Strona 1 z 2
[PLAY] Czy nadal przerywa rozmowę po 120 minutach?
Post:10 lut 2014, 09:42
autor: Sig
Play przerywał trwającą rozmowę, gdy trwała ona 120 minut/2 godziny. Czy tak jest nadal? Bo mam wątpliwość. Miałem właśnie długą rozmowę (ja Play, dzwoniący stacjonarna Netia na linii Orange) i trwała ona 2 godziny i 6 minut. Pamiętam, że kiedyś kilka razy mi rozłączyło równo po osiągnięciu 2 godzin.
Coś się zmieniło? Zależy od kierunku i biorących udział stron?
Post:10 lut 2014, 10:01
autor: slawekt
Sig pisze:Coś się zmieniło? Zależy od kierunku i biorących udział stron?
Jak Ty dzwonisz, to zrywa dokładnie po 120 minutach (przynajmniej w firmowym abo - przetestowane).
Jak do Ciebie dzwonią, to nie ma tego efektu bo i po co? Wszak MTR leci

Post:10 lut 2014, 16:41
autor: KC-KARLOS
Sig, w nowych taryfach (Formuły, Play MIX, Play Na Kartę) regulaminowo jest zagwarantowane, iż połączenia wychodzące są przerywane po 120 minut (2h). Natomiast z numerami premium - po 15 minutach (sprawdzę, czy nawet na infoliniach od 800xxxxxx też będą przerywać).
Post:10 lut 2014, 16:48
autor: bolek2004
We freshu też przerywa, nie dawno dzwoniłem na numer w play z fresha i równo po 120 minutach przerwało połączenie.
Post:10 lut 2014, 17:04
autor: pawelf
W uni na odbieraniu też przerywa...120 i 5 sek..No ale ostatnio miałem w odebranych 1700 minut w 14 dni...
Post:15 lut 2014, 23:05
autor: Spioszek
Dzwoniłem jakiś czas tem z MiniMaxa do Plusa bodajrze i przerwało równo po 2h.
A było to jakieś 2-3 tyg temu.
Post:17 lut 2014, 18:09
autor: Kryniczanin
Fresh wczoraj przychodząca z T nie przerywa po 120.
Post:17 lut 2014, 18:14
autor: macc
nju przerwało rozmowę po 120:1 minut.
Post:17 lut 2014, 23:10
autor: Ricki1980
Wychodzące z Play przerywa po 120 minutach, przychodzące po 450.
Post:17 lut 2014, 23:47
autor: maniek89
Mnie w abonamencie nie rozłączało. Rozmawiałem kilka razy około 2,5 godziny. (Formuła L)
Post:20 kwie 2014, 21:37
autor: auvi
Bez sensu, nie?
Kiedyś poznałem człowieka, który wykorzystywał mnóstwo minut tylko po to, by móc mieć kontakt z żoną. Zasypiali przy telefonie i nie rozłączali się, choćby dlatego, że jak jedno się zbudzi to słyszy oddech śpiącego drugiego przez telefon. Dlaczego nie, pytam? Skoro człowiek ma taką potrzebę? Mnie to akurat urzekło, że ktoś w ten sposób korzysta z telefonu... Ale to było chyba w Orange... Faktycznie człowiek powiedział mi, że na delegacji, gdy kładzie się do łóżka to z telefone przy uchu i nie rozłącza się z żoną.
A taki durny Play to ogranicza. Skoro za to płaci, to dlaczego nie?
Post:20 kwie 2014, 21:38
autor: pakierhakierxd
Ciekawe po jakim czasie telefon zdechnie

Post:20 kwie 2014, 21:40
autor: auvi
To było jakiś czas temu, może z 5 lat, wtedy jeszcze nie dominowały fony z 5-calowym ekranem i modułem 3G, które wyczerpywałe telefon w 3 godziny rozmów...
A może podłączali je do ładowarki przed snem i spali z kablem

Post:20 kwie 2014, 22:40
autor: ciekawy
a T i Heyah po jakim czasie przerywa połączenie wychodzące do innej sieci ?
Post:21 kwie 2014, 00:19
autor: Spioszek
Play przerywa nawet połączenia z Play do Play, wiem bo ostatnio miałem taką rozmowę.
Post:21 kwie 2014, 00:30
autor: Eryk42
ciekawy pisze:a T i Heyah po jakim czasie przerywa połączenie wychodzące do innej sieci ?
Przeleciałem tak na szybko regulaminy z ciekawości i nie ma żadnej informacji odnośnie przerywania rozmów. Czyli wychodzi na to, że nie ma limitów.
Post:21 kwie 2014, 13:12
autor: pakierhakierxd
Może to po to aby obciążyć nadajniki

,może to przez usługę też zbieraj minuty

,ktoś może komuś nabijać mniej

,gdzieś czytałem że to chyba po to było wprowadzone aby jak ktoś zapomni się rozłączyć to aby nie nabiło maksymalnego rachunku

,wiadomo że to taka ściema jest.
Firma zazwyczaj robi to co dla niej jest najbardziej opłacalne

Post:21 kwie 2014, 13:23
autor: ciekawy
ja niezauważyłem jakiegoś rozłączania z automatu ani w Play ani w nju, czasem potrafi rozłączyć kiedy jest zły zasięg wcześniej niż po 2 godzinach, a normalnie to tak się nie zdarzało przynajmniej u mnie, może rozłącza w miejscach gdzie nadajniki są zapchane ?
Post:21 kwie 2014, 13:24
autor: pakierhakierxd
Ja nie gadam aż tak ,ja max 120 minut to miesięcznie wykorzystałem kiedyś

Post:16 maja 2014, 13:22
autor: majda_k
Przychodzące do Play Fresh z Orange przerywa po 7,5 godzinie.