Strona 1 z 1

Słaba jakość połączenia w T-Mobile

Post:29 kwie 2016, 14:22
autor: TheAnimal
Hej wszystkim, mam taki problem
Posiadam samsunga galaxy S5 oraz nr w T-mobile. Wszystko jest pięknie, ale jakość połączenia jest ... beznadziejna. Nieważne czy dzwonię do dziewczyny w playu, rodziców w orange czy gdziekolwiek - jest po prostu słabo. Dla porównania gdy korzystam ze skype wszystko działa idealnie. Nie wiecie co może być powodem takiego stanu rzeczy?

Re: Słaba jakość połączenia w T-Mobile

Post:30 kwie 2016, 21:57
autor: tyre23
Przeciążony nadajnik w Twojej okolicy.

Re: Słaba jakość połączenia w T-Mobile

Post:01 maja 2016, 09:41
autor: poziom
Nadajnik nie ma nic do tego, a op jest przyzwyczajony do jakości z komunikatorów internetowych.

Abyś miał jakość taką jak na skype/whatsapp/viber, musisz dzwonić do tmobile, a druga strona musi mieć słuchawkę obsługującą hd voice.
Dźwięk szerokopasmowy to w sieciach gsm stosunkowa nowość, operatorzy dopiero wdrażają wymianę ruchu w lepszej jakości.

Re: Słaba jakość połączenia w T-Mobile

Post:01 maja 2016, 17:37
autor: Przemix
Też po kilku rozmowach na skype i fb messanger przyzwyczaiłem sie do dobrej jakosci, ze gdy dzwonie bez hd voice to nic nie rozumiem.

Re: Słaba jakość połączenia w T-Mobile

Post:01 maja 2016, 19:24
autor: p2225
Obciążenie to raczej nie, bo rozmowy na skype potrzebuje wyższych prędkości niż najlepsza rozmowa po sieci komórkowej. Ja proponuję kupić starter Orange. Orange i T-mobile korzystają (w większości) z tych samych stacji i sprzętu, więc będziesz miał porównanie. Jeśli na orange będzie lepiej to znaczy, że trzeba kontaktować się z BOK żeby sprawdzili co jest przyczyną. Zrób jeszcze speedtesta z tej stacji w sieci 3G.

Re: Słaba jakość połączenia w T-Mobile

Post:18 lip 2016, 19:24
autor: hedger
hej, to nie wina telefonu, lecz zasięgu. Miałem i mam to samow t-mobile. Zmieniłem telefon, kartę sim, przeprogramowałem i nic. Dopiero pewien inżynier wyjaśnił mi, jak działają anteny; pokrywają niecałe pole w danym segmencie i pozostają dziury , a wystarczy kilkaset metrów kwadratowych. Jeżeli to jest Twoje mieszkanie, jak w moim wypadku, to masz problem. Polega on na tym, że regulaminy zawierają przepis, mówiący o tym, że operator świadczy usługę mobilną i nie ma w związku z tym obowiązku pokrywać siecią całego terytorium. Tym się bronią. Wg mnie ten przepis kwalifikuje się do zaskarżenia, jako niezgodny z tzw. "dobrem społecznym i podstawowymi zasadami współżycia społecznego". To jednak nieco wyższa szkoła jazdy- trzeba zaskarżyć go do UKE, powinien zająć się tym prezes. Jeśli zlekceważy to, co nie będzie niczym niezwykłym, bo żyjemy w państwie feudalnym, to pozostaje sąd. Raczej nie polubowny, bo ono wyłączają z zasady spory telekomunikacyjne. Zwykły sąd powszechny. Należy pomodlić się, by sędzia nie miał kaca w dniu ferowania wyroku, nie był świeżo po zdradzie zony, etc, to wówczas jest szansa na wygrana. Ja zamierzam wszcząć taki proces, jeśli t-mobile nadal będzie rżnąć głupa. Nadmieniam , ze koronnym dowodem na to, ze są nieuczciwi jest fakt, iz mapa zasiegu, którą się chwala na swojej stronie zawiera fałszywe dane. W Warszawie tam ,gdzie mieszkam, pokazuje 100% pokrycie, a to nieprawda. Chętnie zorganizowałbym grupowy protest np pod siedzibą firmy lub jeszcze lepiej w samym centrum Warszawy z pochodem pod Federacją Konsumentów, red. Forbesa, Red. -jeśli jeszcze istnieje-Teleinfo, Sądem Powszechnym, TVP SA , TVN, PolskimRadiem, i innymi firmami, też pod ambasadą Niemiec, bo T-Mobile to niemiecka firma.

Re: Słaba jakość połączenia w T-Mobile

Post:18 lip 2016, 19:29
autor: f0ku5
Dobry troll!

Re: Słaba jakość połączenia w T-Mobile

Post:18 lip 2016, 20:40
autor: goldenmen
Mogę ci podpowiedzieć chamski patent na operatora. codziennie składaj reklamację. będą musieli odpowiedzieć a ze odrzucą to listem poleconym. a to generuje koszta operatorowi.zamiast zarobić na Tobie będą dokładać do interesu. A założe się że się pogubią w reklamacjach i nie odpowiedzą w ustawowym terminie i z mocy prawa po 30 dniach reklamacja zostaje uznana.Jak chcesz się pobawić to możesz nawet kilka razy dziennie pisać reklamację.

