Strona 1 z 1

INTERNET LTE DOMOWY - gdzie problem

Post:19 sty 2016, 16:04
autor: ragazzi
Witam
dnia 8 stycznia zostawiłem na stronie www.plus.pl numer kontaktowy, bo byłem zainteresowany internetem LTE DOMOWY. Zadzwoniła konsultantka z numeru 222127147. Zawarliśmy umowę. I do 16 stycznia zero kontaktu ze strony kuriera, czy też montera ze sprzętem. 16 stycznia zadzwoniłem na infolinię PLUSA - nie ma umowy, na infolinię CYFROWEGO POLSATU - nie ma umowy. Zadzwoniłem na numer 222127147, z którego 8 stycznia dzwoniła konsultantka, z którą zawarłem umowę i okazało się, że to dział utrzymania klienta cyfrowego polsatu. Konsultant długo szukał umowy, aż znalazł i obiecał kontakt w poniedziałek 18 stycznia. 19 stycznia we wtorek nadal nie ma kontaktu. Zadzwoniłem na numer 222127147 i kolejny konsultant po naradzie z przełożonym stwierdził, że nie ma żadnej umowy.

Bajzel na kółkach? Czyżby ktoś podszywał się pod firmę PLUS lub CYFROWY POLSAT?
Z kim zawarliśmy umowę?

Re: INTERNET LTE DOMOWY - gdzie problem

Post:19 sty 2016, 19:47
autor: petrydz
Ups, ciężko będzie wyjaśnić co to za umowa..

Re: INTERNET LTE DOMOWY - gdzie problem

Post:19 sty 2016, 20:16
autor: orson_dzi
Póki nic nie podpisałeś, to nie masz co się przejmować. Akurat ten numer, to firma zewnętrzna zajmująca się sprzedażą. Z Cyfrowym Polsatem wspólnego mają tyle, że to oni im płacą za dzwonienie do klientów. Nie oczekuj od nich sumienności i dotrzymywania terminów oddzwaniania. To samo jest u innych operatorów.

Re: INTERNET LTE DOMOWY - gdzie problem

Post:20 sty 2016, 10:10
autor: ragazzi
Ale komuś podałem wszystkie dane. Pesel, adres, numer dowodu. Były zgody na działanie. Do tej pory było wszystko OK. Po tym doświadczeniu zostaje salon firmowy:)