Strona 1 z 1

[Play] Operator zerwał przez przypadek umowę

Post:11 lip 2014, 19:17
autor: gepiuu
Mam taki niecodzienny problem jak w tytule.
Jakieś 3 miesiące temu wysłałem wypowiedzenie umowy do Playa. W odpowiedzi dostałem propozycję przedłużenia, z której skorzystałem i od 2 miesięcy cieszyłem się nowym abonamentem i nowym telefonem. Aż do wczoraj, kiedy na skutek błędu i nieodznaczenia w systemie, że jednak przedłużyłem umowę, moja umowa została zerwana. Numer nie przeszedł 'na kartę' i dzwoniąc do mnie słychać w słuchawce, że nie ma takiego numeru.
Trwa to już prawie dwie doby, nie mogły do mnie się dodzwonić osoby w ważnych sprawach. Więc moje pytanie... Czy mogę się domagać jakoś zadośćuczynienia w tej sprawie?

Post:12 lip 2014, 19:52
autor: bartoszek534
musisz skontaktować się z Biurem Obsługi, powinni Ci dać jakąś rekompensatę

Post:12 lip 2014, 19:55
autor: Kryniczanin
gepiuu, Ja na początek bym na Twoim miejscu celował w minimum 3 miesiące z 100% zniżką na abonament. Ktoś napiszę że oszalałem. Reklamacje trzeba umieć pisać i ja od Play za zawyżony rachunek o 12 groszy wyciągałem zniżkę na dwa miesiące po 50% abonamentu.

Post:17 lip 2014, 19:47
autor: gepiuu
Nie napiszę, że oszalałeś, bo sprawa się ciągnie już tydzień i dalej nie widać rozwiązania..
Codziennie dzwonię do Playa i od kolejnych konsultantów słyszę tylko, że ponagli sprawę...
Nie wiem co w tym wypadku mogę więcej zrobić...
OD tygodnia nie mam jak potwierdzić sms z banku, gdy chcę zrobić przelew lub np straciłem fajną ofertę mieszkania, ponieważ agent nieruchomości się nie mógł ze mną skontaktować.

Post:17 lip 2014, 21:02
autor: Kryniczanin
gepiuu, Składałeś reklamację czy zwykłe zgłoszenie?

Post:20 lip 2014, 22:13
autor: gepiuu
W tej chwili jest to zgoszone jako reklamacja. Mają 30dni na odpowiedź...