Strona 1 z 1

Brak transmisji danych [orange]

Post:01 lis 2013, 18:46
autor: Matsss
Witam, mam problem z konfiguracją danych w sgs3. Od dziś mam taryfę na plan multi, lecz nie dziala transmisja danych. Sciagnalem konfiguracje automatyczną ze strony orange ale i to nie pomoglo. Czy ktos ma jakis ponysl co moze byc nie tak?

Post:01 lis 2013, 18:55
autor: marcin1980
A na pewno taryfę masz już włączona?
-masz ustawiony tryb WCDMA(3G)
-masz ustawiona/zaznaczona siec komórkowa/dane komórkowe
A może po prostu nie jesteś w zasięgu 3G(WCDMA)

Post:01 lis 2013, 19:44
autor: ja.michal
Nie masz gdzieś w okolicy cmentarzy, albo nie najechało się więcej osób do miejscowości? Przez dzisiejszy dzień może występować taka sytuacja, że stacje są przeciążone w niektórych rejonach, a z racji, że usługi głosowe mają pierwszeństwo to nie działa transmisja.

Post:01 lis 2013, 22:44
autor: Matsss
Aplikacja moj orange pokazuje, że taryfa jest włączona, transmisja w telefonie również włączona. Ustwiony tryb na gsm/wcdma (automatyczny). Zasięg musi być, ponieważ mieszkam w dużym mieście, fakt, że mam niedaleko cmentarz i pewnie przyjechało sporo osób, ale czy to może naprawdę zablokować mi dostęp?

Post:01 lis 2013, 23:14
autor: Claudec

Post:01 lis 2013, 23:36
autor: ja.michal
Matsss, może się zapchać. Dorzućmy do tego modernizację sieci, która trwa i może tak być.
Zgłoś problem operatorowi.

Post:02 lis 2013, 12:23
autor: Claudec
Jest już osobny temat o problemie braku transmisji danych w roamingu Orange.
Link powyżej.

Post:02 lis 2013, 13:21
autor: Flash999
Claudec pisze:Jest już osobny temat o problemie braku transmisji danych w roamingu Orange.
Link powyżej.
A od kiedy autor jest w Play? :roll:

Post:02 lis 2013, 14:24
autor: kamil1221
Zadzwoń do BOK *100 i poproś konsultanta o sprawdzenie czy masz aktywna pakietową transmisję danych GPRS oraz usługę Idea MMS.

Post:02 lis 2013, 17:26
autor: Matsss
Zgadza się, nie była aktywna usługa pakietu danych. Pani konsultant powiedziała, że do godziny powinno być to włączone.

Post:02 lis 2013, 21:30
autor: orson_dzi
To była nowa umowa, przedłużenie (co było wcześniej), MNP, czy migracja z karty?