DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #849811  autor: tytoos
 07 lut 2016, 16:36
U mnie nic się nie zmieniło, więc ponownie wysłałem DEAKT NSMS na 2601 i dostałem w odpowiedzi:
"Usługa jest już aktywna"

Tyle to i ja wiem...
 #849812  autor: arkadyt
 07 lut 2016, 16:44
Zrobiłem to samo. Ponownie wysłałem SMS i też "Usługa jest już aktywna".
Jakaś porażka.
 #849814  autor: Lucyna25
 07 lut 2016, 16:59
Ja już nawet nie licze na to że nam to wyłączą :(
Żałuje tylko ,że przeszłam do Plusa , ciekawe jest to że tylko na niektórych numerach w Plusie jest ta usługa aktywna bo na drugim numerze w Plusie tego nie mam
 #849816  autor: goldenmen
 07 lut 2016, 17:15
cackacie sie wystarczy naprodukować reklamację ale żeby było uciąazliwe dla operatora to minimum 1 dziennie wystarczy kopiuj wklej zrobic, zmienic date godzine zdarzenia i wpisać kwotę odszkodowania conajmniej 100zł. Wtedy maja roboty sporo jak tych reklamacji bedzie ogromna ilosć a ustrawowy termin jest 30 dni nie wyrobią się z terminie .Dodatkowo muszą odpowiedzieć listem poleconym chyba ze 100zł zapłacą klientowi. policzcie jakie to beda koszty jak reklamacji ludzie naprodukują myślę że szybko wyłaczą upierdliwym klientom usługę.
 #849829  autor: muchakk
 07 lut 2016, 19:01
Ja mam tel w Plusie, taryfa biznesowa i tego problemu nie mam.. Z tym, ze ja nie używam poczty głosowej i mam włączone połączenie oczekujące...
 #849850  autor: ChuckyCiechanow
 07 lut 2016, 21:06
W PnK bez limitu miałem problem z wyłączeniem poczty głosowej jak mi się już udało to zaczęło działać to .......
W BOK nie wiedział jak to wyłączyć.

Poszła reklamacja, że tej usługi nie uruchamiałem....
 #849851  autor: ChuckyCiechanow
 07 lut 2016, 21:18
Po wysłaniu SMS-a dostaje odpowiedź " Bledna tresc SMS. Sprawdz w regulaminie promocji i sprobuj ponownie. Pozdrawiamy Plus."
 #849855  autor: tytoos
 07 lut 2016, 21:39
muchakk pisze:Ja mam tel w Plusie, taryfa biznesowa i tego problemu nie mam.. Z tym, ze ja nie używam poczty głosowej i mam włączone połączenie oczekujące...
Właśnie włączyłem call waiting i jest tak jak być powinno. Nie ma co prawda czystego sygnału zwrotnego wołania lecz komunikat "numer aktualnie jest zajęty..." ale na telefonie pojawia się możliwość odebrania kolejnego połączenia.
 #849856  autor: muchakk
 07 lut 2016, 21:45
Cieszę się, że w jakiś sposób mogłem pomóc :P. Ta notka sms musi wyglądać mega "lipnie" dla klienta który do nas dzwoni.
 #849860  autor: tytoos
 07 lut 2016, 21:57
Mega lipnie to by wyglądała obsługa połączeń oczekujących przez użytkowniczkę tego telefonu, dlatego call waiting wyłączyłem.

Tylko ten niesmak...
 #849863  autor: muchakk
 07 lut 2016, 22:01
Przeciez nie musi odbierac tych polaczen :P, a na telefonie chociaz bedzie miala informacje, ze ma polaczenie nieodebrane.
 #849939  autor: Lucyna25
 08 lut 2016, 13:13
Mam włączone połączenia oczekujące a notka sms u mnie nadal działa.
To jak to jest ??
 #849943  autor: arkadyt
 08 lut 2016, 13:31
Kolejna odpowiedź z dzisiaj: "proszę o wysłanie SMS-a o treści SN na numer 8023".
Ale i tak nic to nie dało poza komunikatem z Kto dzwonił: Opcja powiadamiaj innych" usługi już Dostępny została wyłączona - osoba, która próbowała się połączyć nie otrzyma informacji o dostępności Twojego numeru w sieci".
Ale sprawdzałem, nadal jest to coś włączone...
 #850224  autor: tytoos
 09 lut 2016, 14:07
I ja rozmawiałem przed chwilą z BOK.
Najpierw zaproponowano mi ##002# w nadziei, że to łyknę.
Później wyjaśniono, że stałe przekierowanie gdy zajęty na 601100545 jest efektem modernizacji poczty głosowej. Jedynym wyjściem jest całkowite wyłączenie poczty głosowej, choć przecież logicznie rzecz biorąc wyłączenie przekierowania na pocztę mieści się w zbiorze wyłączenie wszystkich przekierowań. Zrobiło się więc zamieszanie a gdy nie wiadomo o co chodzi, to...

EDIT: a teraz jeszcze to: http://www.telepolis.pl/wiadomosci/plus ... 35449.html
 #850497  autor: tytoos
 10 lut 2016, 22:19
Co za bałagan. Próbuję wciąż wyłączyć to cholerstwo i po każdym DEAKT NSMS na 2601 dostaję info, że usługa jest JUŻ AKTYWNA.

No to wysłałem AKT NSMS na 2601 i jaki dostałem komunikat?
Zlecenie zostalo przyjete. Usluga notka sms bedzie aktywna od jutra. Plus

To CO JEST w takim razie JUŻ AKTYWNE?

Zatem do jutra! Być może włączając wyłączę...
 #850538  autor: Lucyna25
 11 lut 2016, 10:04
Myśle,że Plus nie robi tak naprawdę nic żeby to wyłączyć
a jak do nich dzwonie to każdy konsultant mówi co innego
Dużo tych awarii technicznych ostatnio u nich bo bilingu połączeń też od 2 dni
nie można sprawdzić i też mówią że to problem techniczny
 #850611  autor: tytoos
 11 lut 2016, 14:02
I jak tego dokonałaś? ;-)
 #850635  autor: Lucyna25
 11 lut 2016, 15:57
A Tobie nie wyłączyli ??
Ja codziennie dzwoniłam do Plusa i robiłam zgłoszenie o działającej usłudze
i dziś dostałam SMS ,że zgłoszenie zostało zamknięte a usługa nie działa.
Sprawdzałam kilka razy i faktycznie nie działa, teraz jak odrzuce połączenie to osoba dzwoniąca słyszy sygnał zajętości przez chwile i na tym koniec
 #850696  autor: arkadyt
 11 lut 2016, 20:09
Tak samo: DEAKT NSMS na 2601 i komunikat zwrotny "Usługa jest już aktywna".
No i jest, ale jak wyłączyć dalej nie wiadomo :(