Strona 1 z 1

Brak doładowania telefonu

Post:08 sie 2015, 10:01
autor: Lajeer
Witam, wczoraj (07.08.2015r.) doładowywałam przez Pekao24 konto w sieci T-Mobile, przelew został zaksięgowany, a pieniędzy jak nie było tak nie ma. Wszystkie dane wpisałam dobrze. Ile czasu mają na zaksięgowanie pieniędzy na koncie?

Re: Brak doładowania telefonu

Post:08 sie 2015, 18:58
autor: sa
A kiedy wysłałeś przelew? Bo jak po godzinie 15 czy 16 to najprędzej w poniedziałek, jak szybciej to sprawdź jak działają w twoim banku przelewy do i przez blue media i w jakich godziach,bo dla każdego banku to działa dość indywidualnie.Ja np. doładowuję konto tylko do godziny 12 w dzień i nigdy jeszcze nie zdarzyło mi się by kasa nie była na koncie. w ciagu 45 minut od dałodowania...A przy okazji czy zaznaczyłeś wszyskie zgody itp.?