Strona 1 z 2

eSklep Orange - robią sobie jaja!

Post:24 sie 2006, 11:23
autor: kupczak
Odkąd Orange wprowadził nową wersję swojego eSklepu robią sobie z człowieka ewidentne jaja. Mianowicie telefony Benq - Siemens C81, Sony Ericsson K600i oraz LG U8210 są w rzekomej promocji "do 400zł taniej", a raczej były dopóki nie weszła nowa wersja eSklepu. Popatrzmy teraz na ceny.

Benq-Siemen C81
eSklep
Twój Plan
24 miesiące
od 25 do 46 zł - 499 zł
od 46 do 66 zł - 349,01 zł
od 66 do 91 zł - 99 zł
od 91 do 116 zł - 1 zł
od 116 do 200 zł - 1 zł
od 200 do 300 zł - 1 zł
od 300 do 2000 zł - 1 zł

Salon Orange
Twój Plan
24 miesiące
od 25 do 46 zł - 499 zł
od 46 do 66 zł - 349 zł
od 66 do 91 zł - 99 zł
od 91 do 116 zł - 1 zł
od 116 do 200 zł - 1 zł
od 200 do 300 zł - 1 zł
od 300 do 2000 zł - 1 zł

Jest różnica 1gr na niekorzyść eSklepu, a pisze, że obniżka do 350zł.


Sony Ericsson K600i
eSklep
Twój Plan
24 miesiące
od 25 do 46 zł - 999 zł
od 46 do 66 zł - 899,01 zł
od 66 do 91 zł - 299 zł
od 91 do 116 zł - 198,99 zł
od 116 do 200 zł - 49 zł
od 200 do 300 zł - 1 zł
od 300 do 2000 zł - 1 zł

Salon Orange
Twój Plan
24 miesiące
od 25 do 46 zł - 999 zł
od 46 do 66 zł - 899 zł
od 66 do 91 zł - 299 zł
od 91 do 116 zł - 199 zł
od 116 do 200 zł - 49 zł
od 200 do 300 zł - 1 zł
od 300 do 2000 zł - 1 zł

Gratulacje dla eSklepu. Znów różnice groszowe na plus i na minus, a pisze, że obniżka do 400zł

LG U8210

eSklep
Twój Plan
24 miesiące
od 25 do 46 zł - 949 zł
od 46 do 66 zł - 799 zł
od 66 do 91 zł - 449 zł
od 91 do 116 zł - 249 zł
od 116 do 200 zł - 99 zł
od 200 do 300 zł - 1 zł
od 300 do 2000 zł - 1 zł

Salon Orange
Twój Plan
24 miesiące
od 25 do 46 zł - 949 zł
od 46 do 66 zł - 799 zł
od 66 do 91 zł - 449 zł
od 91 do 116 zł - 249 zł
od 116 do 200 zł - 99 zł
od 200 do 300 zł - 1 zł
od 300 do 2000 zł - 1 zł

A tu nawet groszowych różnic nie ma, obniżki ponoć też do 350zł

W całym portalu Orange.pl trąbią o tych zniżkach, nawet zabójcze porównania są, ale ceny jakoś nie są niższe. Próby zgłaszania tego w BOKu czy mailem na adres eSklepu nic nie dają, a klient jest wprowadzany w błąd. I tak się zastanawiam czy nie warto zadzwonić do rzecznika praw konsumenta (czy tam innej osoby odpowiedzialnej za takie rzeczy), aby postawić Orange na nogi?

A i tak najlepszy jest napis w opisie tych 3 telefonów:
Uwaga specjalna promocja. Tylko w sklepie internetowym Orange niższa cena telefonu XXXXX
Dobry żart, ale nie dla mnie, bo miałem chrapkę na tego BS C81, a tak chyba poczekam na 10 urodziny Ery.

A co wy sądzicie o tej sprawie. Co robić? Bo ludzie są naiwni i mogę się dać nabrać, a takie gierki źle świadczą o operatorze.

Post:24 sie 2006, 12:55
autor: Rokko
Znając oferty promocyjne jest jeden model telefonu, który jest faktycznie taższy, a cała reszta jest po normalnych cenach a oni trąbią o wielkiej różnicy cenowej. raczej ta różnica będzie na telefonach z niższej półki.

Post:24 sie 2006, 14:26
autor: kupczak
Promocja obejmuje jedynie te 3 telefony jakbyś nie umiał czytać Rokko :?

