Strona 1 z 2

PLAY - artykuł na podstawie wewnętrznego forum operatora

Post:07 kwie 2014, 15:24
autor: andrzejgolota

Post:07 kwie 2014, 16:12
autor: Xavi
To Ty na każdym portalu zamieszczasz ten link? Jakieś to dziecinne...

Post:07 kwie 2014, 16:14
autor: andrzejgolota
?
Wybacz ale wrzuciłem tylko tutaj, było nie było jest to forum o telekomunikacji.

Post:07 kwie 2014, 16:14
autor: Morvius
o czym to w skrócie? nie che mi się otwierać :P

Post:07 kwie 2014, 16:43
autor: maniek89
O tym, o czym na forum już dawno rozmawiamy. Pracownicy play okazują sie bystrzejsi od włodarzy i zauważają minusy ofert, brak elastyczności, tanich abonamentów z limitami itp Kiedy czytałem artykuł doszedłem do wniosku że gdzieś podobne przemyślenia czytałem. Telepolis jest pełne indentycznych wniosków użytkowników portalu. :)

Post:07 kwie 2014, 16:59
autor: Morvius
aha ok :) czyli odświeżane nudy :)

Post:07 kwie 2014, 18:32
autor: manyaky
Aż żal komentować. Spidersweb chyba nie wie na czym polega biznes operatora i wyświadcza niedźwiedzią przysługę konsultantom - teraz, w obawie przed kolejnym "skandalicznym wyciekiem!!!!11" już nie będzie tak łatwo pogadać sobie z dyrektorem sprzedaży i nawiązać fajny kontakt z firmą (sam nie jestem konsultantem jakby co).

Jedynie co mnie zadziwiło w tym "artykule", poza masą literówek, to:
Co więcej, okazuje się, że Play eksperymentował już z wprowadzeniem do oferty taryf no limits równolegle z Formułą S (abonament z limitami). Test ten zakończył się jednak niepomyślnie dla operatora.

Było to w okresie świątecznym, gdy w ofercie Play, obok taryf bez limitów, pojawiła się Formuła S – taryfa znana z poprzedniej oferty P4. Niestety tania taryfa nie przełożyła się na wzrost sprzedaży nowych umów a wręcz zaczęła stwarzać problemy.
Serio była na święta przywrócona Formuła S Tylko Sim?! Nie kojarzę faktu.

Co do reszty: to takie tam przekomarzania osób, które znają ofertę - dokładnie takie jak na forum.telepolis.pl. Nikt nie dostrzega tego, że większość osób zupełnie się na ofertach nie zna i bierze co mu się podsunie. Pewnie większość osób w salonach tak robi, ale konsultanci zapamiętują te negatywne przypadki.

Ładnie się też pan dyrektor wytłumaczył z tego, dlaczego w salonach jest najdrożej. Zamiast napisać "bo trzeba Wam zapłacić cholerną prowizję", coś o braku bezpośredniego kontaktu z klientem. :-D

Post:07 kwie 2014, 21:18
autor: ukefake
Na forum pracowników Play, do którego dotarliśmy, konsultanci mają okazję zadawać dowolne pytania dyrektorowi sprzedaży, który pełni tę funkcję od września 2001 roku
a to jest naprawdę niesamowite, bo play sprzedaje usługi od wiosny 2007... może i literówka, ale co tam - ważne że klikają ;)
spidersweb kojarze z tego, że gruszka czasem musiał dementować coś co tam się pojawiało. Niestety rozum i dobre wychowanie zostało zastąpione przez klikalność co powoduje takie teksty. żenada, masakra i obciach.

Post:07 kwie 2014, 22:48
autor: vh
Co mnie obchodzi, o czym rozmawiają ze sobą pracownicy operatora? Normalne, że w firmie się rozmawia i jedni chcą tego, inni tamtego, jeden ma taką wizję, drugi taką. Mnie obchodzi jedynie oferta, a dlaczego ona jest taka a nie inna, to już mnie niezbyt interesuje, bo na to nie mam wpływu.

Mnie to wygląda na akcję PR-ową Playa.

Post:08 kwie 2014, 07:28
autor: Golarz Filip
Z tego co ja wiem (od człowieka który pracował na CC Playa) nie ma wewnętrznego forum pracowników.Owszem takie forum mają jedynie sprzedawcy w pkt stacjonarnych ale umówmy się im średnio zależy na elastyczności oferty a na generowaniu jak największego zysku dla siebie.
To na infolinię trafia klient któremu coś nie pasuje,to tam pisze zgłoszenie przez P24 a nie biegnie do salonu. Nie neguję tego,że cała wiadomość o forum jest fałszywką,ale wg. mnie to więcej krzyku o tak naprawdę rzeczy,które spokojnie można wyczytać na forum telepolis.
Jestem wręcz przekonany,że wiedza tutejszej społeczności jest o wiele większa niż,przeciętnego pracownika Play.

