DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #850538  autor: Lucyna25
 11 lut 2016, 10:04
Myśle,że Plus nie robi tak naprawdę nic żeby to wyłączyć
a jak do nich dzwonie to każdy konsultant mówi co innego
Dużo tych awarii technicznych ostatnio u nich bo bilingu połączeń też od 2 dni
nie można sprawdzić i też mówią że to problem techniczny
 #850611  autor: tytoos
 11 lut 2016, 14:02
I jak tego dokonałaś? ;-)
 #850635  autor: Lucyna25
 11 lut 2016, 15:57
A Tobie nie wyłączyli ??
Ja codziennie dzwoniłam do Plusa i robiłam zgłoszenie o działającej usłudze
i dziś dostałam SMS ,że zgłoszenie zostało zamknięte a usługa nie działa.
Sprawdzałam kilka razy i faktycznie nie działa, teraz jak odrzuce połączenie to osoba dzwoniąca słyszy sygnał zajętości przez chwile i na tym koniec
 #850696  autor: arkadyt
 11 lut 2016, 20:09
Tak samo: DEAKT NSMS na 2601 i komunikat zwrotny "Usługa jest już aktywna".
No i jest, ale jak wyłączyć dalej nie wiadomo :(
 #850704  autor: tytoos
 11 lut 2016, 20:38
Lucyna25 pisze:A Tobie nie wyłączyli ??
Nie, bo ja nie składałem reklamacji. Tzn. poszła informacja do człowieka odpowiedzialnego w firmie za komórki ale zanim on coś z tym zrobi, to...

Ale wracając do wczoraj, to włączyłem usługę notka sms. Pomimo, że była aktywna. Dostałem komunikat, że usługa zostanie włączona (pomimo, że jest aktywna). Dziś nic się nie zmieniło w działaniu telefonu w przypadku zajętości.

Teraz więc wysłałem DEAKT NSMS na 2601 i dostałem komunikat, że od jutra notka sms zostanie wyłączona. Jest to poważna zmiana w stosunku do wczoraj, bo do tej pory po takim smsie przychodził komunikat, że usługa JEST JUŻ AKTYWNA - tak jakbym próbował ją aktywować hasłem DEAKTywuj. Może zaczniemy obstawiać, co się jutro wydarzy lub nie? ;-)
Ostatnio zmieniony 11 lut 2016, 20:57 przez tytoos, łącznie zmieniany 1 raz.
 #850705  autor: Lucyna25
 11 lut 2016, 20:47
Ja nie składałam reklamacji tylko zgłosiłam problem i potem codziennie do nich dzwoniłam i naciskałam żeby szybciej pracowali nad tym jak to wyłączyć bo mi to w pracy przeszkadza i mam tą usługe bez mojej zgody.
Może mieli mnie już dość :lol:
 #850707  autor: Lucyna25
 11 lut 2016, 20:52
A zgłosiliście swoje numery do działu technicznego (pisałam wcześniej o tym) jako oczekujące ??
Ja czekałam równo tydzień od zgłoszenia telefonicznego w Plusie na wyłączenie
 #850719  autor: tytoos
 11 lut 2016, 21:45
Nie sądzę aby przez noc się z tym uporali.
Coś mi się zdaje, że mają znacznie większy problem przez te "odświeżone" usługi.
Wziąłem właśnie PnK bez limitu aby sprawdzić jak to jest z tą notką sms i chciałem zacząć jednak od wyłączenia poczty głosowej. No i doświadczam tego: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99&t=20886
Nie da się wyłączyć poczty głosowej.
Nie mogę nawet wyłączyć Kto Dzwonił (N na 8023) ale to może z powodu stanu konta 0,00 zł (choć sms na 8023 jest podobno bezpłatny).
Ciekawe ile będą to naprawiać. Kilka groszy na każdym sygnale zajętości, to natrzepią kasy tyle co T-M na sprawdzaniu stanu konta, więc... Po co naprawiać?
 #850855  autor: tytoos
 12 lut 2016, 18:48
Udało się. Notka SMS wreszcie nie działa.
Aby wyłączyć Notkę SMS należy:

Wysłać SMS o treści DEAKT NSMS na nr 2601
Jeśli odpowiedź będzie "Usługa jest już aktywna" trzeba mimo wszystko aktywować aktywną usługę wysyłając SMS o treści AKT NSMS na nr 2601.
Odpowiedź powinna obiecywać aktywację usługi od jutra.
Następnego dnia należy wysłać zlecenie deaktywacji usługi, czyli DEAKT NSMS na nr 2601 i kolejnego dnia... Na wszelki wypadek jeszcze z "pińcet razy" puścić ##002# i... U mnie zadziałało, czego i Wam życzę ;-)

A tak w ogóle, to słabo ten Plus zaczyna wyglądać. Szkoda.
 #850877  autor: arkadyt
 12 lut 2016, 20:28
Potwierdzam. Wczoraj poszło AKT NSMS na 2601. Usługa Notka SMS będzie aktywna od jutra. Dzisiaj poszło DEAT NSMS na 2601 i "Usluga będzie nieaktywna od jutra". Ale już od razu zniknęły przekierowania na 601100545 i nie ma dręczących komunikatów,
 #851002  autor: ChuckyCiechanow
 13 lut 2016, 20:08
Mam kod do wyłączania Notki SMS w ofercie na kartę *122*00*03#.
 #875934  autor: areksz
 08 lip 2016, 13:41
odpowiedz do UKE od plusa .
Mam ofertę na kartę proszę zobaczyć na mataczenie tej sieci:

Szanowny Panie,

w związku z Pana korespondencją mailową Urząd wystąpił do Polkomtel Sp. z o.o. w celu wyjaśnienia sprawy.

