Strona 1 z 1

ZROBIONY W KOPYTKO... ;)

Post:22 lip 2005, 20:22
autor: wojttek
Zrobiony w kopytko, i to na całej lini...

http://serwisy.gazeta.pl/df/1,34467,282 ... as=1&ias=5 :wink:

Post:22 lip 2005, 22:31
autor: Irek
a to Ci historia!

Post:22 lip 2005, 23:18
autor: WitekT
Po pierwsze - trzeba umieć czytać regulaminy.
Po drugie - rzetelny dziennikarz nie opisuje własnych historii...

Post:23 lip 2005, 00:20
autor: Vinkler
Az dziw, ze takie cos takiego w dzisiejszych czasach mialo miejsce :shock:
Jakos w ideii sie nauczyli informowac i podkreslac o tym, ze usluga bedzie aktywna od kolejnego okresu rozliczeniowego i o ewentualnych oplatach wyrownawczych, widze, ze plus musi troszke popracowac nad tym...

OT:
Czytajac ten tekst, powrocila mi do glowy historia kiedy to ja sam i wielu moich znajomych padlo ofiara pomylek plusa (z 4 lata temu), w wyniku ktorych klienci zostali obciazeni zawyzonymi niejednokrotnie rachunkami. Tez chodzilo o to, ze zawyzone byly oplaty aktywacyjne, co m-c przychodzily oplaty za niewykonane polaczenia i takie tam, reklamacje byly skrupulatnie odrzucane... Doszlo do takiego kuriozum, ze cieszylem sie ze swoimi znajomymi, ze zawyzono rachunek o ledwie 10zl :evil:
Dlatego nie jestem w plusie, potem przeszedlem do ideii (mam 4 lata), w miedzy czasie cos kolo po roku jak wzialem w plusie, namowilem mame aby brala w erze i miala tez drobne nieprzyjemnosci z zawilymi umowami, wiec od 3 lat tez jest w ideii. Poki co zadnych problemow, ktore by nie byly na nasza korzysc lacznie z rekompensatami, w ideii nie mielismy, tak trzymac :D Pozatym w ideii po raz pierwszy ujzalem jak mozna w prosty i bez drobnych druczkow sposob napisac umowe.

Post:23 lip 2005, 05:42
autor: adrianet
o kurde. niesamowite.

Post:23 lip 2005, 08:05
autor: Bartosz
no to plus zabłysnął ale inni nie są lepsi bo ostatnio znajomy dostał z ideii wezwanie do zapłaty ostatniej faktury (jakies 20 zł) tylko jeden problem w tym ze on takich faktur nie otrzymuje (średnio 200 zł) i gdyby nie to ,ze to telefon na firmę pewnie by się nie zorientował ale księgowość wyłapała ,ze wszystkie faktury są płacone w dniu otrzymania więc zadzwonił do ideii oni to sprawdzili i stwierdzili ,ze rzeczywiście to jakaś pomyłka - ciekawe jak to jest możliwe ? :roll: - jak mnie by coś takiego spotało to bym podziękował takiej sieci gdyż nie bardzo chciałoby mi się sprawdzać każdej faktury :-D

Post:23 lip 2005, 15:22
autor: Vinkler
Jak rozumiem naliczyli 20 zl zamiiast 200? :-D

Zreszta w kazdej sieci pomylki moga i sie zdarzaja, niestety nikt nie jest doskonaly, ale najgorsze jest to, ze jeszcze zdarzaja sie operatorzy, ktorzy za swoje bledy obarczaja klientow i nie przyjmuja reklamacji zaglujac przy tum przepisami, aby tylko oglupic klienta aby dal se juz spokoj :(
Zreszta wiekszosc operatorow jest postrzegana przez klienta za doskonala, poki nie przyjdzie czas na zarklamowanie czego kolwiek, a wtedy potraktoja klienta jak natretnego robala, ktorego trzeba potraktowac muchozlem, aby reszta nie legla jego sladem. A co ma zrobic poczciwy kowalski w komfrontacji z poterzna korporacja pelna prawnikow, jak przepisy w polsce sa tak skonstruowane, ze zawsze sie znajdzie kontrprzepis na argumenty klijenta, niestety nie odwrotnie :?

W poprzedniej mojej wypowiedzi nie wychwalalem ideii, choc takie wrazenie mozna bylo odniesc, zaznaczyc chcialem, ze na parenascie reklamacji, gdzie nie do konca ja jako konsument mialem racje, przychylono sie do niej, co wiecej przeproszono, a w 3 przyznano rekompensate :shock: Tak jeszcze w zadnej polskiej sieci komorkowej sie nie poczulem... poczulem jak... klient w mysl zasady "klient nasz Pan" :!:

Nie mam pojecia, moze jestem wyjatkiem na tej pustyni...

Post:24 lip 2005, 16:19
autor: wojttek
Heh takie są polskie sieci... :wink: A obsługa jaka!! Kiedyś (jaieś 2 lata temu) dzwoniłem na infolinie plusa (2601)... Facet nie potrafił mi wytłumaczyć co to jest blokada simlock i jakie karty sim sprzedają... Obłęd zupełny...

Post:24 lip 2005, 16:40
autor: WitekT
Ja już miałem przeprawy i z Ideą, i z Plusem. Z Erą jeszcze nie miałem, ale to pewnie tylko kwestia czasu. ;)

Post:24 lip 2005, 16:42
autor: wojttek
WitekT pisze:Ja już miałem przeprawy i z Ideą, i z Plusem. Z Erą jeszcze nie miałem, ale to pewnie tylko kwestia czasu. ;)
Co do obsługi abonenta (BOA i inne infolinie, ale nie wiem jak w prepaidach) to niue mam żadnych zarzutów... Pracownicy przynajmniej orientują się, co oferują... :wink:

Post:24 lip 2005, 16:46
autor: WitekT
No i fajne panie tam pracują, szczególnie w BOKu w Łodzi, który miałem okazję swego czasu zwiedzać. ;)

Post:24 lip 2005, 19:35
autor: wojttek
WitekT pisze:No i fajne panie tam pracują, szczególnie w BOKu w Łodzi, który miałem okazję swego czasu zwiedzać. ;)
Hehe, ja póki co kontaktuję się tylko głosowo... :wink:

Post:24 lip 2005, 20:22
autor: WitekT
Ja czekam na telefonię 3G i opcję wideorozmów z BOK-iem. :-D