Przygotowujesz sobie wzór i na zasadzie kopiuj wklej zmieniasz tylko godz usterki i pozamiatane.
sam się nie narobisz a oni muszą każda reklamację rozpatrzyć. Żeby nie mieli łatwo i tez kopiuj wklej to co którąś reklamacje robisz bezzasadna żeby mieli trudniej w rozpatrywaniu reklamacji. wtedy sprawdzisz czy rzetelnie rozpatrują reklamacje bo potrafią wyssaaną z palca reklamacje uznać, a zasadna odrzucić

Re: Słaba jakość połączenia w T-Mobile

Post:19 lip 2016, 00:23
autor: Remington
Sposób wydaje się dobry, ale reklamacje muszą się między sobą różnić. Bo jeśli będą takie same, to po którejś napiszą, że dalsze pisma w tej samej sprawie zostawią bez odpowiedzi i idź do sądu, bo droga reklamacyjna wyczerpana.

Re: Słaba jakość połączenia w T-Mobile

Post:19 lip 2016, 01:05
autor: goldenmen
Remington pisze:Sposób wydaje się dobry, ale reklamacje muszą się między sobą różnić. Bo jeśli będą takie same, to po którejś napiszą, że dalsze pisma w tej samej sprawie zostawią bez odpowiedzi i idź do sądu, bo droga reklamacyjna wyczerpana.
róznia sie przeciez data godziną wystapienia usterki a ze problem ten sam to logiczne że tresc może być podobna jak ten sam problem wystepuje.
sa patenty na generowanie reklamacji operatorowi bo na jakośc połaczeń to reklamujesz na 2G kolejna na 3G wystarczy ze się przeloguje z 2G na 3G i usterka wystepuje i juz jest kolejna opcja do reklamacji. można zrobić sobie jaja i zareklamować 4G ciekawe czy bałwan merytorycznie odpisze że nie można dzwonić bedąc zalogowanym na 4G czy wklei formułkę na odczepnego. wtedy wiadomo że nie rozpatrują merytorycznie rekalmacji tylko widzi mi się odpisują
żeby sobie nie generować kosztów to sle sie e-maila lub przez iboa skłąda o ile można.
Wiadomo że T-M ma problem z obsługa klientów przez infolinie bo czeka sie godzinami na połaczenie to tym bardziej są braki kadrowe w dziale reklamacji. I dobra zorganizowana akcja uprzykrzy zycie operatorowi

Re: Słaba jakość połączenia w T-Mobile

Post:19 lip 2016, 13:19
autor: Lightman
hedger pisze:hej, to nie wina telefonu, lecz zasięgu. Miałem i mam to samow t-mobile. Zmieniłem telefon, kartę sim, przeprogramowałem i nic. Dopiero pewien inżynier wyjaśnił mi, jak działają anteny; pokrywają niecałe pole w danym segmencie i pozostają dziury , a wystarczy kilkaset metrów kwadratowych. Jeżeli to jest Twoje mieszkanie, jak w moim wypadku, to masz problem. Polega on na tym, że regulaminy zawierają przepis, mówiący o tym, że operator świadczy usługę mobilną i nie ma w związku z tym obowiązku pokrywać siecią całego terytorium. Tym się bronią. Wg mnie ten przepis kwalifikuje się do zaskarżenia, jako niezgodny z tzw. "dobrem społecznym i podstawowymi zasadami współżycia społecznego". To jednak nieco wyższa szkoła jazdy- trzeba zaskarżyć go do UKE, powinien zająć się tym prezes. Jeśli zlekceważy to, co nie będzie niczym niezwykłym, bo żyjemy w państwie feudalnym, to pozostaje sąd. Raczej nie polubowny, bo ono wyłączają z zasady spory telekomunikacyjne. Zwykły sąd powszechny. Należy pomodlić się, by sędzia nie miał kaca w dniu ferowania wyroku, nie był świeżo po zdradzie zony, etc, to wówczas jest szansa na wygrana. Ja zamierzam wszcząć taki proces, jeśli t-mobile nadal będzie rżnąć głupa. Nadmieniam , ze koronnym dowodem na to, ze są nieuczciwi jest fakt, iz mapa zasiegu, którą się chwala na swojej stronie zawiera fałszywe dane. W Warszawie tam ,gdzie mieszkam, pokazuje 100% pokrycie, a to nieprawda. Chętnie zorganizowałbym grupowy protest np pod siedzibą firmy lub jeszcze lepiej w samym centrum Warszawy z pochodem pod Federacją Konsumentów, red. Forbesa, Red. -jeśli jeszcze istnieje-Teleinfo, Sądem Powszechnym, TVP SA , TVN, PolskimRadiem, i innymi firmami, też pod ambasadą Niemiec, bo T-Mobile to niemiecka firma.
dżizas... ale januszowanie... jak jesteś taki mądry to zasponsoruj jeden nadajnik, skoro to dla Ciebie tak banalne.
Dla mnie logicznym jest, że nie ma możliwości by pokryć 100% powierzchni kraju zasięgiem. Są przeszkody fizyczne, administracyjne i przede wszystkim ekonomiczne - nie opłaca się dla jednej osoby stawiać nadajnik. Zwłaszcza, jak tacy janusze telekomunikacji z telepolis kombinują jak tu płacić 3zł na rok za wszystko bez limitu. Na czym operator ma zarabiać? Za co ma stawiać kolejne nadajniki, polepszać zasięg i jakość usług? Z czego utrzymywać obsługę? Z wdzięczności klientów?
Autor postu ma pecha i po prostu musi zmienić operatora na takiego, który ma zasięg w jego miejscu zamieszkania.

