[T-mobile] Błędy w rachunkach, a płatności
Post:08 paź 2013, 08:21
Przed wakacjami podpisywałem aneks na blueconnect. Po 2 miesiącach do rachunku T-mobile dopisał mi 99zł tytułem AKTYWACJI w ramach tegoż aneksu. Wiem o takich praktykach, jednak ta opłata wg cennika miała wynosić 19zł. Nigdy bym się nie zgodził na aneks, gdybym usłyszał, że opłata dodatkowa to 99zł. Zadzwoniłem do BOA i usłyszałem, że mam tą fakturę opłacić i złożyć reklamację. Jeśli uznają, to nadpłatę mi zwrócą w ramach rozliczenia za kolejne faktury. Powiedziałem, że to jakaś bzdura i nie zamierzam płacić ponad 200zł rachunku tylko dlatego, że ktoś z ich pracowników się pomylił i, że zapłacę tylko to, co faktycznie wykorzystałem. Dwa dni później raz jeszcze zadzwoniłem do BOA i chyba w końcu trafiłem na kogoś kompetentnego, bo usłyszałem, że absolutnie nie mam pisać żadnej reklamacji, bo wystarczy, że telefonicznie zgłaszam i skoro jest ewidentny błąd (a sprawdził cennik i przyznał mi rację), to konsultant może wystawić prośbę o korektę faktury, która przyjdzie do nas pocztą. Obliczył mi również ile mam zapłacić.
W świetle tej sytuacji małe ostrzeżenie przed podobną praktyką, którą zastosował T-mobile wobec klientki:
http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001, ... onga_.html
Oddawanie jej kwoty 800zł w ratach po 20zł miesięcznie poprzez umniejszanie jej faktury jest po prostu śmieszne. Tak klientów traktuje międzynarodowy operator??? Za czasów Ery było lepiej... Kolejny dowód...
W świetle tej sytuacji małe ostrzeżenie przed podobną praktyką, którą zastosował T-mobile wobec klientki:
http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001, ... onga_.html
Oddawanie jej kwoty 800zł w ratach po 20zł miesięcznie poprzez umniejszanie jej faktury jest po prostu śmieszne. Tak klientów traktuje międzynarodowy operator??? Za czasów Ery było lepiej... Kolejny dowód...