poszło. Ekipa Play wycofała się rakiem zamykając wątek, wyszło, że najpierw mówili coś przeciwnego, a potem nie umieli obronić swojego nowego, narzuconego przez górę stanowiska i zaczęli torpedować każde zapytanie o bonusy:
http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 21#p904421
https://forumplay.pl/showthread.php/422 ... post394519
https://forumplay.pl/showthread.php/425 ... racj%C4%99
 #942105  autor: Nozaki
 29 lip 2017, 21:40
@gregrin - jaki to problem pomogli Tobie rozwiązać na forum play? Jak włączyć pakiet? A może wyłączyć?

Przeczytaj wątek, który wrzuciłem. Czy pracownicy bok albo forum coś pomogli temu klientowi? Nie mów i niech nikt mi nie mówi, że wyłączenie jakiegoś pakietu, który włączył mu jakiś niekompetentny pracownik, to jakaś niemożliwa do wykonania wyższa technologia telekomunikacji. Albo, że rozwiązanie umowy z kilkoma numerami na podstawie jednego zlecenia, jest możliwe dla kilku, a dla jednego nie.
Że jedyne co na temat tylu argumentów i wypowiedzi klienta pracownik operatora może powiedzieć tylko, że jest mu przykro. Klienta nie powinno obchodzić, czy pracownikom jest przykro, czy się cieszą z kłopotów, nerwów i strat, które mu przysporzyli.

Uważasz, że klient ma w sytuacji takiej kompletnej bezczynności operatora, na brak kompetencji jego pracowników, ma bezemocjonalnie relacjonować? Do pewnego momentu to się udaje. Ale jak widzisz, że na żywca złodziej z ciebie szydzi, to nerwy puszczają.
Widziałeś kiedyś na żywo kradzież? Widziałeś w takiej sytuacji brak emocji u osoby okradzionej? Raczej wówczas emocje są nieuniknione. A widziałeś wówczas emocje u złodzieja? Wątpię. Zimne wyrachowanie. Tak jest na forum play. Wnerwieni oszukiwani klienci i bezemocjonalni, bez wstydu, bez chęci pomocy pracownicy operatora...
Gregrin pisze:
Nozaki pisze:No ale to się nie podobało... Za to "załóż zgłoszenie, a przekażę je..." w ciemną du.ę chyba. To ich slogan firmowy na forum. XD
No i dziwisz się ze cie zbanowali ?? W każdym wątku wskakujesz "forum jest bez sensu" i masz pretensje ze uznają to za spam albo jakąś nagonkę konkurencji ??
Pomijam fakt ze mi napisanie posta na forum play rozwiązało problem szybciej niż zabrali się za to w reklamacji to posty kończone w stylu "play to najgorsza siec" "era była najlepsza" pokazują ze autor jest jakimś wichrzycielem albo stracił panowanie nad sobą (delikatnie mówiąc odszedł od tematu) i nie ma sensu z kimś takim rozmawiać czasami nawet w przypadku gdy pierwsza cześć postu była rzeczowa (co raczej nigdy się nie zdarza)...
Rozumiem ze maja tam swoje za uszami ale jeśli mamy problem to trzeba go merytorycznie przytoczyć a nie pisać swoje żale, ogólniki czy lamenty...
Nie będę się tutaj odnosił do konkretnych wątków/problemów bo każda sytuacja jest inna ale napisze wam tylko ze posty nie są na poziomie wiec nie dziwi mnie taka reakcja moderatorów.
https://forumplay.pl/showthread.php/460 ... %B3w-Barei!
Obrazek
Obrazek

Kolejny przykład, okradania klienta na żywca. Bezczelność na max. Uznana reklamacja i bezczelne domaganie się pieniędzy. Przecież po uznanej reklamacji powinien być koniec problemu. W play one dopiero się zaczynają.

Zgłoszenia to strata czasu. Tak jak pisanie na forum. Pisanie na forum ma jedynie zaletę upublicznienia postępowania tego operatora. Rzecznik konsumenta. Uokik. UKE. Pozew zbiorowy.
 #1141632  autor: Karlos20
 14 sty 2023, 10:40
Andrzej311: Zlikwidowane, ze względu na wyciek danych.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