Post:08 kwie 2014, 12:22
autor: ukefake
wygląda na to, że rzetelność spidersweb to oksymoron
http://www.blogplay.pl/2014/04/etyka-za ... nipulacji/

Post:08 kwie 2014, 12:38
autor: bolek2004
Dokładnie tekst ze SW to żadne odkrycie, ktoś śledzi poczynania play od dłuższego czasu sam sobie wnioski wyciągnie, poza tym w tekście jest trochę literówek i z tego co kojarzę błąd odnośnie europa unlimited, że obejmowała zarówno rozmowy wychodzące jak i przychodzące w roamingu, a przecież te 1000 minut było tylko na odbieranie połączeń w Europie.
Szukanie taniej sensacji jak dla mnie.

Post:08 kwie 2014, 12:50
autor: Morvius
bolek2004 lub pseudo fachowcy którzy pracowali po 4 mies i wielce za konsultantów na bezrobociu się podają

Post:08 kwie 2014, 14:44
autor: vh
ukefake pisze:wygląda na to, że rzetelność spidersweb to oksymoron
http://www.blogplay.pl/2014/04/etyka-za ... nipulacji/
Dyrektor wyjaśnił, o co chodzi:
Jedna z najważniejszych zasad marketingowych, to taka, że klienci muszą o nas rozmawiać.

Post:08 kwie 2014, 14:56
autor: goral2099
Nic szczególnego ani na pająku ani na blogu Play nie wyczytałem...nie wiem o co ta "afera" i po co niby zamykać to forum. Wszystkie zawarte tam informacje i tak były widoczne dla obserwunących i myślących.

Post:08 kwie 2014, 15:50
autor: Mika112
No dobra a Ich Wpadka z Antywirusem ? Hę ?
http://tech.money.pl/hi-tech/artykul/ko ... l?rfguidfo

Post:08 kwie 2014, 16:05
autor: goral2099
Mika: A co ten link ma niby wspólnego z tematem czy w ogóle z P4? Przy czytaniu wypadało by włączyć również "przetwarzanie" tekstu, a nie tylko "skanowanie"... ;)

Post:08 kwie 2014, 16:18
autor: KC-KARLOS
Mika112, Sklep Google Play nie jest własnością P4 SP. Z O.O. - operatora Play, tylko Google Inc.
Nawet P4 informuje o tym w ramach usługi "Dopisz do rachunku Play" - czyli zakup płatnych aplikacji z androidowego sklepu ze środków abonamentowych.

Post:08 kwie 2014, 23:45
autor: maniek89
ukefake pisze:wygląda na to, że rzetelność spidersweb to oksymoron

http://www.blogplay.pl/20...ez-manipula


Przeczytałem końcówke i uważam że Gruszka trochę sam sobie przeczy.

My nie mamy nic do ukrycia i chętnie podzielimy się z każdym tym materiałem.
To forum stworzyliśmy tylko i wyłącznie dla naszych pracowników. Jesteśmy firmą otwartą i zależy nam bardzo na dialogu z pracownikami. Dlatego na forum pytanie może zadać każdy. Obecna sytuacja pokazuje, że po kilku latach i kilku tysiącach użytkowników pojawił się ktoś kto zignorował te zasady. Szkoda bo pewnie będziemy musieli zmienić zasady korzystania z forum, o ile go całkowicie nie zamkniemy.
Czyli co? Chętnie sie podzielimy bo juz i tak wyciekło? Nie mamy nic do ukrycia blablabla ale forum byćmoże zamkniemy. :shock: Cyrk.

Post:09 kwie 2014, 00:23
autor: ukefake
maniek89, po pierwsze play ma problem z jakąś czarną owcą która wyniosła te "sensacje" na zewnątrz.
po drugie: spidersweb wyselekcjonował niektóre wypowiedzi pod z góry ustaloną tezę. Jak zauważyli przedpiścy wypowiedzi dyrektora od sprzedaży to dla nas, forumowiczów, nic nowego. kolesie ze spidersweb postanowili zrobić z tego "sensacyjny" materiał licząc na kliki - zauważyłeś pewnie, że chcieli to zrobić w odcinkach, zbieg okoliczności?
wniosek jest niestety jeden - spider wypuścił duże guano.