Telekomunikacja jak na dłoni






njumobile - prośba o opinie aktualnych użytkowników

Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin działu
Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Wiadomość
Autor

Re: njumobile - prośba o opinie aktualnych użytkowników

Postprzez bolek2004 » 27 sty 2018, o 20:08

Numer w nju podstawowy (stary buzz) chcę zmienić na tą nową ofertę za 29zł z 10gb netu. Jest tylko jeden problem bo na tym buzzie forma płatności była zmieniana że przychodzi faktura papierowa i teraz nie wiem czy jak zmienię na tą nową taryfę to znowu mi się nie zrobi faktura na email.
Albo policzą jakieś dodatkowe koszty za fakturę papierową. Nic w regulaminach nie ma, ale jak to jest w praktyce? Przerabiał już ktoś?

Update:
Dzwoniłem na infolinię i twierdzą że przy zmianie taryfy forma płatności się nie zmienia. Jutro może wypróbuje.
bolek2004
Spamer ;)
Spamer ;)
Avatar użytkownika
 
Posty: 2801
Dołączył(a): 8 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: LBN
Pochwały: 53
Model telefonu: Lenovo C2Power E3372
Sieć: fresh FPnK rbm5

Re: njumobile - prośba o opinie aktualnych użytkowników

Postprzez Remington » 27 sty 2018, o 22:30

Taryfa, pakiety itd. to atrybut numeru, a forma płatności czy form faktury to atrybut konta abonenckiego. Bez obaw.
Remington
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika
 
Posty: 2366
Dołączył(a): 20 mar 2015, o 00:39

Re: njumobile - prośba o opinie aktualnych użytkowników

Postprzez bolek2004 » 28 sty 2018, o 11:25

Jeszcze jeden problem. Pisze że aktywacja następuje od kolejnego okresu rozliczeniowego, a żeby włączyć tą ofertę to muszę wyłączyć teraz do komórkowych za 19zł no więc jak to wyłączę to do końca okresu rozliczeniowego nie będzie rozdzielać 19+10.
Czyli wychodzi na to że najlepiej aktywować tą ofertę nową dzień czy dwa przed kolejnym okresem rozliczeniowym? Mam rację?
Chyba że jest tak że 19+10 też zostanie wyłączone od nowego okresu rozliczeniowego więc wtedy nie ma problemu.
bolek2004
Spamer ;)
Spamer ;)
Avatar użytkownika
 
Posty: 2801
Dołączył(a): 8 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: LBN
Pochwały: 53
Model telefonu: Lenovo C2Power E3372
Sieć: fresh FPnK rbm5

Re: njumobile - prośba o opinie aktualnych użytkowników

Postprzez bed » 28 sty 2018, o 17:34

grzesk napisał(a):
bed napisał(a):No to u mnie coś nie wyszło, bo transfer z pełną prędkością działał sporo po przekroczeniu 10 GB. Hm myślałem że ograniczenie prędkości jest dużo bardziej restrykcyjne od 1 Mb/s.


@bed to że nie masz lejka to jakiś błąd systemu.

No i niestety - w ubiegłym miesiącu się udało, a dziś przyszedł SMS, że przekroczyłem transfer i prędkość została ograniczona do maks 64 kbps. Jakby nie mogli tak się pomylić jak miesiąc wcześniej 8)
bed
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 1750
Dołączył(a): 25 paź 2009, o 02:33
Lokalizacja: Rzgów (Łódzkie)
Sieć: LTE+WCDMA

Re: njumobile - prośba o opinie aktualnych użytkowników

Postprzez MarcinDawko » 30 sty 2018, o 17:02

Polecam, nie ma problemów z zasięgiem, dobra i tania oferta.
MarcinDawko
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 20 gru 2017, o 15:25
Lokalizacja: Olsztyn
Model telefonu: Iphone 4s
Sieć: nju mobile

Re: njumobile - prośba o opinie aktualnych użytkowników

Postprzez bolek2004 » 2 lut 2018, o 15:06

Wyłączenie do komórkowych następuje od następnego okresu rozliczeniowego.
Przed zmianą taryfy online, żeby to zrobić trzeba zaznaczyć wyłączenie tego do komórkowych, nie trzeba tego samemu robić chociaż ja najpierw wyłączyłem samemu do komórkowych, ale nie mogę aktywować nowej taryfy bo serwis jest niedostępny.
Prawie doba mija, a do komórkowych jest w trakcie zmian, nowej taryfy nie da się aktywować. Cały orange.
bolek2004
Spamer ;)
Spamer ;)
Avatar użytkownika
 
Posty: 2801
Dołączył(a): 8 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: LBN
Pochwały: 53
Model telefonu: Lenovo C2Power E3372
Sieć: fresh FPnK rbm5

Re: njumobile - prośba o opinie aktualnych użytkowników

Postprzez Robin560 » 2 lut 2018, o 19:09

Złożyłem wniosek o przeniesienie numeru z nju do play w wniosku Pani zaznaczyła po upływie okresu promocji. Czy zmienia to coś w wypowiedzeniu umowy z nju?

