Strona 1 z 1

[Play] umowa z przeniesieniem numeru-problemy

Post:09 gru 2013, 19:15
autor: bolanty
W pukcie PLAY poprosiłem o umowę z przeniesieniem numeru.Pan wystawił wszystkie papiery i dał do podpisu
.Na drugi dzień otrzymałem informację ,że numeru nie można przenieść i Pan w punkcie napisał nowy wniosek . Po nim już żadnej informacji , że nie można przenieść nie otrzymałem
Cały czas byłam przekonany ,że przeniesienie jest nieodzowną częścią tej umowy i gdy nie otrzymywałem ,żadnej informacji o problemach a dotychczasowy numer nadal działał myślałem ,że umowa wygasła bo nie spełniono warunku przeniesienia.
Nagle po pół roku otrzymałem fakturę do płacenia,okazało się ,że po 180 dniach startuje nr inny z tą umową ,a umowa jest wiążąca. Pan w punkcie nie powiedział mi ,że to są dwie różne sprawy.
Moje pytanie. Czy jeżeli druga próba przeniesienia też nie przeszła, to czy PLAY powinno mnie o tym poinformować i dlaczego nie został przeniesiony,abym mógł zareagować, a nie czekać aż wpadnę w ich sieci po 180-ciu dniach ciszy..

Jeśli powinno poinformować, to w jakiej formie ,czy sms-em dla sądu to sposób wystarczający? bo nie przypominam sobie żadnego sms-a.

Post:09 gru 2013, 22:32
autor: marcin1980
Napisz do nich poprzez ich stronę zgłoszenie opisz im dokładnie sprawe, to może potrwać wyjaśnianie ale jak nie rozstrzygnie się po twojej myśli napisz że do UKE napiszesz i do rzecznika pójdziesz takie praktyki stosują wszyscy operatorzy.
Jeszcze jedno upewnij się że masz numer zarejestrowany napisz do nich też albo przejdź się do salonu i zarejestruj taki papierek do napisania weź tylko jakiś dowód tożsamości