Strona 1 z 1

Play - migracja z abonamentu na pre-paid.

Post:20 lut 2014, 01:41
autor: Aviel
Witam. Przez 2 lata miałam podpisaną umowę na moją mamę z play'em, taryfa Longplay II 49. Miesiąc przed zakończeniem umowy pojechałyśmy do salonu ją rozwiązać i później miało być przejście na kartę z taryfą "Play na kartę 5zł (0 zł w play)". I tu zaczynają się jaja. W sumie to nie wiem czy się cieszyć czy jak. Umowa się skończyła w połowie grudnia, na drugi dzień po zakończeniu umowy doładowałam konto kwotą 25 zł. Przy sprawdzaniu stanu konta wyświetlało, że mam 10 zł w pakiecie złotówek i UWAGA "SALDO -25.00". Mówię, może tak ma być. Zalogowałam się do play24, dodałam mój numer, wyświetla taryfę "Play na kartę 5zł (0 zł w play)", wchodzę w "stan konta" a tam: Saldo: -21.89, Minuty do wszystkich 53:45 (ważne do 09.02.2014), Smsy do wszystkich: 601 (ważne do 09.02.2014). No nie powiem, zdziwiłam się cholernie :O No bo skąd to. I wiecie co jest najśmieszniejsze? W tej chwili moje SALDO ( a nie stan konta) nadal wynosi -21.89, mam ileś tam minut do wszystkich ważnych do 09.03.2014, tak samo smsów... nie rozumiem? To dostaję za free pakiety smsów i minut - okej cieszę się bardzo :) A najlepsze jest to, że jak sprawdzam kodem *111*49*1# wyświetla mi tarfyę LONGPLAY II 49! A na stronie play24 mam taryfę tak jak już wyżej wspominałam "Play na kartę 5zł (0 zł w play)". Daty ważności konta nie mam jak sprawdzić, pakiety się same odnawiają co miesiąc - żyć nie umierać. Pisałam na forum playa to stwierdzili, że wszystko jest ok. Może mi to ktoś wytłumaczyć? :)

Post:20 lut 2014, 01:47
autor: manyaky
Forum Play i merytoryka pomocy na poziomie takim jak moja odpowiedź tutaj - zrób zgłoszenie w tej sprawie. Może się okazać, że zaraz wystawią jakieś korekty i będziesz miał zmarnowany tydzień na szarpanie się z nimi.

Ogólnie to masz tak od grudnia, a dopiero teraz zaczęło Ci przeszkadzać? :D

Post:20 lut 2014, 02:02
autor: Aviel
Jakby nie spojrzeć, to mi to w sumie nie przeszkadza, bo mam darmowe smsy i rozmowy a konta nie doładowuję. A na forum playa napisali "W takim razie myślę, że jest wszystko dobrze. " No to jak dobrze to dobrze, ciekawi mnie tylko czy ktoś miał coś podobnego.

@Edit: Napisałam zgłoszenie na play24, ale jakby ktoś miał podobną sytuację to odezwijcie się.

Post:20 lut 2014, 02:15
autor: perdos1
Wejdź w faktury i zobacz czy ci nic nie wystawili.

Post:20 lut 2014, 02:43
autor: Aviel
Nie mam faktur. Po skończeniu umowy mojego konto z play24 z tym numerem zostało usunięte. Założyłam nowe i wygląda to tak: Obrazek

Post:11 mar 2014, 14:11
autor: reboot
Czy ta oferta tj. play na kartę 5 zł (0 zł w play) jest ofertą, na którą jest przenoszony numer z abonamentu po rozwiązaniu umowy?

Post:11 mar 2014, 14:22
autor: KC-KARLOS
reboot, dokładnie tak.