Strona 1 z 1

[Orange] list ws. reklamacji-rozporządzenie ministra

Post:25 wrz 2014, 10:06
autor: dsk121
Abonenci Orange dostaja listy w związku z wejściem w życie Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej.
Zmienia to warunki umowy ale wg Orange nie ma podstaw do zerwania umowy ponieważ zmiany wynikają bezpośrednio ze zmian przepisów prawa.

Ktoś ma rozeznanie czy to jest właściwe i nie ma napewno podstaw do zerwania umowy?

Post:25 wrz 2014, 10:42
autor: user_delete56
Nie ma żadnych podstaw.

Post:25 wrz 2014, 10:44
autor: Blank
dsk121,

Ależ zerwać umowę bez problemu. Jednakże Orange będzie przysługiwał zwrot udzielonej ulgi (proporcjonalnie do końca umowy ble ble ble)

Post:25 wrz 2014, 10:48
autor: dsk121
a no właśnie chodzi o zerwanie umowy bez płacenia:)

Post:25 wrz 2014, 14:54
autor: Orange Ekspert
Jeśli zmiana wynika ze zmian uregulowań prawnych to nie ma możliwości zerwania umowy bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Dlaczego chcesz rozwiązać umowę?

Post:25 wrz 2014, 15:09
autor: dsk121
Orange Ekspert pisze:Jeśli zmiana wynika ze zmian uregulowań prawnych to nie ma możliwości zerwania umowy bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Dlaczego chcesz rozwiązać umowę?
Bo mnie nieudolność obsługi klienta *** niesamowicie! od czerwca kiedy podpisałem nową umowę mam naliczane bzdurne kwoty z poprzedniej umowy.
Dodatkowo jedna dziewuszka uznala mi reklamacje poczym tak nieudolnie wypelnila formularz ze miałem te kwoty podwojnie naliczane:)

Serio wyglada to jak zaklad pracy chronionej!

Post:25 wrz 2014, 19:36
autor: Orange Ekspert
Jeśli coś nie zostało wyjaśnione to napisz do nas http://pomoc.orange.pl. Sprawdzimy to i postaramy się pomóc.

Pozdrawiam
Tomek