Strona 1 z 1

[Orange] Aktywacja umowy

Post:01 maja 2015, 14:12
autor: Adamgl
Mam pytanie czy zamawiał ktoś abonament poprzez internet z odbiorem w salonie?

Mam bardzo dziwną sytuację gdyż zamówiłem przejście z oferty na kartę do abonamentu z odbiorem umowy w salonie dokonałem tego 13.04 a 16.04 dostałem SMS o gotowości do odbioru wiec podpisałem umowę i dostałem nowa kartę SIM (podczas zamówienia wybrałem że chce nową Nano) do dnia dzisiejszego numer działa w ofercie na kartę, na emaile nie odpisują, w salonie nie pomogą bo to było zamówione przez internet, infolinia nie wie co zrobić bo w systemie widnieje jako nieprzetworzone.

Jestem w takiej sytuacji że sam nie wiem co zrobić i nikt nie jest w stanie pomóc.

Sprawdziłem status tego zmówienia i zobaczyłem takie coś:

Obrazek

Re: [Orange] Aktywacja umowy

Post:06 maja 2015, 07:37
autor: Orange Ekspert
@Adamgl, napisz do nas poprzez formularz https://pomoc.orange.pl/ Postaramy się pomóc.

Re: [Orange] Aktywacja umowy

Post:07 maja 2015, 13:07
autor: orson_dzi
Adamgl pisze: w salonie nie pomogą bo to było zamówione przez internet
O mamusiu... rozstrzelać!

Jak Ci się znudzą próby dochodzenia o co chodzi, to odezwij się do mnie na PW, coś wymyślimy na pewno ;) .