Rachunek w Orange, na ponad 800 zł
Post:23 wrz 2015, 00:04
Witam, 24 miesiące od podpisania umowy w Orange minęły 27 sierpnia. Numer niestety nie został dezaktywowany, ponieważ spóźniłem się z wręczeniem wypowiedzenia.
W tamtym dniu zostały również zmienione warunki umowy, o czym dowiedziałem się dopiero teraz. Przeoczenie warte 860 zł?
Poniżej zamieszczam zdjęcie umowy wraz z opisem usług komunikacyjnych:
http://images69.fotosik.pl/1200/e522328e2e966edd.jpg

1. Umowa zawarta na/ minimalny okres trwania ( umowa trwa po upływie 24 miesięcy)
2. Internet w Telefonie 1 GB. ( Brak dopisania 24m, jak to zostało zrobione przy innych usługach! )
Za poprzedni miesiąc mam dodatkową opłatę ok. 100 zł, zaś w tym miesiącu już mam naliczone 760 zł, jedynie za korzystanie z internetu. W żadnym z tych miesięcy nie przekroczyłem pakietu ustalonego w umowie, czyli 1 GB.
Co mogę w takiej sytuacji zrobić? Oczywiście nie wyobrażam sobie płacenia takich kwot za faktury. Gdyby było napisane przy informacji o pakiecie internetu w telefonie '24m', to rozumiem, mój błąd, lecz w takiej sytuacji nie uważam że powinienem zapłacić za te faktury.
Jutro niezwłocznie udam się do salonu Orange w celu wyjaśnienia sytuacji. Planuję od razu rozmawiać z kierownikiem. W jaki sposób rozmawiać?
Ps. Jutro jest mój ostatni dzień w pracy, którą podjąłem na okres wakacji. Kwota jaką będę musiał, według tych faktur zapłacić, jest niemal identyczna, jaką zarobiłem w tym miesiącu...
W tamtym dniu zostały również zmienione warunki umowy, o czym dowiedziałem się dopiero teraz. Przeoczenie warte 860 zł?
Poniżej zamieszczam zdjęcie umowy wraz z opisem usług komunikacyjnych:
http://images69.fotosik.pl/1200/e522328e2e966edd.jpg

1. Umowa zawarta na/ minimalny okres trwania ( umowa trwa po upływie 24 miesięcy)
2. Internet w Telefonie 1 GB. ( Brak dopisania 24m, jak to zostało zrobione przy innych usługach! )
Za poprzedni miesiąc mam dodatkową opłatę ok. 100 zł, zaś w tym miesiącu już mam naliczone 760 zł, jedynie za korzystanie z internetu. W żadnym z tych miesięcy nie przekroczyłem pakietu ustalonego w umowie, czyli 1 GB.
Co mogę w takiej sytuacji zrobić? Oczywiście nie wyobrażam sobie płacenia takich kwot za faktury. Gdyby było napisane przy informacji o pakiecie internetu w telefonie '24m', to rozumiem, mój błąd, lecz w takiej sytuacji nie uważam że powinienem zapłacić za te faktury.
Jutro niezwłocznie udam się do salonu Orange w celu wyjaśnienia sytuacji. Planuję od razu rozmawiać z kierownikiem. W jaki sposób rozmawiać?
Ps. Jutro jest mój ostatni dzień w pracy, którą podjąłem na okres wakacji. Kwota jaką będę musiał, według tych faktur zapłacić, jest niemal identyczna, jaką zarobiłem w tym miesiącu...