DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #997326  autor: jutek
 05 cze 2018, 00:50
Według Virgin numer nie jest ważny rok od ostatniego doładowania a rok + 60 dni na odbieranie.
https://virginmobile.pl/pomoc/karta/jak ... o-na-karte
Taka ciekawostka, że w a2mobile numer jest ważny dokładnie rok od ostatniego doładowania i ani dnia dłużej. Dzień po upływie roku wyłączają równocześnie możliwość wykonywania połączeń jak i możliwość odbierania. Dzwoniący dostają lakoniczny komunikat: "Przepraszamy wybrany numer nie działa". Mimo że telefon ma zasięg to nie można takiego numeru doładować, nie działają żadne kody USSD, a także nie ma możliwości doładowania przez internet. Jedyny sposób na odzyskanie takiego numeru to zakupienie doładowania Plus 5 i wysłanie kodu do BOKu. Znajoma jest właśnie w trakcie załatwiania, rok minął przedwczoraj. Oczywiście nie było żadnego smsowego ostrzeżenia, że ważność się kończy. Nie wiem przez jaki czas po wyłączeniu można w ten sposób reaktywować numer w a2.
 #997514  autor: forum_tg
 05 cze 2018, 21:12
najczęściej operatorzy nie robią problemu przez 30 dni od zablokowania. Jak blokowałem numery w Orange, to konsultanci sami mnie o tym kilka razy poinformowali, że mam 30 dni na zmianę decyzji
 #1081130  autor: tomislav3540
 28 wrz 2019, 21:49
Mam podobny problem jak odzyskać numer Virginmobile, który dzisiaj został wyłączony? Próbowałem doładować z 2 banków tyle, że CMOK twierdzi, że środki za doładowania zostaną zwrócone do 72h.
 #1141101  autor: Slav-ko
 06 sty 2023, 15:32
Witam,
Miałem ten sam problem co osoby które tutaj pisały, po kilku latach w virgin mobile zablokowali mi konto.
Numer służył jako domowy, ja w pracy za granicą. Po powrocie na święta okazało się że numer został zablokowany 3 tygodnie wcześniej. Na infolinii i poprzez kontakt z cmok virgin twierdzili, że jest to nieodwracalne i nic nie mogą zrobić. Ponieważ kontakt z ich centrum obsługi klienta jest tragiczny i na maile odpisywali mi dopiero po 24 godzinach to minęły prawie 4 tygodnie.
Stwierdziłem, że spróbuję przenieść numer do innego operatora, który ma większe możliwości i lepsze podejście do klienta.
Przeniosłem numer dezaktywowany do Orange na kartę i oni mi aktywowali numer ponownie.
To co dla virgin było niemożliwe orange zrobił w 24 godziny, bo dokładnie tyle czasu minęło od mojego zgłoszenia przeniesienia numeru.
Taka metoda wydaje się ostateczną ale skuteczną aby zatrzymać numer telefonu.
Mam nadzieję, że pomogę innym którzy będą mieli ten sam problem.