DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #1141101  autor: Slav-ko
 06 sty 2023, 15:32
Witam,
Miałem ten sam problem co osoby które tutaj pisały, po kilku latach w virgin mobile zablokowali mi konto.
Numer służył jako domowy, ja w pracy za granicą. Po powrocie na święta okazało się że numer został zablokowany 3 tygodnie wcześniej. Na infolinii i poprzez kontakt z cmok virgin twierdzili, że jest to nieodwracalne i nic nie mogą zrobić. Ponieważ kontakt z ich centrum obsługi klienta jest tragiczny i na maile odpisywali mi dopiero po 24 godzinach to minęły prawie 4 tygodnie.
Stwierdziłem, że spróbuję przenieść numer do innego operatora, który ma większe możliwości i lepsze podejście do klienta.
Przeniosłem numer dezaktywowany do Orange na kartę i oni mi aktywowali numer ponownie.
To co dla virgin było niemożliwe orange zrobił w 24 godziny, bo dokładnie tyle czasu minęło od mojego zgłoszenia przeniesienia numeru.
Taka metoda wydaje się ostateczną ale skuteczną aby zatrzymać numer telefonu.
Mam nadzieję, że pomogę innym którzy będą mieli ten sam problem.