Wysłane z mojego AGS-L09 przy użyciu Tapatalka
Robin560
Stały bywalec
Stały bywalec
 
Posty: 268
Dołączył(a): 24 wrz 2017, o 17:15
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Model telefonu: Xiaomi redmi note 4
Sieć: Play, Nju,T-mobile, inne testowo

Re: njumobile - prośba o opinie aktualnych użytkowników

Postprzez Xavi » 3 lut 2018, o 13:05

Opcja za 19 zł. Na czy polega różnica pomiędzy wersją prepaid a abonamentem? W prepaidzie też pobiera mi stopniowo z konta (po 19 gr za minutę) do kwoty 19 zł a potem brak opłat czy od razu jest pobierane 19 zeta? Nie mogę znaleźć różnicy między tymi dwoma opcjami.
Obrazek
Xavi
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz
Avatar użytkownika
 
Posty: 511
Dołączył(a): 26 gru 2006, o 15:18
Lokalizacja: Polska
Pochwały: 8
Model telefonu: Samsung Galaxy S9
Sieć: T-Mobile

Re: njumobile - prośba o opinie aktualnych użytkowników

Postprzez Gregrin » 4 lut 2018, o 03:38

Xavi napisał(a):W prepaidzie też pobiera mi stopniowo z konta (po 19 gr za minutę) do kwoty 19 zł a potem brak opłat

Tak.
Xavi napisał(a):Nie mogę znaleźć różnicy między tymi dwoma opcjami.

W abo jest jeszcze oplata min 9zl.
Poza tym różnica jest tylko w sposobie płatności no i teoretycznie jest okres wypowiedzenia.
Gregrin
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika
 
Posty: 3425
Dołączył(a): 1 kwi 2014, o 16:29

Re: njumobile - prośba o opinie aktualnych użytkowników

Postprzez bolek2004 » 4 lut 2018, o 09:43

Już wszystko jasne. Logika Orange.
Zrobiłem błąd że najpierw samemu chciałem wyłączyć do komórkowych 19zł bo teraz zlecenie na zmianę taryfy nie działa, trzeba było zamiast tego wejść w zmianę taryfy i tam ją zmienić, co automatycznie wyłączy do komórkowych 19zł.
Jak ktoś zrobił tak jak ja to jedyna opcja to czekanie do ostatniego dnia rozliczeniowego gdy usługa do komórkowych się wyłączy i wtedy włączenie nowej taryfy. Bo jeśli zrobimy to od nowego okresu rozliczeniowego to taryfę się aktywuje dopiero z kolejnym:)
Szybsza opcja to zlecenie na infolinii, tam mogą to wyprostować od ręki.
bolek2004
Spamer ;)
Spamer ;)
Avatar użytkownika
 
Posty: 2801
Dołączył(a): 8 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: LBN
Pochwały: 53
Model telefonu: Lenovo C2Power E3372
Sieć: fresh FPnK rbm5

Re: njumobile - prośba o opinie aktualnych użytkowników

Postprzez sprintek » 9 lut 2018, o 16:30

Witam!

Mam nju z rachunkiem i nr dodatkowy. Rozliczenie mam do 18tego. Wczoraj skończył mi się pakiet danych 20gb. Dokupiłem dodatkowe 9gb ale sprawdzałem później u siebie i u żony w telefonie i aż 20 GB nie wykorzystaliśmy. Myślicie że to może być ich błąd? Mieliście coś podobnego? Uważam, że nie jest to możliwe by przekroczyć 20gb bo nic nie ściągaliśmy a na Youtube dużo nie siedziałem tak by wessalo 20GB...

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
sprintek
Ostrożny rozmówca
Ostrożny rozmówca
 
Posty: 109
Dołączył(a): 17 sty 2017, o 23:01

Re: njumobile - prośba o opinie aktualnych użytkowników

Postprzez klaudia123 » 12 lut 2018, o 12:03

bolek2004 napisał(a):Już wszystko jasne. Logika Orange.
Zrobiłem błąd że najpierw samemu chciałem wyłączyć do komórkowych 19zł bo teraz zlecenie na zmianę taryfy nie działa, trzeba było zamiast tego wejść w zmianę taryfy i tam ją zmienić, co automatycznie wyłączy do komórkowych 19zł.
Jak ktoś zrobił tak jak ja to jedyna opcja to czekanie do ostatniego dnia rozliczeniowego gdy usługa do komórkowych się wyłączy i wtedy włączenie nowej taryfy. Bo jeśli zrobimy to od nowego okresu rozliczeniowego to taryfę się aktywuje dopiero z kolejnym:)
Szybsza opcja to zlecenie na infolinii, tam mogą to wyprostować od ręki.



albo napisz zgłoszenie przez www nju, odkręcą...



sprintek napisał(a):Witam!

