Strona 1 z 1

[P4] Reklamacja zgłoszenia - przysługiwany termin.

Post:09 cze 2015, 19:08
autor: ak00101111
Witam,

Dnia 27 maj 2015 roku otrzymałem odpowiedź na zgłoszenie.

Nie satysfakcjonuję mnie wynik sprawy dlatego zastanawiam się nad reklamacją.

Czy reklamacja zgłoszenia po dwóch tygodniach od odpowiedzi jest zasadna ?

Czy po dwóch tygodniach konsultant ma prawo anulować reklamację ?

Re: [P4] Reklamacja zgłoszenia - przysługiwany termin.

Post:09 cze 2015, 19:33
autor: Blank
Czy reklamacja zgłoszenia po dwóch tygodniach od odpowiedzi jest zasadna ?
Witaj,
Możliwość odwołania się od reklamacji jest dobrą wolą operatora. Już pierwsza odpowiedź negatywna skutkuje wyczerpaniem drogi reklamacyjnej.
Możesz jednak napisać zgłoszenie, że nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację i napisać dlaczego. Operatorzy mimo braku obowiązków, rozpatrują takie "odwołania".

Pamiętaj, że operator nie musi w ogóle odpowiadać na takie zgłoszenie - nie ma tu terminu 30-dniowego i jego przekroczenie nie przesądza o zasadności odwołania.

Podsumowując:
1. Nie
2. Anulować reklamację? Ma prawo "anulować" każde zgłoszenie nie będące reklamację, w tym tzw. odwołanie. Anulować reklamacji nie może, chyba, że reklamacja nie spełnia warunków formalnych stawianych reklamacji (więc de facto reklamacją nie jest)

Re: [P4] Reklamacja zgłoszenia - przysługiwany termin.

Post:09 cze 2015, 22:13
autor: Remington
Ale autor nie pisał, że chodziło reklamację. Reklamować chce sposób rozwiązania zgłoszenia.

Re: [P4] Reklamacja zgłoszenia - przysługiwany termin.

Post:09 cze 2015, 22:32
autor: user_delete27
Możliwość odwołania się od reklamacji jest dobrą wolą operatora. Już pierwsza odpowiedź negatywna skutkuje wyczerpaniem drogi reklamacyjnej.
Możesz jednak napisać zgłoszenie, że nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację i napisać dlaczego. Operatorzy mimo braku obowiązków, rozpatrują takie "odwołania".
I tu się zgodzę, ale aby utrzeć operatorowi nosa polecam postępowanie mediacyjne UKE. Z nimi operator nie będzie sobie pogrywał.

Re: [P4] Reklamacja zgłoszenia - przysługiwany termin.

Post:10 cze 2015, 15:14
autor: Kryniczanin
Mam taki problem napisałem reklamację a Play sam z siebie uznał ją za zgłoszenie. Mail miał wyraźny nagłówek:REKLAMACJA.

Co z tym zrobić?

Re: [P4] Reklamacja zgłoszenia - przysługiwany termin.

Post:10 cze 2015, 16:21
autor: Blank
@remington,
W takiej sytuacji, nadal może złożyć zgłoszenie, w którym napisze, że nie zgadza się z treścią odpowiedzi na zgłoszenie. Operator takowe może rozpatrzyć, lub nie.

@Kryniczanin,
Czego dotyczyła reklamacja?

Re: [P4] Reklamacja zgłoszenia - przysługiwany termin.

Post:10 cze 2015, 18:41
autor: Kryniczanin
Awarii stacji bazowej. W odpowiedzi potwierdzili że była.