DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 68 z 71
  • 1
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
 #1069754  autor: reboot
 17 kwie 2019, 19:07
Jak to w końcu jest z pierwszym rachunkiem? Jeśli mnie przeniosą np. 5 dnia miesiąca, a okres będę miał od 10-9 i wydzwonię dużo od samego początku, to faktycznie zapłacę za te kilka dni od 5 do 9 pełne 29 zł czy jednak jakieś proporcje policzą?
Może da się to jakoś dogadać z nju, że w takiej sytuacji nie będę bezsensownie trzymał telefonu na półce kilka dni, ale jednocześnie nie jestem zainteresowany przepłacaniem za kilka dni okresu i że wolałbym np. dostać w takiej sytuacji okres np. 2-1 czyli de facto bym zapłacił 29 zł za np. ok. 27 dni, co jestem w stanie zaakceptować. Jednak 29 zł za kilka dni to by było zdzierstwo.

WKS
 #1070783  autor: andx
 01 maja 2019, 12:18
Witam. Mam pytanie co do nju, czy jeśli posiadam 1nr , a jutro zostanie aktywowany drugi(w parze) a w tej chwili mam nr tymczasowy, którego nie uruchamiałem w telefonie, to czy mogę utworzyć konto w aplikacji i ustawić usługi tak jak chcę, a po przeniesieniu ustawienia pozostaną na przeniesionym nr, czy będę musiał znów tworzyć wszystko od nowa?
 #1072239  autor: lakers67
 21 maja 2019, 12:41
Potwierdzam Nju zmienia okresy rozliczeniowe abonentom. Mnie to dopadło w kwietniu. Na zapytanie do ich BOK dostałem taką odpowiedz:
W odpowiedzi na zgłoszenie nr. xxxxxxxxxx informuję, że aktualnie dostępne okresy rozliczeniowe otrzymali Państwo w odpowiedzi na zgłoszenie nr. xxxxxxxxxx i nie ma możliwości zmiany terminu wystawiania faktury na inny, niż następujące :

- od 6 dnia miesiąca do 5 dnia miesiąca następnego. Faktury wystawiamy 6 dnia miesiąca. Termin płatności jest do 20 dnia miesiąca.
- od 10 dnia miesiąca do 9 dnia miesiąca następnego. Faktury wystawiamy 10 dnia miesiąca. Termin płatności jest do 24 dnia miesiąca.
- od 14 dnia miesiąca do 13 dnia miesiąca następnego. Faktury wystawiamy 14 dnia miesiąca. Termin płatności jest do 28 dnia miesiąca.
- od 19 dnia miesiąca do 18 dnia miesiąca następnego. Faktury wystawiamy 19 dnia miesiąca. Termin płatności jest do 2 lub 3 dnia miesiąca następnego.
- od 26 dnia miesiąca do 25 dnia miesiąca następnego. Faktury wystawiamy 26 dnia miesiąca. Termin płatności jest do 12 lub 13 dnia miesiąca następnego.

pzdr.
lakers67
 #1106187  autor: BigDaddy
 06 lis 2020, 14:39
Dzisiaj robiąc przegląd usług na moim koncie abonenckim w nju zauważyłem nową? usługę: "podziel gigabajty - podziel swoje GB pomiędzy numer główny, numer dodatkowy (nju dodatkowy) i numer internet dodatkowy (jeśli go posiadasz)".
Wcześniej chyba tego nie było, ktoś coś, od kiedy to, czy działa jak trzeba?
 #1138293  autor: Marioosz
 12 lis 2022, 12:53
TAki tekst ze strony NUU " Natomiast już od 1 plistopada 2018 r., aby uchronić klientów przed niechcianymi i niekontrolowanymi kosztami związanymi z SMS-ami i MMS-ami MT, w nju mobile zostanie zablokowana możliwość subskrypcji do tego typu serwisów".
 #1138372  autor: Karlos20
 13 lis 2022, 15:15
Usługa Zamów z Orange nie jest dostępna w nju.
Mają Państwo możliwość zamówić Treści cyfrowe za pomocą naszej Usługi, jeśli korzystają już Państwo z naszych usług mobilnych (w ofertach na kartę, z abonamentem lub mix). Jeśli korzystają Państwo wyłącznie z Orange Flex lub njumobile – nie skorzystają Państwo z Usługi.
źródło: https://www.orange.pl/medias/omni/lp/b2 ... 062022.pdf

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1138384  autor: Karlos20
 13 lis 2022, 16:45
Ja się cieszę, że nie zepsuli nju internetowego. Nadal jest funkcjonalność "nie korzystasz, nie płacisz", dalej jest do 180 GB za 29 zł (za staż), a teraz dodali dostęp do 5G, bez potrzeby zmiany taryfy (sprawdziłem, 5G ładnie się zgłasza). Mogli tak zrobić abonentom w taryfie głosowej, pytając ich np. SMSem o zgodę.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 68 z 71
  • 1
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 1
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71