Post:24 sie 2006, 16:33
autor: Rokko
Przyznam, że na stronie Orange nie czytałem, że dotyczy to tylko tych modeli.sorry nie dojrzałem tego;)

Post:24 sie 2006, 16:53
autor: D@rio
dlaczego mnie to nie dziwi...? :-)

Post:27 sie 2006, 14:27
autor: slonecko
Ten telefon do jakiegoś rzecznika czy kogos takiego to niezly pomysl... ja tez mialam chrapke na BS C81... Grr...

Post:27 sie 2006, 19:26
autor: kupczak
Dostałem e-mail z BOK'u. Napisali, że dział techniczny już się tym zajął i w poniedziałek ceny wrócą do stanu sprzed wprowadzenia nowej wersji - podziękowali mi za zwrócenie uwagi o błędzie :) A jak nie wrócą szukam nr do tego rzecznika, bo mi na nerwach zaczynają grać...

Post:27 sie 2006, 23:27
autor: slonecko
Haha ... ciekawe co z tym zrobia i czy zrobia cokolwiek...

Post:27 sie 2006, 23:47
autor: D@rio
szczerze? spóźnią się. Jak żyję to będzie parę dni poślizgu. U nich to normalne...

Post:28 sie 2006, 08:28
autor: kupczak
Szczerze to miało być na czwartek, ale że obsługa techniczna się obija napisali, że do poniedziałku się wyrobią...

Post:28 sie 2006, 16:51
autor: D@rio
kupczak pisze:Szczerze to miało być na czwartek, ale że obsługa techniczna się obija napisali, że do poniedziałku się wyrobią...
no już mamy poniedziałek ;)

Post:28 sie 2006, 17:13
autor: Rokko
kupczak pisze:Szczerze to miało być na czwartek, ale że obsługa techniczna się obija napisali, że do poniedziałku się wyrobią...
nie powiedzieli do którego poniedziałku ;)

Post:28 sie 2006, 17:15
autor: user_delete1
No cóż jak to w orange cała para idzie w gwizdek

Post:28 sie 2006, 21:14
autor: nstn
jacenty1812 pisze:No cóż jak to w orange cała para idzie w gwizdek
U konkurencji wcale lepiej nie jest!!

Post:28 sie 2006, 21:19
autor: D@rio
nstn pisze:
jacenty1812 pisze:No cóż jak to w orange cała para idzie w gwizdek
U konkurencji wcale lepiej nie jest!!
To prawda. Ja już się tydzień czasu nie mogę doprosić aby do mnie jedna konsultantka oddzowniła w Plusie. Jutro rano dzwonie do kierownika ze skargą. Widzę że choroba "totalna zlewka klienta" się rozszerza...

Post:31 sie 2006, 11:31
autor: slonecko
No to mamy juz czwartek i drgnelo cos? :>

Post:01 wrz 2006, 12:03
autor: kupczak
To teraz wam dowalę... Poczytajcie sobie moją korespondencję ze sklepem Orange. Czytajcie od samego dołu...
Witam ponownie,
Z przykroscia informuje, ze awaria na stronie sklepu nie zostala jeszcze usunieta. W dniu dzisiejszym otrzymalam informacje ze prace techniczne potrwac mogą jeszcze ok. 10 dni. Prosimy o wyrozumialosc i cierpliwe oczekiwanie.

Pozdrawiam
Anna Roguska

-----Original Message-----
From: Jakub Sitek []
Sent: Monday, August 28, 2006 3:09 PM
To: Sklep Sklep
Subject: Re: FW: Ceny telefonów w e-sklepie

Witam ponownie,
jest już nowy tydzień, a jakoś nie widać zmian w sSklepie. Tak się zastanawiam czy ta sprawa nie nadaje się do Inpektora Handlowego, Federacji Konsumentów, czy też do Rzecznika Praw Konsumenta, bo czuję się jawnie robiony w konia i pewnie tak jak tysiące innych osób odwiedzających Orange.pl, gdzie ta wasza promocja reklamuje coś czego nie ma, a pewnie znajdzie się kilka osób, które się na to nabrały.