Mam nju z rachunkiem i nr dodatkowy. Rozliczenie mam do 18tego. Wczoraj skończył mi się pakiet danych 20gb. Dokupiłem dodatkowe 9gb ale sprawdzałem później u siebie i u żony w telefonie i aż 20 GB nie wykorzystaliśmy. Myślicie że to może być ich błąd? Mieliście coś podobnego? Uważam, że nie jest to możliwe by przekroczyć 20gb bo nic nie ściągaliśmy a na Youtube dużo nie siedziałem tak by wessalo 20GB...
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka



zobacz biling.. może jakaś apka sprawdzała sobie po 5kB, a nju liczy paczki po 100kB i zleciało??




Xavi napisał(a):Opcja za 19 zł. Na czy polega różnica pomiędzy wersją prepaid a abonamentem? W prepaidzie też pobiera mi stopniowo z konta (po 19 gr za minutę) do kwoty 19 zł a potem brak opłat czy od razu jest pobierane 19 zeta? Nie mogę znaleźć różnicy między tymi dwoma opcjami.



paczka GB w abo??
LTE 23 8/5, 3G 25 14/8 jakoŚ NW!
klaudia123
Ostrożny rozmówca
Ostrożny rozmówca
 
Posty: 105
Dołączył(a): 28 lis 2017, o 17:27
Lokalizacja: Krotoszyn

Re: njumobile - prośba o opinie aktualnych użytkowników

Postprzez bolek2004 » 12 lut 2018, o 17:10

klaudia123 napisał(a):albo napisz zgłoszenie przez www nju, odkręcą...

Dzwoniłem na infolinię i jest ustawiona zmiana taryfy od przyszłego miesiąca. Na drugim nr nie mam super pinu więc będę musiał ręcznie zmienić taryfę.
bolek2004
Spamer ;)
Spamer ;)
Avatar użytkownika
 
Posty: 2801
Dołączył(a): 8 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: LBN
Pochwały: 53
Model telefonu: Lenovo C2Power E3372
Sieć: fresh FPnK rbm5

Re: njumobile - prośba o opinie aktualnych użytkowników

Postprzez Xavi » 13 lut 2018, o 15:00

Jeszcze raz ja w tym samym temacie czyli różnicy między abo a prepaid w opcji za 19zł. Sorry ale nie rozumiem! Rozmowy ok pobiera cennikowo po 19 gr do kwoty 19 zł potem NL. A internet. W abo jest w tej cenie 1GB a prepaid nie ma nic? Jeśli dobrze patrzę na stronie nju to w zakładce oferta/na kartę jest 3GB za 19zł. Może mi ktoś to wytłumaczyć jak krowie na rowie??
Obrazek
Xavi
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz
Avatar użytkownika
 
Posty: 511
Dołączył(a): 26 gru 2006, o 15:18
Lokalizacja: Polska
Pochwały: 8
Model telefonu: Samsung Galaxy S9
Sieć: T-Mobile

Re: njumobile - prośba o opinie aktualnych użytkowników

Postprzez Gregrin » 13 lut 2018, o 17:10

Xavi napisał(a):czyli różnicy między abo a prepaid w opcji za 19zł

Skoro mowa o pakiecie za 19zl to masz:

a. W abo:
+nolimit kom + stac
+1GB
a gdybyś chciał korzystać z sms/mms to płacisz za nie dodatkowo do max 9zl.
Opisane na stronie https://www.njumobile.pl/oferta/nju-z-rachunkiem (kliknij na "szczegóły")

b. Na kartę
+nolimit kom + stac
sms/mms tak jak wyżej czyli dodatkowo do max 9zl po stawce 9/19gr.
Netu nie ma wcale, tylko korzysta się po stawce 19gr/1MB, czyli po 100MB już nie liczą bo osiągnęło się 19zl i do 3GB korzystamy na pełnej prędkości. Później lejek 64kbps do końca ważności pakietu.
Opisane na stronie https://www.njumobile.pl/oferta/nju-na-karte w zakładce u spodu "usługi obniżające koszty w kraju i roamingu w Unii Europejskiej"

Ewidentnie widać ze "zachęcają" do opcji z umową w tej wersji za 19zl. W opcji za 29zl nie ma już różnic.

Jeszcze tak patrząc na opcja za 19zl. Jeśli nie chce się bawić w umowę i nie będzie się korzystało z numeru dodatkowego to porównywalną ofertę ma faktmobile. Za 19,95 ma to samo co nju z rachunkiem (nolimit kom+stac, 1GB) + 100sms ;) Więcej tez można mieć w plushu za 20zl (bo 10GB i nolimit sms/mms) włączając jedynie promocje doładowań. Ale to taka mala dygresja do tematu.
Gregrin
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika
 
Posty: 3425
Dołączył(a): 1 kwi 2014, o 16:29

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Sieci komórkowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 11 gości