Re: Słaba jakość połączenia w T-Mobile

Post:20 lip 2016, 09:18
autor: pakierhakierxd
Niektórzy ludzie przesadzają z tym oszczędzaniem.
Byłem wiele lat w Orange wk.. mnie zasięg to przeszedłem do Play i jest lepiej :)
Jadę w większości na własnym zasięgu.
Testowałem nawet teraz Orange,T-Mobile,Plusa i niestety u mnie w domu zasięg ich notorycznie gubi i nie posiadają lte do tego (tylko dochodzi z innego miasta i czasem łapie).
Z takiego oto powodu operatora nie zmienię bo nie chcę się irytować.
Mama ma służbowy w T-Mobile a prywatny w Playu i widzę jak na T-Mobile co raz nie ma zasięgu że dzwoni z prywatnego ;)
Więc jako główny numer tylko coś z zasięgiem Playa :)

Re: Słaba jakość połączenia w T-Mobile

Post:12 sie 2016, 10:18
autor: hedger
Mr Lightman, to kwestia UCZCIWOŚCI, a nie ekonomii, czy opłacalności. Proszę czytać ze zrozumieniem.
Jeśli Sprzedawca sprzedaje Ci usługę, obojętne jaką, z której nie możesz korzystać, ale nie możesz również zrezygnować, ze względu na przepisy,to co robisz? Wiadomym jest, że potężne lobby operatorów telefonii komórkowej działa na rzecz uchwalania takiego prawa, jakie będzie chronić ich interesy. Stąd takie, a nie inne zapisy w umowach. Rozumiem dbałość o własny biznes, ale tylko do momentu, kiedy dzieje się to zgodnie z zasadami zdrowej konkurencji i poszanowania prawa. W tym wypadku łamanie prawa ( w rękawiczkach) ma jednak miejsce. Trzeba ruszyć 4 litery i powalczyć z cynizmem, złodziejstwem i lekceważeniem praw człowieka i obywatela. Mr Lightman, nie pisałbyś w ten sposób, gdybyś nie był biznesowo wiązany z nieszczęsną i knajacką firmą TMobile. Nie liczę więc na uczciwą dyskusję.

Re: Słaba jakość połączenia w T-Mobile

Post:12 sie 2016, 17:43
autor: Vieslav
Telefonia mobilna, z definicji, służy do komunikowania się "w ruchu". To, że w twoim mieszkaniu nie ma zasięgu nie obchodzi operatora. Wyjdź pod blok to będziesz go miał. Bo tak działa telefonia mobilna! Jeśli chcesz mieć stabilną usługę to sobie zakup telefon stacjonarny po kablu. Tak było, jest i będzie i żadne reklamacje ani UKE nie zmienią praw fizyki.
Albo zmień sieć. Znajomy zmienił Plusa na Orange i aż miło do niego dzwonić. Gdy był w Plusie jakość rozmów była tragiczna, wyraźnie słychać różnicę jak przeszedł do Orange.

Re: Słaba jakość połączenia w T-Mobile

Post:12 sie 2016, 18:01
autor: - - -asf- - -
TheAnimal pisze:Hej wszystkim, mam taki problem
Posiadam samsunga galaxy S5 oraz nr w T-mobile. Wszystko jest pięknie, ale jakość połączenia jest ... beznadziejna. Nieważne czy dzwonię do dziewczyny w playu, rodziców w orange czy gdziekolwiek - jest po prostu słabo. Dla porównania gdy korzystam ze skype wszystko działa idealnie. Nie wiecie co może być powodem takiego stanu rzeczy?
Może uszkodzony mikrofon w Samsungu? Niemożliwe? Zamiast rozbierać na części sieci komórkowe i anteny czasem trzeba zacząć szukać u siebie, to jedno, po wykluczeniu usterki mikrofonu/telefonu (tak, telefon wyobraź sobie to urządzenie radiowe z torem radiowym cokolwiek ci to nie mówi).
Zrobić próby z tego samego miejsca z innych modeli telefonów, jeżeli nadal będzie źle dzwonić do T-mobila. Jaki jest poziom sygnału zastanego? W jakiej technoligii GSM czy UMTS te problemy są?