Z wyrazami przykrości,
Jakub Sitek

Sklep Sklep napisał(a):
> > Witam serdecznie,
> > Aktualne ceny telefonow w promocji sa bledne. W chwili obecnej trwaja
> > prace techniczne. Zapraszamy na strone sklepu w przyszlym tygodniu do
> > tego czasu wszystkie informacje powinny juz byc poprawne
> >
> > Pozdrawiam
> > Anna Roguska
> >
> > ----------------------------------------------------------------------
> > --
> > *From:* Biuro BOK
> > *Sent:* Thursday, August 24, 2006 5:29 PM
> > *To:* Sklep Sklep
> > *Subject:* PD: Ceny telefonów w e-sklepie
> >
> >
> >
> >
> > ______________________________________________________________________
> > ______________ /Wszelkie informacje o aktualnych promocjach w Orange
> > znajdziesz na //www.orange.pl/ <http://www.orange.pl>/./ /Zachęcamy do
> > bezpłatnego korzystania z internetowej obsługi Twojego konta./
> > /Przypominamy, bezpłatne zamówienie złożone na //www.orangeon-line.pl
> > / <http://www.orangeon-line.pl/>/lub *500 //potwierdzimy SMSem./ //
> >
> > ----------------------------------------------------------------------
> > --
> > *Od:* Jakub Sitek []
> > *Wysłano:* Śr 2006-08-23 09:50
> > *Do:* [email protected]; [email protected]
> > *Temat:* Ceny telefonów w e-sklepie
> >
> > Witam,
> > mam pytanie dlaczego po wprowadzeniu nowej wersji e-sklepu telefony
> > Benq-Siemens C81, LG U8210 i Sony Ericsson K600i nie są dalej w
> > promocji? Przed "remontem" w sklepie promocja trwała nieco tydzień, z
> > czego większość czasu tych telefonów nie było. Teraz niestety te
> > telefony są opatrzone napisem do 400zł taniej, ale chyba tylko
> > naiwniacy dają się na to nabrać, bo w salonie te telefony są w tej
> > samej cenie. Dlaczego więc w całym portalu Orange szumnie reklamujecie
> > te telefony w promocji, skoro już jej nie ma?
> >
> > Pozdrawiam,
> > Jakub Sitek**

Post:01 wrz 2006, 12:19
autor: slonecko
kupczak pisze: Witam ponownie,
jest już nowy tydzień, a jakoś nie widać zmian w sSklepie. Tak się zastanawiam czy ta sprawa nie nadaje się do Inpektora Handlowego, Federacji Konsumentów, czy też do Rzecznika Praw Konsumenta, bo czuję się jawnie robiony w konia i pewnie tak jak tysiące innych osób odwiedzających Orange.pl, gdzie ta wasza promocja reklamuje coś czego nie ma, a pewnie znajdzie się kilka osób, które się na to nabrały.

Z wyrazami przykrości,
Jakub Sitek
Moje gratulacje :) ten kawalek mi sie najbardziej podobal... Ale obawiam sie ze o jest tylko takie trucie z ich strony ze jest jakas awaria bo przeciez ile jeszcze osob sie na to zwabi przez te 10 dni... masakra

Post:01 wrz 2006, 12:50
autor: kupczak
Zaczynam pisać coraz ostrzej, a jak do poniedziałku tego nie zrobią, dzwonię do tego rzecznika... Niech się nauczą w końcu szanować klientów.
Witam,
widzę, że ów problem chyba w ogóle nie ma zamiaru zostać przez państwa usunięty, bo jakoś przez dwa tygodnie nikomu nie chciało się podmienić kilku cen, podczas gdy do sklepu dochodziły nowe telefony, a to zapewne zajmowało obsłudze technicznej więcej czasu niż zmiana cen w bazie danych. Tak się składa, że akurat znam się na funkcjonowaniu dużych portali i wiem, że lepiej podmieniać już istniejące dane niż od podstaw wprowadzać nowe. Z przykrością, więc muszę wykręcić numer do pana rzecznika praw konsument i powiedzieć mu jak to traktujecie klientów i ich jawnie robicie w butelkę.

Pozdrawiam,
Jakub Sitek

Post:01 wrz 2006, 16:52
autor: D@rio
dziwne że jakoś fani Orange tak nagle milczą ;) mnie to wcale nie dziwi. To jest właśnie cała jakość Orange ;)

Możesz napisać do rzecznika prasowego Orange: [email protected]

...tylko że ten Pan Ci napewno nie odpisze, co nie znaczy że nie przeczyta korespondencji ;)