[Play] Operator zerwał przez przypadek umowę
Post:11 lip 2014, 19:17
Mam taki niecodzienny problem jak w tytule.
Jakieś 3 miesiące temu wysłałem wypowiedzenie umowy do Playa. W odpowiedzi dostałem propozycję przedłużenia, z której skorzystałem i od 2 miesięcy cieszyłem się nowym abonamentem i nowym telefonem. Aż do wczoraj, kiedy na skutek błędu i nieodznaczenia w systemie, że jednak przedłużyłem umowę, moja umowa została zerwana. Numer nie przeszedł 'na kartę' i dzwoniąc do mnie słychać w słuchawce, że nie ma takiego numeru.
Trwa to już prawie dwie doby, nie mogły do mnie się dodzwonić osoby w ważnych sprawach. Więc moje pytanie... Czy mogę się domagać jakoś zadośćuczynienia w tej sprawie?
Jakieś 3 miesiące temu wysłałem wypowiedzenie umowy do Playa. W odpowiedzi dostałem propozycję przedłużenia, z której skorzystałem i od 2 miesięcy cieszyłem się nowym abonamentem i nowym telefonem. Aż do wczoraj, kiedy na skutek błędu i nieodznaczenia w systemie, że jednak przedłużyłem umowę, moja umowa została zerwana. Numer nie przeszedł 'na kartę' i dzwoniąc do mnie słychać w słuchawce, że nie ma takiego numeru.
Trwa to już prawie dwie doby, nie mogły do mnie się dodzwonić osoby w ważnych sprawach. Więc moje pytanie... Czy mogę się domagać jakoś zadośćuczynienia w tej sprawie?