Strona 1 z 1

[Plus] niemożliwość zrealizowania zamówienia

Post:04 cze 2014, 23:09
autor: fazi187
Chciałbym wylać trochę żali na sklep Plusa.

W sklepie internetowym Plusa przez dość długi czas (więc pewnie nie tylko ja zostałem z ręką w majtkach) był dostępny S5 w najwyższym abonamencie Ekonomiczna Oferta dla Firm, w bardzo atrakcyjnej cenie.
Przy abo na 24mc za 109 netto, który po e-fakturze i bonusie za przeniesienie numeru wychodził 89 netto (109 brutto) telefon kosztował 390zł netto. Czyli co najmniej dwa razy taniej niż u konkurencji.
Najpierw myślałem, że to jakiś błąd, ale tak jak pisałem, oferta wisiała kilka tygodni. Po jakimś czasie nie wytrzymałem i zamówiłem.

19 maj:
Zawartość zamówienia:
Samsung Galaxy S5 LTE
Ekonomiczna oferta dla firm na 24 miesiące
Faktura elektroniczna
Forma dostawy: kurier
Forma płatności: przy odbiorze
Opłata przy odbiorze: 490.77
Opłata miesięczna: 109.47
Opłata aktywacyjna: 47.97
Dosłałem odpowiednie dokumenty. Podałem wszystkie swoje dane. Dwa dni później rozmawiałem z konsultantem odnośnie podania dodatkowych informacji o mojej obecnej umowie. I wszystko okej, czekam na kuriera. Czekam. Czekam tydzień i dzwonię do BOKu sklepowego dowiedzieć się o co chodzi. Konsultant mówi, że numer jest przenoszony, a kurier wychodzi na początku przyszłego tygodnia. No dobra.
Na początku następnego tygodnia 2 czerwca przychodzi! E-mail:
Szanowni Państwo

Wyjaśniamy, iż w złożonym zamówieniu wystąpił błąd techniczny uniemożliwiający jego realizację.

Prosimy o złożenie nowego zamówienia na stronie www.plus.pl
Na stronie telefon wisi już w cenie 899,00 zł netto.

Znajomi na mnie krzywo patrzyli jak powiedziałem, że przechodzę do Plusa, nie wiedziałem dlaczego.

Pytanie dla chętnych:
Jest u innych jakaś oferta gdzie słuchawka byłaby za max 500zł, do 100-120zł opłaty miesięcznej? Czy lepiej zostać przy niskim abonamencie, a telefon wziąć na raty na allegro? Opłaca się jeszcze w ogóle brać telefony w abo? Kiedyś to inaczej wyglądało. Teraz za telefon trzeba zapłacić prawie tyle co w sklepie i związać się umową na 2 lata gdzie ten telefon się nadpłaca dwukrotnie..

Post:04 cze 2014, 23:32
autor: kwistas
W każdym abo spłaca się telefon 2 razy, jeśli wykombinujesz to może spłacisz go 1 raz + 400-600zł.

Na stronie Plusa był burdel od dawna, teraz strona wygląda i działa dobrze, ale nadal dział techniczny daje ciała właśnie w takich kwestiach.

Post:05 cze 2014, 05:56
autor: KA
fazi187, sam sobie odpowiedziałeś - jak ktoś lubi przepłacać, warto brać tel od operatora...