Na wezwanie Spółka poinformowała, iż notka SMS jest nową częścią funkcjonalną usługi „Kto Dzwonił" (opcja III - „interaktywna" zwanej potocznie notką SMS), której wdrożenie miało miejsce od stycznia do marca br. i objęło wyłącznie abonentów korzystających z tejże usługi. W przypadku, gdy Abonent ma wyłączoną pocztę głosową i aktywną usługę „Kto Dzwonił" wraz z opcją III oraz jest niedostępny, dzwoniący do niego słyszą komunikat: „Abonent chwilowo niedostępny, wyślij mu bezpłatną wiadomość SMS o treści:

• proszę o pilny kontakt - wybierz 1;

• zadzwonię do ciebie później - wybierz 2;

• odezwij się w wolnej chwiii - wybierz 3;

• spóźnię się, proszę zaczekaj na mnie - wybierz 4;

• przepraszam, nie dojadę, nie czekaj na mnie - wybierz 5;

• mam awarię, zadzwoń jak najszybciej - wybierz 6.”

Po wybraniu przez dzwoniącego jednego z powyższych wariantów, do Abonenta przesyłany jest odpowiedni SMS. Posiadanie opcji III w ramach usługi „Kto Dzwonił" jest bezpłatne, zaś połączenie się/odsłuchanie powyższych komunikatów jest płatne zgodnie z posiadanym przez dzwoniącego planem taryfowym (podobnie jak za połączenie z pocztą głosową). Tym samym opłatę za połączenie ponosi wyłącznie osoba dzwoniąca do Abonenta korzystającego z usługi „Kto Dzwonił" z opcją „interaktywną".

W tym miejscu pragnę wskazać, iż regulamin usług „Już Dostępny" i „Kto Dzwonił", w którym notka SMS opisana jest jako opcja III („interaktywna") w usłudze „Kto Dzwonił", jest dostępny na stronach www.plus.pl.

Uprzejmie informuję, że dezaktywacja opcji III w usłudze „Kto Dzwonił" następuje poprzez wysłanie przez Abonenta wiadomości SMS pod numer 2601 o treści „DEAKT NSMS" - zgodnie z pkt III ppkt 7 regulaminu.

Dodatkowo Spółka wskazała, że decyzja o ewentualnej rezygnacji z poszczególnych usług i ich dodatkowych opcji należy wyłącznie do danego Abonenta sieci Plus, który z nich korzysta (zgodnie z przekazaną informacją do UKE nie korzysta Pan z opcji III interaktywnej tj. notki SMS), zaś w kwestii połączeń otrzymanych w przypadku prowadzenia innej rozmowy Spółka nadmienia, że dla numeru 51xxxxxx nie ma aktywnego profilu poczty głosowej. Niemniej jednak nadal są na tym numerze ustawione przekazy na po głosową. W związku z powyższym nie zgłasza się komunikat poczty głosowej, natomiast pojawia się sygnał zajętości i rozłączenie połączenia, zaś przekierowanie połączeń Abonenci ustawiają samodzielnie z pozycji aparatu, bez pośrednictwa operatora.
 #875983  autor: Gregrin
 08 lip 2016, 20:28
areksz pisze:jest dostępny na stronach www.plus.pl.
Trochę nie na temat ale kiedy zacznie się wymagać podania dokładnego adresu dokumentu albo strony na której się on bezpośrednio znajduje ?? Obecnie pisanie "jest na stronie XYZ.pl" to tak jak by napisać "poszukaj sobie w google". W momencie pisania o konkretnym regulaminie powinno się przecież podać konkretnego linka a nie "internet".
 #898582  autor: asdaf
 04 gru 2016, 10:18
Tyle czasu minęło a notka dalej nieposkromiona. Kody nie działają. Włączyć zwykłej poczty zamiast notki nie mogę. Wyłączyć wszystkiego - nie mogę. Cudownie. :evil: Idę przeszukiwać net może jakiś sposób zadziała.
 #898702  autor: asdaf
 05 gru 2016, 09:56
@Patryk7588 Dzięki za zainteresowanie i chęć pomocy ale to co podałeś niestety też nie działa :( (sprawdzałem już wcześniej).
 #898718  autor: habish
 05 gru 2016, 11:21
U mnie zadziałało. Może problem występuje na twoim numerze telefonu? Na plusforum.pl jest o tym wątek, poszukaj tam pomocy.
 #898724  autor: asdaf
 05 gru 2016, 12:35
Spróbuję. Ta karta jest przeniesiona z Plusha i chyba na niej nie działają wszystkie usługi.