Plus nie przeniósł numeru z abonamentu na pre-paid
Post:23 wrz 2016, 11:16
Od lat jestem czytelnikiem Telepolis. Dziś postanowiłem sie zarejestrować aby poprosic o poradę.
Zatem dzień dobry i oto problem:
Mój tata z dniem 9.09. miał przejść z abonamentu na pre-paid (tak Plus zadeklarował w piśmie potwierdzającym przyjęcie rezygnacji z abonamentu).
Tymczasem od 9.09. jego numer jest martwy i nie da się go doładować jako pre-paid. Po wielu bezskutecznych rozmowach z BOKiem (który "w ogóle numeru w systemie nie widzi") oraz wizytach w punkcie sprzedaży tata wysłał reklamację, której Plus nadał numer (czyli przyjął do rozpatrzenia) w dniu 19.09. Tata ma 30 dni na aktywację numeru, inaczej przepadnie (zgodnie z pismem od Plusa) - termin jest już więc bliski.
Co jeszcze można w tej sytuacji zrobić?
Zatem dzień dobry i oto problem:
Mój tata z dniem 9.09. miał przejść z abonamentu na pre-paid (tak Plus zadeklarował w piśmie potwierdzającym przyjęcie rezygnacji z abonamentu).
Tymczasem od 9.09. jego numer jest martwy i nie da się go doładować jako pre-paid. Po wielu bezskutecznych rozmowach z BOKiem (który "w ogóle numeru w systemie nie widzi") oraz wizytach w punkcie sprzedaży tata wysłał reklamację, której Plus nadał numer (czyli przyjął do rozpatrzenia) w dniu 19.09. Tata ma 30 dni na aktywację numeru, inaczej przepadnie (zgodnie z pismem od Plusa) - termin jest już więc bliski.
Co jeszcze można w tej sytuacji zrobić?