[PLAY] Nowe taryfy, przeniesienie numeru i usługi dodatkowe
Post:24 cze 2016, 10:29
Witam,
Zwracam sie do Was, bo niestety Play ma chyba taki balagan, ze podaja sprzeczne informacje. Pomimo tego bajzlu na razie wciaz rozwazam przeniesienie numeru do Play z T-Mobile. Interesuje mnie przeniesienie numeru na abonament na osobe prywatna bez telefonu na 12 miesiecy. I tu pojawi sie pierwsze pytanie, w ktorym Play podaje sprzeczne informacje. Na ile wczesniej moge przeniesc numer w opisanym przeze mnie przypadku, zeby nie placic dwoch abonamentow - 90 dni przed koncem obecnej umowy (tak mowi regulamin na stronie Play) czy 6 miesiecy przed koncem umowy (tak mowi BOK Play jak do nich dzwonie). BOK twierdzi, ze na stronie www sa nieaktualne dokumenty, a z drugiej strony mam uwierzyc na slowo konsultantowi jak na stronie jest zamieszczony dokument, ktory mowi co innego? Nie chce zeby sie okazalo, ze nagle musze placic przez kwartal dwa abonamenty, bo konsultantowi sie pomylilo. Wiecie moze jak wyglada sytuacja?
Druga sprawa dotyczy dodatkowych pakietow danych w taryfie Play Solo L. W tej taryfie jest 10GB danych w pelnej predkosci, a pozniej lejek do 1mbps DL i 384kbps UL. Jesli chce zwiekszyc sobie ten pakiet, to BOK mowi, ze sa trzy opcje: 1GB za 5zł, 5GB za 10zl i nielimitowany pakiet w pelnej predkosci za 25zl. Nie moge znalesc nic takiego na stronie www Play. Moze ktos potwierdzic albo zaprzeczyc?
Zwracam sie do Was, bo niestety Play ma chyba taki balagan, ze podaja sprzeczne informacje. Pomimo tego bajzlu na razie wciaz rozwazam przeniesienie numeru do Play z T-Mobile. Interesuje mnie przeniesienie numeru na abonament na osobe prywatna bez telefonu na 12 miesiecy. I tu pojawi sie pierwsze pytanie, w ktorym Play podaje sprzeczne informacje. Na ile wczesniej moge przeniesc numer w opisanym przeze mnie przypadku, zeby nie placic dwoch abonamentow - 90 dni przed koncem obecnej umowy (tak mowi regulamin na stronie Play) czy 6 miesiecy przed koncem umowy (tak mowi BOK Play jak do nich dzwonie). BOK twierdzi, ze na stronie www sa nieaktualne dokumenty, a z drugiej strony mam uwierzyc na slowo konsultantowi jak na stronie jest zamieszczony dokument, ktory mowi co innego? Nie chce zeby sie okazalo, ze nagle musze placic przez kwartal dwa abonamenty, bo konsultantowi sie pomylilo. Wiecie moze jak wyglada sytuacja?
Druga sprawa dotyczy dodatkowych pakietow danych w taryfie Play Solo L. W tej taryfie jest 10GB danych w pelnej predkosci, a pozniej lejek do 1mbps DL i 384kbps UL. Jesli chce zwiekszyc sobie ten pakiet, to BOK mowi, ze sa trzy opcje: 1GB za 5zł, 5GB za 10zl i nielimitowany pakiet w pelnej predkosci za 25zl. Nie moge znalesc nic takiego na stronie www Play. Moze ktos potwierdzic albo zaprzeczyc?